Miltä tuntisi käydä ruokakaupassa tämän näköisenä:
- ruskeat hiukset föönattu suurille eleganteille laineille
- hillitty mutta huolellinen meikki
- viininpunainen laadukas pitkä villakangastakki (auki)
- viininpunaiset nahkahanskat
- kamelinvärinen laadukas kaulahuivi
- takin alta näkyy valkoinen neule ja musta kynähame (polvet peittävä) ja musta vyö.
- mustat nahkaiset korkeavartiset korkosaappaat
- musta kirjekuorilaukku ohuella ketjulla
Miltä tuntuisi? Ja ruokakauppana joku iso citymarket tai prisma
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ap:llä jotain vinossa. Mutta ehkä joku on oikeasti noin pinnallinen.
Olet pinnallinen, koska teet tulkintoja ja tuomioita pinnallisen tiedon perusteella. Pinnallinen on syvällisen vastakohta. Sinä et ole syvällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi siltä, että esitän jotakuta toista. En viihtyisi kynähameessa, meikki tuntuisi kasvoilla epämiellyttävältä, ja korkokengät ovat ehdoton ei, en halua kompastella. Oma markettiasuni on toppatakki (kiinni, niin että alla olevat vaatteet eivät näy), mustat collegehousut ja mustat lenkkarit, reppu selässä, hiukset donitsilla kiinni, ei meikkiä.
Reppu toppatakin päällä 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
No ei kai sitä reppua voi sinne toppatakin allekaan tunkea... Ei mulla ainakaan niin iso toppatakki ole, että sen repun sinne alle saisi.
t. ihmettelee asianajaja, jolla aina kulahtanut musta reppu joka paikassa (myös oikeussalissa) ja on kyllä toppatakin päällä kaupassa käydessäni
Mitä??? Eikö sinulle tuomari saarnannut luennolla minkälaiset puvut ja asusteet pitää olla oikeussalissa? Meille saarnasi kun luentosali oli täynnä oloasuja ja farkkuja. Itse laitoin sille päivälle "paremmat vaatteet", mutta nekään eivät kelvanneet :(
?? Mikä tuomari saarnaa oikiksen luennoilla pukeutumisesta :D En usko pätkääkään sanomaasi. Itse kuljin oikiksen revityissä farkuissa ja nahkarotsissa. Joihinkin esiintymistilaisuuksiin vähän parempaa päälle.
Vuodesta -97 lähtien kolunnut oikeussaleja eikä ole pukeutumiseen puututtu; vielä vähemmän laukkuihin/reppuihin. Olen "mekkoihminen", joten mekko aina päällä. Plus se reppu.
t. asianajaja vuodesta 2006
Käräjäoikeuden tuomari oli hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudolta, en tuntisi itseäni kotoisaksi tollasissa vaatteissa kun oma tyylini on ihan erilainen.
Harmaantuneet ruokottomat hiukset, musta kauhtunut pomppa, Maski ja Kuomat 😆🤣👌🏽
Jos sinun tyylisi on tuollainen niin mikäs siinä. Mikä on pomppa? Googlen mukaan jotain koiranvaatteita.
Käytä jotakin fiksumpaa hakukonetta, jota yritysten rahaa vastaan hankkima näkyvyys ei sotke tuloksia.
Pomppa on paksu päällystakki, ihan ihmisille tarkoitettu. Tuo koiranvaatefirma sitten vain napannut sanan nimekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudolta, en tuntisi itseäni kotoisaksi tollasissa vaatteissa kun oma tyylini on ihan erilainen.
Harmaantuneet ruokottomat hiukset, musta kauhtunut pomppa, Maski ja Kuomat 😆🤣👌🏽
Jos sinun tyylisi on tuollainen niin mikäs siinä. Mikä on pomppa? Googlen mukaan jotain koiranvaatteita.
Käytä jotakin fiksumpaa hakukonetta, jota yritysten rahaa vastaan hankkima näkyvyys ei sotke tuloksia.
Pomppa on paksu päällystakki, ihan ihmisille tarkoitettu. Tuo koiranvaatefirma sitten vain napannut sanan nimekseen.
Joku murresana
En oo koskaan erityisesti ajatellut miltä se tuntuu, mun takki on vaan beigen värinen.
Omituiselta.
Jos itse näkisin Prismassa tuollaisen ilmestyksen, arvelisin, että täällä kuvataan jotain elokuvaa, ja koettaisin piiloutua.
En yhdistäisi kamelin väristä kaulaliinaa viininpunaiseen takkiin. Musta tai tummanharmaa huivi sopisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi siltä, että esitän jotakuta toista. En viihtyisi kynähameessa, meikki tuntuisi kasvoilla epämiellyttävältä, ja korkokengät ovat ehdoton ei, en halua kompastella. Oma markettiasuni on toppatakki (kiinni, niin että alla olevat vaatteet eivät näy), mustat collegehousut ja mustat lenkkarit, reppu selässä, hiukset donitsilla kiinni, ei meikkiä.
