Ja niin hiipui taas orastava parisuhteen alku
Ehkäpä taas viiden vuoden kuluttua uskallan yrittää uudelleen.. Alkuun oli ihanaa ja mies oli kiinnostunut, ehdotti tapaamisia ja oli yhteydessä usein. Sitten tapahtui jotain (en ole varma mitä) ja mies vetäytyi. Nyt ei ole moneen päivään kuulunut enää mitään. Heippa.
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse ajatellut olla aktiivisempi varsinkin, kun jo tapailu päässyt käyntiin? Vai oliko ihan satunnaisia tapaamisia, jolloin kyse taisi olla vain seksisuhteesta? Tunnistatko, kun toinen on ihastunut vs. haluaa vain seksiä?
En ole ap, mutta kysyn silti: Mistä eron tunnistaa? Itse en ainakaan tunnista. Jos haluan vain seksiä, se ilmenee niin, että haluan toisen kanssa seksiä. Jos taas olen aidosti kiinnostunut, se ilmenee taas niin, että haluan toisen kanssa seksiä. Olen nainen, joten ehkä en osaa sitten tulkita miehiä, joten kertokaa te muut. Miehet tietysti varsinkin.
Tätä minäkin mietin, että mistä ihmeestä sen voi tietää. Tämän kyseisen miehen kanssa ei todellakaan ollut seksiä ensitreffeillä eikä kolmansillakaan ja puhuttiin jo tulevaisuudesta ja kaikkea. Mistä ihmeestä olisin voinut päätellä, ettei hän sittenkään halunnut sitä yhteistä tulevaisuutta? Pitääkö oikeasti kyseenalaistaa kaikki puheet? En millään haluaisi muuttua niin kyyniseksi.
Ap
Te seurustelitte kaksi kuukautta, ei siinä ajassa voi tietää yhtään mitään siitä, haluaako yhteisen tulevaisuuden! Kirjoitin jo aikaisemmin tähän ketjuun, että 2 kk on ollut itselläni useammankin kerran se kohta, johon orastava parisuhteen alku on päättynyt. On tultu sen verran tutuiksi, että on nähty puolin ja/tai toisin, että toinen ei olekaan sitä, mitä on etsimässä. Ihan normaalia. Ja kuten aiemmin kirjoitin niin edelleenkin väitän, että sinä suret nyt enemmän haaveiden ja toiveiden romahtamista kuin sitä, että tapailunne päättyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun lehtien otsikoissa ja muutenkin aina sanotaa, että tavallinen kiltti mies ei kelpaa naisille. Kyllä se ihan selvästi on toisin päin; nainen haluaisi sen vakavan suhteen ja miehet vaan pelaa ja ghostaa.
Tavalliset miehet on periaatteessa näkymättömiä naisille ja naiset hakevat näitä pelimiehiä ja näiden pelimiesten takia tavalliset saa naisilta syyttelyn kun kuvittelevat että kaikki on peli miehiä kun ei näe muita kuin heitä
Mutta naisille tuo pieni ryhmä miehiä edustaa "tavallisia miehiä". Naisille on olemassa "todella komeat miehet" eli tummahiuksiset huippumallitasoa olevat miehet ja sitten ne maagiset "tavalliset miehet", eli sosiaalisesti hyvin taitavat ja tavallista komeammat elämässä menestyneet miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Voi että kun saisi tietää tarkalleen mitä näissä vetäytymisissä aina tapahtuu. Ovat kyllä tosi raskaita ja ärsyttävää epätietoisuus ja varsinkin se alkuaika kun viestittely harvenee ja ei oikein tiiä missä kohti antais vain olla.
Minä miehenä kerron sinulle, mitä niissä tapahtuu. Mies on alun alkaen tiennyt, että suhde ei jatku pidemmälle (ensimmäisestä tapaamisesta lähtien tai jo ennen sitä). Mies on kuitenkin halunnut pitää "seksuaalisen ketjun" katkeamattomana, eli sinä olet ollut yksi osa tuota ketjua ja mies on siirtynyt eteenpäin toiseen naiseen. Tarkoitus tässä pelissä on se, että saadaan pidettyä sinkkuus, mutta myös seksielämä aktiivisena siinä rinnalla. Raha ei tule kilttien ihmisten taskuun.
Höpö höpö, ei ole mitään aihetta tuollaiseen tulkintaan. Ihmiset kiinnostuvat, ehtivät ihastua, mutta sitten kun se ihan välitön ensihuuma haihtuu niin huomataan, ettei toinen olekaan sitä, mitä oli etsimässä. Hyvä vaan, että se tuli ilmi kahden kuukauden eikä vasta kahden vuoden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako päivää on muutama päivä? Itse en huolestuisi moisesta, eihän aina voi ehtiä viestittelemään.
Ihastunut ihminen taikoo aikaa sen muutaman sekunnin vaikka vessassa käydessään jotta saa laitettua ihastuksen kohteelle viestin. Jos näin ei tapahdu, niin ei ole tarpeeksi kiinontusta. Silkkaa selittelyä on tuo ettei muka kerkeä yhtä viestiä laittamaan. Haluaisin tällaisen ihmisen päivälistan, eli mitä tekee eriteltynä klo 07-22.
Niinhän naiset haaveilevat että nainen on miehen elämän keskipiste jolle löytyy AINA aikaa vaikka se ei todellisuudessa ole mahdollista töiden ja elämän kiireiden takia
Miksi mies ylipäätään etsii suhdetta, jos sille ei ole aikaa eikä kiinnostusta?
Eihän naisillakaan ole AINA aikaa miehille ja kukaan ei sitä kritisoi mutta jos miehillä ei ole aina aikaa naiselle niin joka nainen kritisoi sitä. Onko naiset oikeasti noin sokeita kaksois standardeille mitä viljelee koko ajan joka paikassa?
No jos just silloin on joku kauhea kiire päällä muiden asioiden suhteen kun etsii kumppania? Eikö olisi fiksumpaa laittaa deittailut jäähylle ja ryhtyä etsimään vasta kiireiden hellitettyä, kun olisi aikaa panostaa ihan eri tavalla?
Olen eri, mutta pakko kommentoida sen verran, että kyllä kiireiselläkin voi suhteita olla - ne vaan toimivat parhaiten sellaisen kanssa, jolla itselläänkin on paljon asioita elämässään. Myös monet introvertimmat tyypit saattavat tykätä vähemmän intensiivisestä tapailusta. Esim. itselläni on vaativa työ ja kaksi kouluikäistä lasta, ja sen lisäksi tarvitsen myös omaa aikaa - minulla on kyllä aikaa rakastumiselle ja suhteelle, mutta ei millekään 24/7-suhteelle. En myöskään pysty näkemään monta kertaa viikossa. Tämä ei tietenkään sovi yhteen sellaisen kanssa, joka haluaa nähdä useasti viikossa, mutta toisen kaltaiseni kanssa homma toimii.
N42
Sinä oletkin nainen niin tuo on sinulta täysin hyväksyttävää. Miehiltä ei tuommoista hyväksytä
Ok, hyvä tietää.
Ei vaan; haista pska. Aikuisiän suhteeni ovat kaikki olleet sellaisia, joissa on tavattu vain, kun molemmilla on ollut aikaa. Pisimmillään välit ovat olleet toista kuukautta, lyhimmillään niin että on vietetty viikonloput yhdessä ja toisinaan tavattu myös viikolla. Ja se on ollut ihan yhtä lailla miesten toiveista ja tarpeista kiinni kuin omistanikin.
Noilla yleistävillä väitteillä voitte pyyhkiä takapuolenne.
Älkää naiset heitelkö yleistyksiä miehiä kohtaan jos ette halua omalle kohdalle yleistyksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako päivää on muutama päivä? Itse en huolestuisi moisesta, eihän aina voi ehtiä viestittelemään.
Ihastunut ihminen taikoo aikaa sen muutaman sekunnin vaikka vessassa käydessään jotta saa laitettua ihastuksen kohteelle viestin. Jos näin ei tapahdu, niin ei ole tarpeeksi kiinontusta. Silkkaa selittelyä on tuo ettei muka kerkeä yhtä viestiä laittamaan. Haluaisin tällaisen ihmisen päivälistan, eli mitä tekee eriteltynä klo 07-22.
Niinhän naiset haaveilevat että nainen on miehen elämän keskipiste jolle löytyy AINA aikaa vaikka se ei todellisuudessa ole mahdollista töiden ja elämän kiireiden takia
Miksi mies ylipäätään etsii suhdetta, jos sille ei ole aikaa eikä kiinnostusta?
Miesten on pakko tehdä töitä varallisuuden eteen ja naiset vaativat mieheltä varallisuutta että voi yhdessä tehdä asioita mitä nainen haluaa tehdä ja se ei kerro kiinnostuksen puutteesta. Miehillä ei ole samanlaista mahdollisuutta saada asioita pyllistämällä
Ok, hyvä tietää.
Näkökulma on miksei kelvannut sille katoajalle. Minusta hiljaisuus ilman selityksiä parin kkn jälkeen on sellainen turn-off, että hän ei kelpaisi MINULLE.
Samoin täydet hälytyskellot siitä jos puhuu alle 2 kk tuntemisella yhteisestä tulevaisuudesta.
Pitäisi varmaan kehittää sellainen palvelu, jossa kandidaattien viralliset tiedot tarkistettaisin: onko nimi oikein, samassa taloudessa asuvat. Samoin voisi julkisia olla tykkäyksien ja yhteydenottojen määrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, jotka lannistuu ja heittää hanskat kehään. Jos ei onnistunut niin sitten ei onnistunut ja ei ollut tarkoitettukaan. Next. Jos nimenomaan tykkää olla hetken yksin niin ok. Jos haluaa parisuhteen, niin uutta matoa koukkuun. Mitä sitä parkumaan sellaisen perään, joka ei ollut susta tarpeeksi kiinnostunut.
En ole ap, mutta suhteen alku huumassa, rakastuminen ja pettyminen on aika energiaa vievä prosessi. Mulla on esim. kaksi lasta ja vaativa työ, ja vaikka kumppani olisikin kiva (ei ehkä yhteenmuuttoa, eikä enää mitään lapsia tms., vaan ihan vain kahden itsenäisen aikuisen vakava parisuhde), niin ei mulla ole resursseja jatkuvasti olla tuollaisessa alkuhuumahärdellissä pettymyksineen. Nytkin ollut kohta vuoden ilman, että olisin edes etsinyt mitään/ollut markkinoilla.
Ja silti siis kumppani olisi kuitenkin kiva. Kyllä se vähän traumatisoikin, kun luulee löytäneensä, ja toinen sitten ei ollutkaan yhtä rakastunut kuin itse olit, että kyllä siinä vähän miettii, että jaksaako tällaista vuoristorataa koko ajan, kun olisi vastuita ja muutakin elämää, johon pitäisi keskittyä ilman, että on jatkuvasti jossain tunnemyllerryksessä.
Juuri näin! Minä en ole koko 43v elämäni aikana etsinyt parisuhdetta sekuntiakaan, ja silti olen ollut suhteissa, joista viimeisin jatkuu nyt yhdeksättä vuotta.
Jännä juttu, minä en kertaakaan 40v elämäni aikana ole ollut parisuhteessa, en ole viimeiseen 20v etsinytkään vaikka nuorempana vähän yritin. Naisen ja miehen ero lienee tässä että naisille se vaan tuppaa tapahtumaan ilman vaivannäköä. M40
Jaa? Itse olen roikkunut kaikilla mahdollisilla deittipalstoilla 22-vuotiaasta asti eli reilusti eli 10 vuotta. 0 suhdetta löytynyt. Ja ihan hoikka ja treenattu olen, luonnollisesti lapseton.
Eli et ole lopulta edes miettinyt suhdetta kun koko ajan etsit parempaa deittipalstoilta. Kai nyt kuitenkin oletat että miehet keskittyy vain sinuun vaikka itse metsästät miehiä ja käytännössä pyörität montaa miestä yhtäaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun lehtien otsikoissa ja muutenkin aina sanotaa, että tavallinen kiltti mies ei kelpaa naisille. Kyllä se ihan selvästi on toisin päin; nainen haluaisi sen vakavan suhteen ja miehet vaan pelaa ja ghostaa.
Tavalliset miehet on periaatteessa näkymättömiä naisille ja naiset hakevat näitä pelimiehiä ja näiden pelimiesten takia tavalliset saa naisilta syyttelyn kun kuvittelevat että kaikki on peli miehiä kun ei näe muita kuin heitä
Mutta naisille tuo pieni ryhmä miehiä edustaa "tavallisia miehiä". Naisille on olemassa "todella komeat miehet" eli tummahiuksiset huippumallitasoa olevat miehet ja sitten ne maagiset "tavalliset miehet", eli sosiaalisesti hyvin taitavat ja tavallista komeammat elämässä menestyneet miehet.
Jos komeat miehet on kaikki playereitä niin sitten on todettava että mulle ei miestä ole olemassakaan. En ole itse ulkonäöltäni keskinkertainen, joten en huoli keskinkertaista miestä. En edes kiinnostu sellaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, jotka lannistuu ja heittää hanskat kehään. Jos ei onnistunut niin sitten ei onnistunut ja ei ollut tarkoitettukaan. Next. Jos nimenomaan tykkää olla hetken yksin niin ok. Jos haluaa parisuhteen, niin uutta matoa koukkuun. Mitä sitä parkumaan sellaisen perään, joka ei ollut susta tarpeeksi kiinnostunut.
En ole ap, mutta suhteen alku huumassa, rakastuminen ja pettyminen on aika energiaa vievä prosessi. Mulla on esim. kaksi lasta ja vaativa työ, ja vaikka kumppani olisikin kiva (ei ehkä yhteenmuuttoa, eikä enää mitään lapsia tms., vaan ihan vain kahden itsenäisen aikuisen vakava parisuhde), niin ei mulla ole resursseja jatkuvasti olla tuollaisessa alkuhuumahärdellissä pettymyksineen. Nytkin ollut kohta vuoden ilman, että olisin edes etsinyt mitään/ollut markkinoilla.
Ja silti siis kumppani olisi kuitenkin kiva. Kyllä se vähän traumatisoikin, kun luulee löytäneensä, ja toinen sitten ei ollutkaan yhtä rakastunut kuin itse olit, että kyllä siinä vähän miettii, että jaksaako tällaista vuoristorataa koko ajan, kun olisi vastuita ja muutakin elämää, johon pitäisi keskittyä ilman, että on jatkuvasti jossain tunnemyllerryksessä.
Juuri näin! Minä en ole koko 43v elämäni aikana etsinyt parisuhdetta sekuntiakaan, ja silti olen ollut suhteissa, joista viimeisin jatkuu nyt yhdeksättä vuotta.
Jännä juttu, minä en kertaakaan 40v elämäni aikana ole ollut parisuhteessa, en ole viimeiseen 20v etsinytkään vaikka nuorempana vähän yritin. Naisen ja miehen ero lienee tässä että naisille se vaan tuppaa tapahtumaan ilman vaivannäköä. M40
Jaa? Itse olen roikkunut kaikilla mahdollisilla deittipalstoilla 22-vuotiaasta asti eli reilusti eli 10 vuotta. 0 suhdetta löytynyt. Ja ihan hoikka ja treenattu olen, luonnollisesti lapseton.
Eli et ole lopulta edes miettinyt suhdetta kun koko ajan etsit parempaa deittipalstoilta. Kai nyt kuitenkin oletat että miehet keskittyy vain sinuun vaikka itse metsästät miehiä ja käytännössä pyörität montaa miestä yhtäaikaa?
Ei, jos olen jotakuta päässyt treffaamaan livenä ja näytti siltä että voisi jatkoakin olla niin keskityin aina vain siihen yhteen tyyppiin kerrallaan. Lopulta aina, ihan aina, pakit/hiipuminen, toipuminen ja paluu linjoille.
