Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kiinnosta vain yhtään enää naisia

Vierailija
24.11.2022 |

Pitkään ollut jo sinkkuna ja en kiinnosta ketään naisia. On deittisovelluksia mutta ilmaa niissä. Otan yhteyttä tai saan joskus ehkä tinderissä osuman, juttu voi alkuun kulkea, ehdotan tapaamista mutta naista ei oikein koskaan kiinnosta, tää on jotenki niin turhauttavaa ja ei saisi valittaa tiedän. Jatkunu jo vaan niin kauan ja meinaa ärsyttää olla sinkkuna

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama keskustelu on käyty jo 100 kertaa.

Sullahan on mielenterveysongelmia.

Vierailija
22/146 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja sama tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yli-ikäinen. Naisia kiinnostaa vain miehet jotka ovat kuin pohjoinen kesäsää. Päivän ylin 22, yön alin 18. Tuntuu kuin 15.

Vierailija
24/146 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese hampaat ja aja parta.

Käy suihkussa ja parturissa

Osta tyylikkäät vaatteet ja mene tanssikurssille.

No?

Vierailija
25/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sama keskustelu on käyty jo 100 kertaa.

On jotain mutta vaikea menneisyys ollut ja mua on kiusattu

Vierailija
26/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pese hampaat ja aja parta.

Käy suihkussa ja parturissa

Osta tyylikkäät vaatteet ja mene tanssikurssille.

No?

Pesen kyllä hampaat, ja käyn parturissa ja on ihan siistit kujeet, töihin en laita ku jotkut vanhat niin en sielä jaksa panostaa, en ole tanssikurssilla

Vierailija
27/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii tosin suurimpaan osaan ketjuavauksia.

Vierailija
28/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannetta kertaa, sinulla on oppimisvaikeuksia ja mielenterveysongelmia. Mene mukaan jomman kumman porukan (järjestö)toimintaan. Tai aloita jokin sosiaalinen harrastus, jota myöten löydät kaveripiirin ja sitä kautta voi löytyä joku. Jos mt-ongelmat ja melko alhainen äo tekee harrastamisen ja kaverit mahdottomaksi, vastaus löytyy ensimmäisestä ehdotuksesta. Hae samanlaista naista kuin itsekin olet.

Vierailija
29/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhannetta kertaa, sinulla on oppimisvaikeuksia ja mielenterveysongelmia. Mene mukaan jomman kumman porukan (järjestö)toimintaan. Tai aloita jokin sosiaalinen harrastus, jota myöten löydät kaveripiirin ja sitä kautta voi löytyä joku. Jos mt-ongelmat ja melko alhainen äo tekee harrastamisen ja kaverit mahdottomaksi, vastaus löytyy ensimmäisestä ehdotuksesta. Hae samanlaista naista kuin itsekin olet.

Tuntuu kun oli nuorempi niin kyllä kelpasi jotenki vielä, nykyään on hiljasta ja oon itekki rupsahtanut ja lihonut

Vierailija
30/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisi kelvatakkin samantyyppinen

Vierailija
31/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kun oli nuorempi niin kyllä kelpasi jotenki vielä, nykyään on hiljasta ja oon itekki rupsahtanut ja lihonut

Miesten voimafantasia on se, että kyllä naiset sitten joutuvat nöyrtymään ja laskemaan kriteerejään kun vanhenevat ja rupsahtavat. Todellisuudessa naisten kriteerit nousee iän myötä. Mietitään perheen perustamista eikä aleta enää ensimmäisen vastaantulijan kanssa.

Vierailija
32/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armollisesti saattaisi kelvata sulle samanlainen kuin itse olet? Voi kyllä olla ettet sinä kelpaa samanlaiselle naiselle. Et vieläkään tajua miten suuria sun pariutumisen haasteet on psyykeesi takia. Parempi olisi alkaa rukoilla että kelpaisit jollekin samanlaiselle.

Vierailija
33/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta, mitä tykkäisit naisesta joka kirjoittaisi tänne 1000 aloitusta Petteri Orvosta ja miettisi aamusta iltaan onko Petterin pepussa haisua?

Vierailija
34/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla OCD kun ap on jauhanut tätä samaa ties kuinka monetta vuotta. Et sinä naista tarvitse vaan psykiatria.

Vierailija
35/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armollisesti saattaisi kelvata sulle samanlainen kuin itse olet? Voi kyllä olla ettet sinä kelpaa samanlaiselle naiselle. Et vieläkään tajua miten suuria sun pariutumisen haasteet on psyykeesi takia. Parempi olisi alkaa rukoilla että kelpaisit jollekin samanlaiselle.

Oon kyl nuorempana kelvannut ihan normaalille naiselle ja nyt mulla elämä on tasapainossa on talous kunnos vaikka velkaa on, vakituinen työ,. olen terapiassa, mennyt parempaa suuntaan, nyt kaipaisin kumppania

Vierailija
36/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kyl nuorempana kelvannut ihan normaalille naiselle ja nyt mulla elämä on tasapainossa on talous kunnos vaikka velkaa on, vakituinen työ,. olen terapiassa, mennyt parempaa suuntaan, nyt kaipaisin kumppania

En vain ymmärrä naisia, miksei ne nää mussa mitään nykyään. ikää tullut vain lisää ja oon lievästi ylipainonen mitä sitte, niin on moni nainenkin.

Vierailija
37/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla OCD kun ap on jauhanut tätä samaa ties kuinka monetta vuotta. Et sinä naista tarvitse vaan psykiatria.

Käyn ihan terapiassa.

Vierailija
38/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on pakko vaan olla yksin, ei tästä vain tule mitään. jatkuvalla syötöllä mulle kiinnostavia naisia tulee vastaan, mutta mä en niitä kiinnosta tippaakaan sitten, onko täs vaa järkeä.. alkaa vaa masentaa kun miettii asiaa ja naisia

Vierailija
39/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä katselet ja mikä on oma ikäsi? Nuoret on paljon kritiikittömämpiä sen suhteen kenen kanssa alkavat. Olet nyt toisenlaisessa elämänvaiheessa ja on turha jäädä jankkaamaan että nuorempana oli sitä ja tätä. Nyt ei enää ole.

Vierailija
40/146 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä katselet ja mikä on oma ikäsi? Nuoret on paljon kritiikittömämpiä sen suhteen kenen kanssa alkavat. Olet nyt toisenlaisessa elämänvaiheessa ja on turha jäädä jankkaamaan että nuorempana oli sitä ja tätä. Nyt ei enää ole.

Ihan mun ikäsii tai vähä nuorempia jopa 40 v naisia, oon 37 v. Niin olen mutta nyt menee paremmin ku ennen ja oon tasapainosempi mut ei löydy ketään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi