En kiinnosta vain yhtään enää naisia
Pitkään ollut jo sinkkuna ja en kiinnosta ketään naisia. On deittisovelluksia mutta ilmaa niissä. Otan yhteyttä tai saan joskus ehkä tinderissä osuman, juttu voi alkuun kulkea, ehdotan tapaamista mutta naista ei oikein koskaan kiinnosta, tää on jotenki niin turhauttavaa ja ei saisi valittaa tiedän. Jatkunu jo vaan niin kauan ja meinaa ärsyttää olla sinkkuna
Kommentit (146)
Selvä homma, sovitaan niin että päätät päiväsi vuoden päästä. Mutta sitä ennen käytä se vuosi menemällä mukaan oppimisvaikeuksista kärsivien toimintaan ja mielenterveyden haasteista kärsivien toimintaan. Katsot miten kamalaa se on tavata samanhenkisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes kavereita mulla, en onnistu tutustumaan ihmisiin tai olen paljo yksin ja sitten masentaa. Harrastus varmaa pitäisi hommata
No niin pitäisi hommata. Kauanko olet siitä jo puhunut, vuoden? Ei sun elämä muutu jos et tee asioita sen eteen. Valittaminen täällä ei auta mitään, masennut vain lisää ja sitten on entistä vaikeampi muuttaa mitään. Sinun pitäisi tunnustaa itsellesi että et ole ns normaali. Siinä ei ole mitään hävettävää. Etsit kavereita porukoista joilla on mt-ongelmia tai oppimisvaikeuksia tai molempia. Ymmärrätte toisianne. Esim oppimisvaikeuksista kärsiville löytyy varmasti pääkaupunkiseudulla toimintaa, mene mukaan. Toiminnassa voi olla mukana naisia, jotka ovat samanlaisia kuin sinä.
Mä haluan olla normaali, en halua olla epänormaali, en halua elää tämmöistä elämää kun en ole normaali, ei kukaan mua ymmärrä. istun vaa kotona ja katon leffoja kun ei oo kavereita, tai sitte oon baareissa mutta ei sieltäkää oikee naista saa. En kai sitte ole normaali ja päässä vikaa.
Kirjoitat itse että olet melkein kehitysvammainen. Sinun suurin ongelma tällä hetkellä on se että et suostu tunnustamaan tosiasioita ja toimimaan järkevästi sen mukaisesti. Mikä vika olisi melkein kehitysvammaisessa naisessa, samanlaisessa kuin sinä? Kun kävelisitte tuolla kadulla elämäänne ja toisiinne tyytyväisinä, niin vilkkuisiko pään päällä neonvalo EMME OLE NORMAALEJA? No ei vilkkuisi. Eläisitte ihan normaalia tavallista elämää. Nyt sabotoit itse itseäsi haikailemalla jonkun perään mikä ei tule tapahtumaan. Eli parisuhde tavallisen kolmekymppisen naisen kanssa jolla ei ole samoja haasteita.
Sitte en jaksa enää tätä elämää.. kuolen pois
Siis olet itse melkein kehitysvammainen, mutta jos sinulla olisi melkein kehitysvammainen kumppani, et jaksaisi enää elää? Mikä ihmeen logiikka tuossa on? Mieti nyt hyvä ihminen miten hölmöä. Jos joku normaaliälyisempi ihastuisi SINUUN, pitäisikö hänen mieluimmin kuolla pois? Ei päätä eikä häntää logiikassasi.
Ehkä aivot ei toimi sori vain. No ei kukaan ihastu.. olen yrittänyt tasokkaita naisia mutta ei ne kiinnostu musta.. hitto mä oon masentunut tähän sinkkuuteen ku ei tälle voi mitään
Vierailija kirjoitti:
Selvä homma, sovitaan niin että päätät päiväsi vuoden päästä. Mutta sitä ennen käytä se vuosi menemällä mukaan oppimisvaikeuksista kärsivien toimintaan ja mielenterveyden haasteista kärsivien toimintaan. Katsot miten kamalaa se on tavata samanhenkisiä ihmisiä.
Olen 1 kerran jo käynyt, mutta en ole käynyt enään.. en tiedä.. en jaksa vammaisia koska en ole itse vammainen,, mitä siis tehd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhannetta kertaa, sinulla on oppimisvaikeuksia ja mielenterveysongelmia. Mene mukaan jomman kumman porukan (järjestö)toimintaan. Tai aloita jokin sosiaalinen harrastus, jota myöten löydät kaveripiirin ja sitä kautta voi löytyä joku. Jos mt-ongelmat ja melko alhainen äo tekee harrastamisen ja kaverit mahdottomaksi, vastaus löytyy ensimmäisestä ehdotuksesta. Hae samanlaista naista kuin itsekin olet.