Mutta ikinä ei minkäänlaista suhdetta löytynyt. -n34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Voi että kun saisi tietää tarkalleen mitä näissä vetäytymisissä aina tapahtuu. Ovat kyllä tosi raskaita ja ärsyttävää epätietoisuus ja varsinkin se alkuaika kun viestittely harvenee ja ei oikein tiiä missä kohti antais vain olla.
Minä miehenä kerron sinulle, mitä niissä tapahtuu. Mies on alun alkaen tiennyt, että suhde ei jatku pidemmälle (ensimmäisestä tapaamisesta lähtien tai jo ennen sitä). Mies on kuitenkin halunnut pitää "seksuaalisen ketjun" katkeamattomana, eli sinä olet ollut yksi osa tuota ketjua ja mies on siirtynyt eteenpäin toiseen naiseen. Tarkoitus tässä pelissä on se, että saadaan pidettyä sinkkuus, mutta myös seksielämä aktiivisena siinä rinnalla. Raha ei tule kilttien ihmisten taskuun.
Höpö höpö, ei ole mitään aihetta tuollaiseen tulkintaan. Ihmiset kiinnostuvat, ehtivät ihastua, mutta sitten kun se ihan välitön ensihuuma haihtuu niin huomataan, ettei toinen olekaan sitä, mitä oli etsimässä. Hyvä vaan, että se tuli ilmi kahden kuukauden eikä vasta kahden vuoden kohdalla.
Mutta toiselle osapuolelle ei missään tapauksessa voi ilmoittaa, että näin on päässyt käymään?
Ap
2 kuukautta on selvä hälytyskello. Jos tuossa ajassa ei ole tapaamista pariin-kolmeen kertaan niin finitto. Nainen on AINA painoistanut tapaamiseen isojen puhelinkulujen jälkeen. 3 tunnin luokkaa yksi pisimistä. Hätäkeskukseen soitto, kun olin 45 minsaa liikaa metsässä koiralenkillä. Enkä ole mikään charmantti verbaali-suostuttelija vaan YKSINKERTAINEN suomalaismies normaali-typeryydellä. Inhotavuuskerrointa saatte kysyä WOKE-SENSUURILTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos komeat miehet on kaikki playereitä niin sitten on todettava että mulle ei miestä ole olemassakaan. En ole itse ulkonäöltäni keskinkertainen, joten en huoli keskinkertaista miestä. En edes kiinnostu sellaisista.
Se epäterve itserakkaus syntyy siittä kun tuijottaa yli puoli elämää itseään pelistä. On hyvin todennäköistä että olet vain tavallinen vaikka itse itseäsi pidät lähes parhaana
Vierailija kirjoitti:
Jos parin kuukauden aikana on nähty useampi kerta niin onhan se aika vähän. Ehkä miehen kiinnostus hiipui, koska tuli joku aktiivisempi tapaus vastaan.
Ei kertaakaan, harvemmin, useammin. "Onhan se aika vähän", lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos olen jotakuta päässyt treffaamaan livenä ja näytti siltä että voisi jatkoakin olla niin keskityin aina vain siihen yhteen tyyppiin kerrallaan. Lopulta aina, ihan aina, pakit/hiipuminen, toipuminen ja paluu linjoille.
Eli lopetat useiden miesten pyörittämisen vasta kun huomaat että saattaa tulla jatkoa ja siinä vaiheessa mies on jo huomannut että pyörität useaa että siihen jatkoon ei ole mahdollisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen se komea mies on, joka on sinulle jotain? Miltä tällainen mies näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet oikeasti halua osallistua siihen naisen järjestämään kilpailuun kuka miehistä huomioi naista eniten että nainen voisi harkita sitoutumista. Kyllä sinun on itsekin tuo tiedettävä
Se löysi jonkun omasta mielestään paremman.
no parissa kuukaudessa se huomasi, ettei ole tunteita etkä ole hänen tyypppiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko seksiä? Oliko se hyvää?
Oli ja oli.
Ap
Oli ja ei.
- Se entinen tapailukumppanisi.