Reppu toppatakin päällä 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
No ei kai sitä reppua voi sinne toppatakin allekaan tunkea... Ei mulla ainakaan niin iso toppatakki ole, että sen repun sinne alle saisi.
t. ihmettelee asianajaja, jolla aina kulahtanut musta reppu joka paikassa (myös oikeussalissa) ja on kyllä toppatakin päällä kaupassa käydessäni
Mitä??? Eikö sinulle tuomari saarnannut luennolla minkälaiset puvut ja asusteet pitää olla oikeussalissa? Meille saarnasi kun luentosali oli täynnä oloasuja ja farkkuja. Itse laitoin sille päivälle "paremmat vaatteet", mutta nekään eivät kelvanneet :(
?? Mikä tuomari saarnaa oikiksen luennoilla pukeutumisesta :D En usko pätkääkään sanomaasi. Itse kuljin oikiksen revityissä farkuissa ja nahkarotsissa. Joihinkin esiintymistilaisuuksiin vähän parempaa päälle.
Vuodesta -97 lähtien kolunnut oikeussaleja eikä ole pukeutumiseen puututtu; vielä vähemmän laukkuihin/reppuihin. Olen "mekkoihminen", joten mekko aina päällä. Plus se reppu.
t. asianajaja vuodesta 2006
Käräjäoikeuden tuomari oli hän.
En kyllä usko yhtään eikä ainakaan vastaa todellisuutta. Ei tietenkään me mennä verskoissa, rikkinäisissä vaatteissa tai yöpuvussa saliin, mutta normaali siisti, asiallinen pukeutuminen riittää. Eräs kollega kuljettaa papereita muovipussissa :) Itsellä kulahtanut reppu, koska se täydellinen kannettavan kuljettamiseen. Eipä taida olla olemassa edes ennakkotapausta siitä, että asianajaja olisi salista heitetty pois pukeutumisen (tai repun) vuoksi :D
Kokemus opettaa sinullekin.
asianajaja
Et taida olla kovinkaan paljoa saleissa pyörinyt....
Vierailija kirjoitti:
En yhdistäisi kamelin väristä kaulaliinaa viininpunaiseen takkiin. Musta tai tummanharmaa huivi sopisi paremmin.
Ei mustaa kasvojen viereen käytännössä kenellekään.
Tuntuisi hikiseltä ja ahdistavalta. Neule villakangastakin alla ja vielä huivi kaulassa? Huuuh. Selkä märkänä ja hienhajua pukkaa. Minne ihmeeseen tunkisin sen kirjekuorilaukun, kun lappaan satsumaa pussiin?
Selkeästi jotain miehen fantasiaa, että nainen lähtee kauppaan tuollaisella setillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mustaa kasvojen viereen käytännössä kenellekään.
..paitsi vaaleaihoiselle, tummapiirteiselle ihmiselle, jolle sopii kylmät ja vahvat värit.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi hikiseltä ja ahdistavalta. Neule villakangastakin alla ja vielä huivi kaulassa? Huuuh. Selkä märkänä ja hienhajua pukkaa. Minne ihmeeseen tunkisin sen kirjekuorilaukun, kun lappaan satsumaa pussiin?
Selkeästi jotain miehen fantasiaa, että nainen lähtee kauppaan tuollaisella setillä.
Kirjekuorilaukku jossa ketju. Sinäkö katsot sitä sitten pöljänä, että mihin sen laittaisi kun napsit satsumat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjekuorilaukku jossa ketju. Sinäkö katsot sitä sitten pöljänä, että mihin sen laittaisi kun napsit satsumat?
Ketju?? Kullanvärinen? 😅
Näin miehenä vastaan, että tuntuisi *elvetin omituiselta, mutta koska olen vapaamielinen niin voisin kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju?? Kullanvärinen? 😅
Onx noloo niinq laineet hiuxis?
Joutuuhan sitä joskus käymään kaupassa vaikka tiettyyn tilaisuuteen mennessään. Outo olisi vain, jos on nimenomaan pukeutunut vain sitä kauppareissua varten. Tosin eipähän tuo paljon ainakaan itseäni häiritsisi.
Mihin tunget ostokset, kun ei ollut kauppakassia listattuna ?
BMW kirjoitti:
Mihin tunget ostokset, kun ei ollut kauppakassia listattuna ?
Se voi olla taiteltuna taskuun tai laukkuun. Heilutteletko sinä kulkiessasi tyhjiä kassejasi tuulessa?
Kuka tahansa voi pukeutua noin, mutta ei todellakaan halua.