Tuntuu kun oli nuorempi niin kyllä kelpasi jotenki vielä, nykyään on hiljasta ja oon itekki rupsahtanut ja lihonut
Miesten voimafantasia on se, että kyllä naiset sitten joutuvat nöyrtymään ja laskemaan kriteerejään kun vanhenevat ja rupsahtavat. Todellisuudessa naisten kriteerit nousee iän myötä. Mietitään perheen perustamista eikä aleta enää ensimmäisen vastaantulijan kanssa.
Miesten uusin voimafantasia on steriloida feministi nainen. Haloo! Todellakin tuommoinen puhe saa jatkamaan sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 1 kerran jo käynyt, mutta en ole käynyt enään.. en tiedä.. en jaksa vammaisia koska en ole itse vammainen,, mitä siis tehd
Ilmeisesti parempi viihtyä elämä sinkkuna, keksiä jotain muuta tekemistä sitten, en tiedä.
Mä oon kai vaan sekopää ihminen ja en oo terve päästäni ja en voi sille mitään. täytyy puhua terapiassa ja töissä nyt menee hyvin ja osaan käyttäytyä.. mutta muuten oon normi elämässä ihan sekopää.
Vierailija kirjoitti:
No en tapa itseeni mutta ei tää elämä ole helppoa.. pakko vain kärsiä ja jaksaa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Osa vanhoista tutuista on pariutuneet ja itse sinkkuna vuodesta toiseen.
Sä uhkasit kuristaa maksullisen. Hermostuit totaalisesti virolaisen stripparin viemisestä romanttiseen kylpylään. Kuulemma olit kesällä käyny baarissa jonkun tarakkaan kiinni. Allu, tarviit osaavamman terapeutin. Toi käytös on luokatonta.
En tiedä säälin itteeni ja en oo normaali ja ruikutan vaan ja en jaksa enää.. puhun vaa naisista.. halun kumppanin enkä olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran, älä luovuta niin helposti. Ymmärrän ettet jaksa vammaisia kun et itse ole vammainen, mutta täytyy olla muitakin samanlaisia kuin sinä, jatka etsimistä, mene mukaan eri potörukkaan jos yksi porukka ei kiinnostanut. Sen sijaan vedät nyt toiseen ääripäähän ja yrität omien sanojesi mukaan tasokkaita naisia. What? Sinulla ei ole MITÄÄN mahiksia tasokkaaseen naiseen. Masennat vain itsesi niin kuin näkyy. Mieti nyt oikeesti järjellä. Jos tavis nainen ei kelpaa itseään melkein kehitysvammaiseksi kuvaavalle, niin sitten joudut tosiaan olemaan yksin ja, se on varma asia. Mikään ei muutu jos et ota järkeä käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä uhkasit kuristaa maksullisen. Hermostuit totaalisesti virolaisen stripparin viemisestä romanttiseen kylpylään. Kuulemma olit kesällä käyny baarissa jonkun tarakkaan kiinni. Allu, tarviit osaavamman terapeutin. Toi käytös on luokatonta.
Toi on ihan valhetta.,. mee kattomaa peiliis.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kai vaan sekopää ihminen ja en oo terve päästäni ja en voi sille mitään. täytyy puhua terapiassa ja töissä nyt menee hyvin ja osaan käyttäytyä.. mutta muuten oon normi elämässä ihan sekopää.
Better Helpissä on aggressioon erikoistuneita. Googleta hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on ihan valhetta.,. mee kattomaa peiliis.
Toimitin poliisille viestiketjun missä uhkasit kuristaa.
Pysyn sitte ikuisesti varmaa ikisinkkuna, ja käyn vaikka maksullisessa saamassa joskus edes seksiä, en jaksa olla yksin ilman mitää naisen läheisyyttä.. maksan vaikka, ei tästä muuten tule mitään.. käyn töissä ja hoidan velkaani.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään auta mun oireisiin, Oon hakenut apuakin.
Vierailija kirjoitti:
Pysyn sitte ikuisesti varmaa ikisinkkuna, ja käyn vaikka maksullisessa saamassa joskus edes seksiä, en jaksa olla yksin ilman mitää naisen läheisyyttä.. maksan vaikka, ei tästä muuten tule mitään.. käyn töissä ja hoidan velkaani.
.
Eiköhän maksullisissa osata varoa
Näkeekö ne sun karvaiset kädet? Tiesitkö että r unkaa minen aiheuttaa karvoja kämmeniin?
En saa kavereita, oon pahasti velkaantunut, en saa mitää naiskontakteja, kukaan ei ole kiinnostunut musta, olen vain yksin pimeessä huoneessa katson leffaa, tää on mun elämä. ei oo ilmeisesti päässä kaikki hyvin, kukaan ei halua kaveerata munkaa, kaipaisin naisen kosketusta läheisyyttä edes joskus seksiä.. mitään en saa.. pakko olla yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään auta mun oireisiin, Oon hakenut apuakin.
Et halua kokeilla.
Ehkä en vaa voi asialle mitään piste. Hyväksyä tää elämä se millanen olen ja en saa kavereita ja parisuhdetta koskaan.