Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kiinnosta vain yhtään enää naisia

Vierailija
24.11.2022 |

Pitkään ollut jo sinkkuna ja en kiinnosta ketään naisia. On deittisovelluksia mutta ilmaa niissä. Otan yhteyttä tai saan joskus ehkä tinderissä osuman, juttu voi alkuun kulkea, ehdotan tapaamista mutta naista ei oikein koskaan kiinnosta, tää on jotenki niin turhauttavaa ja ei saisi valittaa tiedän. Jatkunu jo vaan niin kauan ja meinaa ärsyttää olla sinkkuna

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sellasta tää elämä toiset vain onnistuu löytämää suhteita parisuhteita ja kumppanin ja elämä on niin ihanaa, toiset jää ruikuttamaan rannalle ja säälii itteänsä

Vierailija
122/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina kiinnostun naisista ja ne ei musta, tää menee niinku aina näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopetan tän yksin kirjottelun, ei tässä ole mitää järkeä.

Vierailija
124/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhde välttämättä ole ihanaa. Se voi olla ihan painajaismaista. Joten noin kiihkeästi sitä ei kannata kaiholla.

Jos "se oikea" tukee vastaan niin se tulee aikanaan.

Vierailija
125/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mutta en jaksa enää odotella sitä naista, kaipais vain kovasti naisen kosketusta.

Vierailija
126/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa joka vloppu ravata baareissa juoda rahojani ja ties mitä. Mieluite oon kunnollinen ja istun sitte kiltisti kotona.

Vierailija
127/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näköjään pitää sitten elää vain sinkkuna ja kattoa päivä kerrallaan eteenpäin, hyvä että on vakituinen työ ja sielä pyyhkii hyvin.

Vierailija
128/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt näitä aasialaisia naisia jotka ovat muuttaneet Suomeen? Yleensä nämä jotka tulevat köyhistä maista omaavat vähäisemmät kriteerit miehelle.

Vierailija
129/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt näitä aasialaisia naisia jotka ovat muuttaneet Suomeen? Yleensä nämä jotka tulevat köyhistä maista omaavat vähäisemmät kriteerit miehelle.

En tunne mitää vetovoimaa niihin eivät ole yhtään mun tyyppisiä. Eli en. Olen kyllä laskenut rimaa ja mulle voisi kelvata hieman vaativampi jopa työtön masentunut nainen, mutta ei vain löydy mistään.

Vierailija
130/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne mitää vetovoimaa niihin eivät ole yhtään mun tyyppisiä. Eli en. Olen kyllä laskenut rimaa ja mulle voisi kelvata hieman vaativampi jopa työtön masentunut nainen, mutta ei vain löydy mistään.

Ja myös lihavempi nainen voisi myös kelvata minulle, ei sen tarvi olla hoikka ja missi.

Vierailija
131/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oon lukenut muutamia sun juttuja ja tekis mieli kovasti tietää, osaatko kotitöitä, tykkäätkö niistä. Esim mitä ruokaa osaisit tehdä naisellesi?

Vierailija
132/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oon lukenut muutamia sun juttuja ja tekis mieli kovasti tietää, osaatko kotitöitä, tykkäätkö niistä. Esim mitä ruokaa osaisit tehdä naisellesi?

Mulla on usein hieno asunto siivottu ja uudet kalusteet, mutta en tee ruokaa ollenkaa, ei oo mun juttu oikein.

Vierailija
133/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttakun en sitä oman tyylistä naista löydä yhtään mistään.

Vierailija
134/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne top 20 miehet sitte pariutuu kun ovat niin ihania ja komeita, on rahaa, hieno auto ja niin ihana on elämä.

Vierailija
135/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy hyväksyä tää tilanne väkisin tilanne on mikä on..tänää vois salille hikijumppaa niin saa paremmin untaki.

Vierailija
136/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nainen lopetti vastaamisen ku sanoin että oot mun tyyppiä ja kaunis.. no se siitä

Vierailija
137/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä vaan kiinnosta ketään ja lopetan tänne kirjottelun ei jaksa yksinkeskustelua

Vierailija
138/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risperidon lääkettä käytetään skitsofrenian ja kaksisuuntaisessa mielialahäiriössä esiintyvien maniavaiheiden hoitoon. Sitä voidaan lyhytaikaisesti käyttää myös Alzheimerin taudista johtuvan dementian aiheuttamiin ja kehitysvammaisilla lapsilla esiintyviin käytösoireisiin.

Ono sulla nyt sitten diagnosoitu se kaksisuuntainen mitä aikaisemmin epäiltiin?Skitsofreniaan en oikein usko ja tuskin Alzheimeriakaan.

Oli mitä oli, näyttäähän se ainakin vaikuttaneen siltä osin olet ollut rauhallisempi. Oli mitä oli, normaaliin kanssakäymiseen pystyvä ihminen takuulla haluaa samanlaisen kumppanin. Sille nyt mitään ei voi ja siitää on lähdettävä. Jostain vertaistuen parita voisi ehkä jonkun löytää en tiedä.

Mielenterveysongelma on parisuhteessa todella iso haaste, ei taatusti ole helppo löytää ihmistä jolta riittää voimia ja halua alkaa niin hankalaan suhteeseen. Ainakaan heistä jotka itse ovat toimivia ja arjessa ja vuorovaikutuksessa normaalisti pärjääviä.

Itse sanon suoraan että en alkaisi siihen. 

Vierailija
139/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risperidon lääkettä käytetään skitsofrenian ja kaksisuuntaisessa mielialahäiriössä esiintyvien maniavaiheiden hoitoon. Sitä voidaan lyhytaikaisesti käyttää myös Alzheimerin taudista johtuvan dementian aiheuttamiin ja kehitysvammaisilla lapsilla esiintyviin käytösoireisiin.

Ono sulla nyt sitten diagnosoitu se kaksisuuntainen mitä aikaisemmin epäiltiin?Skitsofreniaan en oikein usko ja tuskin Alzheimeriakaan.

Oli mitä oli, näyttäähän se ainakin vaikuttaneen siltä osin olet ollut rauhallisempi. Oli mitä oli, normaaliin kanssakäymiseen pystyvä ihminen takuulla haluaa samanlaisen kumppanin. Sille nyt mitään ei voi ja siitää on lähdettävä. Jostain vertaistuen parita voisi ehkä jonkun löytää en tiedä.

Mielenterveysongelma on parisuhteessa todella iso haaste, ei taatusti ole helppo löytää ihmistä jolta riittää voimia ja halua alkaa niin hankalaan suhteeseen. Ainakaan heistä jotka itse ovat toimivia ja arjessa ja vuorovaikutuksessa normaalisti pärjääviä.

Itse sanon suoraan että en alkaisi siihen. 

Ei olla epäilty, sain tuon lääkityksen kun on agressiota ja olen rauhottunut ja auttaa uneen, syön 1-2 mg päivässä.. en mä tämmöinen nuorena ollut,, tuntuu vain että jumittaa elämässä ja pahasti. No mistä sitte löydän.. miksi mä ennnen kelpasin naisille ja oli samanlaiset ongelmat?

Vierailija
140/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään olen menetetty tapaus ei voi mitään.. pakko alkaa sit elämään yksin, en mä jaksa tätä elämää vaan enää yksin, kaipaan toista ihmistä rinnalle.. tää jatkunu jo kauan ja tinderissä on aivan liian tasokkaita naisia mulle.. oon itse lihonut myös ja näin se on elämä menny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan