Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kiinnosta vain yhtään enää naisia

Vierailija
24.11.2022 |

Pitkään ollut jo sinkkuna ja en kiinnosta ketään naisia. On deittisovelluksia mutta ilmaa niissä. Otan yhteyttä tai saan joskus ehkä tinderissä osuman, juttu voi alkuun kulkea, ehdotan tapaamista mutta naista ei oikein koskaan kiinnosta, tää on jotenki niin turhauttavaa ja ei saisi valittaa tiedän. Jatkunu jo vaan niin kauan ja meinaa ärsyttää olla sinkkuna

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risperidon lääkettä käytetään skitsofrenian ja kaksisuuntaisessa mielialahäiriössä esiintyvien maniavaiheiden hoitoon. Sitä voidaan lyhytaikaisesti käyttää myös Alzheimerin taudista johtuvan dementian aiheuttamiin ja kehitysvammaisilla lapsilla esiintyviin käytösoireisiin.

Ono sulla nyt sitten diagnosoitu se kaksisuuntainen mitä aikaisemmin epäiltiin?Skitsofreniaan en oikein usko ja tuskin Alzheimeriakaan.

Oli mitä oli, näyttäähän se ainakin vaikuttaneen siltä osin olet ollut rauhallisempi. Oli mitä oli, normaaliin kanssakäymiseen pystyvä ihminen takuulla haluaa samanlaisen kumppanin. Sille nyt mitään ei voi ja siitää on lähdettävä. Jostain vertaistuen parita voisi ehkä jonkun löytää en tiedä.

Mielenterveysongelma on parisuhteessa todella iso haaste, ei taatusti ole helppo löytää ihmistä jolta riittää voimia ja halua alkaa niin hankalaan suhteeseen. Ainakaan heistä jotka itse ovat toimivia ja arjessa ja vuorovaikutuksessa normaalisti pärjääviä.

Itse sanon suoraan että en alkaisi siihen. 

Mä en halua kehitysvammaista naista, mulla on niin lievät ongelmat, pärjään kuitenki töissä hyvin en ole missää kuntouttavassa ja vammaistoiminnassa

Vierailija
142/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttakun ei vaa tavallisille naisille millään kelpaa ja kuulemma olen nirso, no en ole,, tiedän kyl tasoni ei mikää kovin hyvä mulle kelpais lihavempiki masentunut nainen mutta ei ne musta kiinnostu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mun pitää sit tyytyä elämään yksin ku ei löydy ketään piste. lopettaa jankuttaminen valitus ja käydä terapiassa ja töissä.

Vierailija
144/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se pakko mennä jossai vaihees baarista hakee tai maksullisiin.

Vierailija
145/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaa kirjota mitään?

Vierailija
146/146 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo antaa olla poistakaa koko ketju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän