Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi tekemällä tehty?

Vierailija
08.05.2025 |

Vai onko sellaisista vahingossa tai puolivahingossa alkunsa saaneita? Tulkoot, jos on tullakseen? Vai onko tosiaan kaikkien lapset tarkkaan harkittuja ja suunniteltuja? Ajankohtaa myöten? Ei ehkäisyn pettämistä tms?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tiedätkö mikä on totuus omasta alustasi?

Vierailija
2/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tekemällä tehty, lapsettomuusklinikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista tehtiin puolitoista vuotta hartaudella (siis ennen raskautumista). Siihen viellä päälle se 9 kuukauden pakollinen odotus.

Vierailija
4/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni on tarkoituksella tehty. Yllätykset tulivat sitten myöhemmin. Minä taas olen ollut vahinko, mutta ei se haitannut minua eikä vanhempianikaan.

Vierailija
5/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tekemällä tehty, lapsettomuusklinikalla.

Ni tämä on kyllä nextille levelille. Ei ole edes ilmaista se.

Vierailija
6/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lapseni on tarkoituksella tehty. Yllätykset tulivat sitten myöhemmin. Minä taas olen ollut vahinko, mutta ei se haitannut minua eikä vanhempianikaan.

Mitä tarkoitat myöhemmin tulleilla yllätyksillä?

Vierailija
7/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo tarkkaan mietitty sopivat ajankohdat.

Vierailija
8/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkoon jos on tullakseen on tosi yleistä, vaikka nykyään monet joutuu menemään hoitoihin asti. 

Oma lapseni on ei-toivotun raskauden seuraus, ja syntynyt elämäntilanteessa missä en todellakaan halunnut lasta. Ei se silti siihen vaikuta, mitä tuntee lasta kohtaan. 

Vierailija
9/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä tehty molemmat. Kesti 1,5v molemmilla kerroilla tulla raskaaksi. 

Vierailija
10/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on tarkoituksella tehty. Moni varmaan tätä epäillyt koska tuli raskaaksi kun olimme olleet yhdessä 10kk. Tulin raskaaksi tokasta yrityskierrosta. Ero tuli lapsen ollessa pieni, mutta en kadu lapsen saamista noin nopeasti. Olisin todennäköisesti jäänyt lapsettomaksi, jos en olisi saanut lasta tuolloin. Se olisi tehnyt musta todella katkeran. Olen sitäkin monesti itkenyt, että enempää lapsia ei tullut.

Vierailija
11/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin raskaaksi 22-vuotiaana, ei ollut varsinaisesti suunnitelmissa lapsi juuri siihen hetkeen. Mutta niin kävi. Nyt lapsi on 10-vuotias. Ihana lapsi, mutta nuorena äitinä tuli kyllä kohdattua paljon arvostelua. Saati, jos menee sanomaan ääneen, ettei lapsi ollut suunniteltu. Hulluun elämäntilanteeseen olis ollut jos olis ollut. Mutta selvittiin.

Vierailija
12/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien painostamisen tulos.

Vierailija
13/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on tekemällä tehty. Isäni löi työkaverinsa kanssa vetoa juhannuksena 1970, kumpi saa ensin lapsen. Isäni voitti viskipullon kahden viikon erolla. Kuulin tämän tarinan armeijakaveriltani, joka siis oli tämä kaksi viikkoa nuorempi kaveri.

Kuulosti niin hullulta jutulta, että soitin sekä isälleni, että äidilleni, jotka molemmat vahvistivat asian paikkansapitävyyden.

Vierailija
14/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus. Poistoon.

Vierailija
15/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laaki ja vainaa, tarkoituksella. Tiedätkö mistä vauvat tulevat, ap?

Vierailija
16/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin äidiksi 18v ja mun lapset ovat iloisia yllätyksiä. Ovat jo aikamiehiä.

Vierailija
17/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin raskaaksi 22-vuotiaana, ei ollut varsinaisesti suunnitelmissa lapsi juuri siihen hetkeen. Mutta niin kävi. Nyt lapsi on 10-vuotias. Ihana lapsi, mutta nuorena äitinä tuli kyllä kohdattua paljon arvostelua. Saati, jos menee sanomaan ääneen, ettei lapsi ollut suunniteltu. Hulluun elämäntilanteeseen olis ollut jos olis ollut. Mutta selvittiin.

Säädettiin siinä siis ehkäisyn vaihdon kanssa ja heti ekasta kierrosta, mikä ehti välissä tulla, osui.. Yhdessä ollaan miehen kanssa edelleen. 

Ehkä hämmentävääkin, että näillä korteilla meillä on ydinperhe.

- Sama

Vierailija
18/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä aloitus. Poistoon.

Miksi? Mua kiinnostaa, että onko oikeesti nykyään kaikki lapset suunniteltuja, eikä vahinkoja satu enää kenellekkään? 

Lapsi voi silti olla ihan yhtä rakas, oli alku kumpi tahansa. 

Vierailija
19/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi munasolu ja yksi siittiö kohtaavat miehen ejakuloitua naisen vaginaan.

Vierailija
20/57 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laaki ja vainaa, tarkoituksella. Tiedätkö mistä vauvat tulevat, ap?

Tiedän, mulla on yksi. 

Sai alkunsa, kun miehen kanssa oltiiin niin hullaantuneita toisistamme, ettei järki pysynyt menossa mukana..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän