Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kiinnosta vain yhtään enää naisia

Vierailija
24.11.2022 |

Pitkään ollut jo sinkkuna ja en kiinnosta ketään naisia. On deittisovelluksia mutta ilmaa niissä. Otan yhteyttä tai saan joskus ehkä tinderissä osuman, juttu voi alkuun kulkea, ehdotan tapaamista mutta naista ei oikein koskaan kiinnosta, tää on jotenki niin turhauttavaa ja ei saisi valittaa tiedän. Jatkunu jo vaan niin kauan ja meinaa ärsyttää olla sinkkuna

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyn sitte ikuisesti varmaa ikisinkkuna, ja käyn vaikka maksullisessa saamassa joskus edes seksiä, en jaksa olla yksin ilman mitää naisen läheisyyttä.. maksan vaikka, ei tästä muuten tule mitään.. käyn töissä ja hoidan velkaani.

.

Eiköhän maksullisissa osata varoa

Olen käynyt ennenkin ja saanut sori vain

Vierailija
82/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt jatkan ikisinkkuna tätä elämää.. käyn salilla ja sitte varmasti menen äitinkaa johki kun ei oo ketään kaveriakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa kavereita, oon pahasti velkaantunut, en saa mitää naiskontakteja, kukaan ei ole kiinnostunut musta, olen vain yksin pimeessä huoneessa katson leffaa, tää on mun elämä. ei oo ilmeisesti päässä kaikki hyvin, kukaan ei halua kaveerata munkaa, kaipaisin naisen kosketusta läheisyyttä edes joskus seksiä.. mitään en saa.. pakko olla yksin

Jankkaus jatkuu

Vierailija
84/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyn sitte ikuisesti varmaa ikisinkkuna, ja käyn vaikka maksullisessa saamassa joskus edes seksiä, en jaksa olla yksin ilman mitää naisen läheisyyttä.. maksan vaikka, ei tästä muuten tule mitään.. käyn töissä ja hoidan velkaani.

.

Eiköhän maksullisissa osata varoa

Olen käynyt ennenkin ja saanut sori vain

Vielä kuristus uhkauksen jälkeenkin?

Vierailija
85/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa kavereita, oon pahasti velkaantunut, en saa mitää naiskontakteja, kukaan ei ole kiinnostunut musta, olen vain yksin pimeessä huoneessa katson leffaa, tää on mun elämä. ei oo ilmeisesti päässä kaikki hyvin, kukaan ei halua kaveerata munkaa, kaipaisin naisen kosketusta läheisyyttä edes joskus seksiä.. mitään en saa.. pakko olla yksin

Jankkaus jatkuu

Niinpä. Olisi varmaan helpompaa copypastata tuo teksti ja läväyttää se ketjuun noin 800 kertaa peräkkäin, koska eihän näissä koskaan mitään uutta asiaa ole. Samaa, samaa, samaa levyä pyörittää...

Vierailija
86/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en vaa jaksa enää sääliä itteeni ja olla tässä surkeudessa, mä tiedän että mulla on paljo vikoja ja myös hyviä asioita, keskityn hyviin, tänää vois sinne salille ja käydä vaikka kaupas ja sitte keksiä jotain, kävis vaikka kahvilla jossain ja ostais pullan.

Vierailija
87/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankkaus jatkuu

Niinpä. Olisi varmaan helpompaa copypastata tuo teksti ja läväyttää se ketjuun noin 800 kertaa peräkkäin, koska eihän näissä koskaan mitään uutta asiaa ole. Samaa, samaa, samaa levyä pyörittää...

Mitä voin asialle ku oon sekopää ja saman levyn jankkaaja?

Vierailija
88/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankkaus jatkuu

En vain ole terve ja päästäni kunnossa, en voi asialle mitään.

Vierailija
89/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankkaus jatkuu

Terapeutin vaihto

Vierailija
90/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset juoksee mua karkuun ja oma äiti vain jaksaa mua ja on vielä onneksi työpaikka alla.

Vierailija
91/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankkaus jatkuu

Terapeutin vaihto

Just aloitin terapian ja syön kyl lääkkeeni mutta jankutus jatkuu ja tää on ihan kamalaa

Vierailija
92/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankkaus jatkuu

Terapeutin vaihto

Just aloitin terapian ja syön kyl lääkkeeni mutta jankutus jatkuu ja tää on ihan kamalaa

Väärä terapeutti

Vierailija
93/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty hallitsemaan itseäni ja kaipaan niin kovasti naista elämääni ja naisen kosketusta, en pysty hallitsemaan itseäni.. tää on vaikeeta.

Vierailija
94/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankkaus jatkuu

Terapeutin vaihto

Väärä terapeutti

En tiedä mikä mua vaivaa, en tiedä.

Vierailija
95/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn nyt terapiassa ja kehitän itteeni ja keskityn hyviin asoihin elämässä.. en surkuttele.. kai tätä ruikutusta sit pitäs vähentää ja naisista puhumista.

Vierailija
96/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet väkivaltainen niin parisuhteen ennuste on joka tapauksessa huono. Sinuna keskittyisin nyt siihen harrastuksen löytämiseen. Jotain mistä tykkäät ja mistä olis mahdollista saada sitkeydellä onnistumisen kokemuksia. Terapeuttisi kanssa käytte läpi harrastuksessa syntyviä ongelmia tai ihmissuhteissa pärjäämistä. Nää on pitkäjänteisiä asioita ja vaatii opettelua. Sen aikaa kun opettelet selviämään harrastuksessa, unohdat pakonomaisen naisten miettimisen ja käyt maksullisissa.

Vierailija
97/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet väkivaltainen niin parisuhteen ennuste on joka tapauksessa huono. Sinuna keskittyisin nyt siihen harrastuksen löytämiseen. Jotain mistä tykkäät ja mistä olis mahdollista saada sitkeydellä onnistumisen kokemuksia. Terapeuttisi kanssa käytte läpi harrastuksessa syntyviä ongelmia tai ihmissuhteissa pärjäämistä. Nää on pitkäjänteisiä asioita ja vaatii opettelua. Sen aikaa kun opettelet selviämään harrastuksessa, unohdat pakonomaisen naisten miettimisen ja käyt maksullisissa.

En ole väkivaltainen en käy naisiin käsiksi kiinni ja mitään, en halua käydä maksullisissa se on epätoivosta ja mulla ei ole rahaa.

Vierailija
98/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisten pitäis antautua jossain vaiheessa miehelle kuin miehelle jos tarpeeksi ruikuttaa!!!...

Vierailija
99/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon koko mt-tapauksen valitusketju

Vierailija
100/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin saisi sitte ruikuttaa yhtään. hyväksyä että on yksin ja keskittyä muihin juttuihin, vois salille tänää ja kahville johki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä