Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntisi käydä ruokakaupassa tämän näköisenä:

Vierailija
25.11.2022 |

- ruskeat hiukset föönattu suurille eleganteille laineille
- hillitty mutta huolellinen meikki
- viininpunainen laadukas pitkä villakangastakki (auki)
- viininpunaiset nahkahanskat
- kamelinvärinen laadukas kaulahuivi
- takin alta näkyy valkoinen neule ja musta kynähame (polvet peittävä) ja musta vyö.
- mustat nahkaiset korkeavartiset korkosaappaat
- musta kirjekuorilaukku ohuella ketjulla

Miltä tuntuisi? Ja ruokakauppana joku iso citymarket tai prisma

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraalta tädiltä.

Jo hiuksien väri on väärä ja viininpunainen, kuka ihme käyttää semmoista väriä päällään? Hanskoissa etenkin aivan tätiväri.

Blondi 26v

Vierailija
42/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vanhanaikainen pukeutuminen. Mennyt muodista jo ajat sitten.

Trendistä ehkä (jos koskaan olikaan), muodista ei. Ostatko itse siis uudet vaatteet aina kun trendi vaihtuu? Oliko se jotain 16 kertaa vuodessa mitä HM:llä tulee uusi mallisto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tuossa kaikkea, laineet hiuksissa on nolot, korkosaappaat tuo mieleen halvan luntun, viininpunainen on halpa väri, eikä neule sovi villakangastakin alle, pitäisi jokaisen tietää edes se. En jaksa, hyi!

Vierailija
44/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudolta, en tuntisi itseäni kotoisaksi tollasissa vaatteissa kun oma tyylini on ihan erilainen.

Harmaantuneet ruokottomat hiukset, musta kauhtunut pomppa, Maski ja Kuomat 😆🤣👌🏽

Jos sinun tyylisi on tuollainen niin mikäs siinä. Mikä on pomppa? Googlen mukaan jotain koiranvaatteita.

Vierailija
45/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltava ainakin vetokärry, kirjekuorilaukun lisäksi.

Vierailija
46/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan tuossa kaikkea, laineet hiuksissa on nolot, korkosaappaat tuo mieleen halvan luntun, viininpunainen on halpa väri, eikä neule sovi villakangastakin alle, pitäisi jokaisen tietää edes se. En jaksa, hyi!

Kuulostin itse teininä täsmälleen samalta kun arvostelin äitini vaatteita.

Vierailija
47/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mikään hiustyyli voi olla NOLO?? 🤣 Ei hemmetti taas taattua vauvalaatua

Vierailija
48/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisin itseni hyvin vietteleväksi, seksikkääksi naiseksi.

Vierailija
49/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuisi siltä, että esitän jotakuta toista. En viihtyisi kynähameessa, meikki tuntuisi kasvoilla epämiellyttävältä, ja korkokengät ovat ehdoton ei, en halua kompastella. Oma markettiasuni on toppatakki (kiinni, niin että alla olevat vaatteet eivät näy), mustat collegehousut ja mustat lenkkarit, reppu selässä, hiukset donitsilla kiinni, ei meikkiä.

Reppu toppatakin päällä 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

No ei kai sitä reppua voi sinne toppatakin allekaan tunkea... Ei mulla ainakaan niin iso toppatakki ole, että sen repun sinne alle saisi.

t. ihmettelee asianajaja, jolla aina kulahtanut musta reppu joka paikassa (myös oikeussalissa) ja on kyllä toppatakin päällä kaupassa käydessäni 

Vierailija
50/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei, ihan liikaa vaivaa yhden kauppareissun vuoksi. Eikä ole muutenkaan mun tyyliäni. Kunhan on siistit ja puhtaat vaatteet päällä, niin hyvä.

Vierailija
51/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumalta näin vähillä pakkasilla. Villakangastakkini on jo lämmin yksistään ja sopii vain kovemmille pakkasille. En kyllä laittaisi vielä neuletta sen alle. Enkä pidä hameita, varsinkaan kynähameita, niissä ei sovi liikkumaan. Mokkasaappaani taas ovat liian kylmät tähän aikaan vuodesta, niitä pidän aiemmin syksyllä. Kirjekuorilaukku on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
52/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joissain maalais-Prismoissa tuulipukukansa tuijottaa monttu auki, jos joku kulkee vähänkään paremmissa tai poikkeavissa vaatteissa.

Vierailija
53/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuei, ihan liikaa vaivaa yhden kauppareissun vuoksi. Eikä ole muutenkaan mun tyyliäni. Kunhan on siistit ja puhtaat vaatteet päällä, niin hyvä.

Kynähame ja neule on yhtä nopea pukea päälle kuin farkut ja huppari.

Vierailija
54/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuisi siltä, että esitän jotakuta toista. En viihtyisi kynähameessa, meikki tuntuisi kasvoilla epämiellyttävältä, ja korkokengät ovat ehdoton ei, en halua kompastella. Oma markettiasuni on toppatakki (kiinni, niin että alla olevat vaatteet eivät näy), mustat collegehousut ja mustat lenkkarit, reppu selässä, hiukset donitsilla kiinni, ei meikkiä.

Reppu toppatakin päällä 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

No ei kai sitä reppua voi sinne toppatakin allekaan tunkea... Ei mulla ainakaan niin iso toppatakki ole, että sen repun sinne alle saisi.

t. ihmettelee asianajaja, jolla aina kulahtanut musta reppu joka paikassa (myös oikeussalissa) ja on kyllä toppatakin päällä kaupassa käydessäni 

Mitä??? Eikö sinulle tuomari saarnannut luennolla minkälaiset puvut ja asusteet pitää olla oikeussalissa? Meille saarnasi kun luentosali oli täynnä oloasuja ja farkkuja. Itse laitoin sille päivälle "paremmat vaatteet", mutta nekään eivät kelvanneet :(

Vierailija
55/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mikään hiustyyli voi olla NOLO?? 🤣 Ei hemmetti taas taattua vauvalaatua

Äläs nyt, sitä näin luonnonkiharaisena saa kuulla vaikka mitä omasta kuontalostaan :/

Vierailija
56/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi niitä noloja vauvoja, jotka syntyvät kiharat päässään...

Vierailija
57/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä nyt teen? Mulla on luonnonkiharat hiukset ja nyt saan kuulla, että olen nolo. Miten tästä eteenpäin? Pitääkö alkaa suoristamaan?

Vierailija
58/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiseltä tädiltä

Vierailija
59/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä nyt teen? Mulla on luonnonkiharat hiukset ja nyt saan kuulla, että olen nolo. Miten tästä eteenpäin? Pitääkö alkaa suoristamaan?

Kyllä sen erottaa, onko luonnonkiharat vai laineille föönatut.

T.eri

Vierailija
60/119 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ap:llä jotain vinossa. Mutta ehkä joku on oikeasti noin pinnallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi