Muita joilla käsien iho menee rikki talvella?
Varmaan nyt pakkasten takia kädet ovat parina viime päivänä muuttuneet hiekkapaperiksi. Nyt ne jopa halkeilevat. Olen yrittänyt perus käsivoidetta, mutta se ei oikeastaan imeydy. Mikä teillä auttaa halkeileviin käsiin? help
Kommentit (1705)
Mulla halkeili sormenpäät syville haavoille ja oli tosi kipeät. Aina kun osuivat johonkin, niistä tihkui verta. Kynän tai ruokailuvälineiden pitäminen sormin oli yhtä tuskaa.
Kalaöljykapseleita, kun aloin syömään, niin loppui sormien ihon halkeilu.
Ehkä olen väärässä ketjussa, mutta minullakin kuivuu kädet talvisin. Ostin kerran Lidlistä Cien Nature Pomegranate & Goji Berries päivävoiteen, ja se ei käynyt lainkaan kasvoilleni vaan jätti niihin kalvon. Yllätyksekseni se toimi erinomaisesti kuiviin käsiini :) Saatan ostaa joskus uudestaankin ihan tähän tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Sulfaatiton saippua ja Apeironin käsivoide, ei ole tarvinnut vuosiin kalliita ihotautilääkärin voiteita.
Tärkein ohje on juuri tuo: saippua, joka ei kuivata käsiä liikaa. Sen jälkeen käsivoiteen laadulla ei ole niin paljon väliä.
Ja suihkutuote kannattaa myös valita sulfaatittomana.
Voi kuulostaa hassulta, mutta Supreme Horse Care -niminen Iho- ja haavavoide Hankkijalta on ollut mulle pelastus. Mulla menee käsien iho rikki talvisin sormenpäitä myöten, ja tuo parantaa tosi nopeasti. Laitan yöksi, ja toisinaan myös päivällä kertaalleen. Ei montaa hoitokertaa tarvitse, kun alkaa iho kestämään hyvin jo välipäiviäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatkaa jo se parafiinihoito käsille kosmetologilta! Auttaa👌🏼
Mitä se muka auttaa?
No ne kätöset pehmenee eikä ole enää hiekkapaperia ja vaikutus pysyy pitkään. Eli siis auttaa kuiviin käsiin ja siitähän tässä oli kysymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatkaa jo se parafiinihoito käsille kosmetologilta! Auttaa👌🏼
Mitä se muka auttaa?
No ne kätöset pehmenee eikä ole enää hiekkapaperia ja vaikutus pysyy pitkään. Eli siis auttaa kuiviin käsiin ja siitähän tässä oli kysymys
Niin auttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene mulla kädet rikki talvella. Hoidan käsieni ihoa tehokkaalla käsirasvalla.
Mikä mahtaa olla tehokas käsirasva?
Tällä dermosililla olen pärjännyt: https://t.ly/1tgf Ei ole kädet halkeilleet tai olleet kuivana.
Kiitos!!! Suuresti
Mulla menee ja on ihan hajalla. Sellaisia pieniä punaisia rakkuloita kädet täynnä. Ja se kutina.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee ja on ihan hajalla. Sellaisia pieniä punaisia rakkuloita kädet täynnä. Ja se kutina.
Sama, oikein kirvelee käsiä.
Allergisen ystäväni vinkin perusteella hoidan nykyään rohtuneet käpäläni OKeeffes Working Hands -käsivoiteella. Toimii myös minulla.
shea eli karitevoi
kevyesti kostutan kädet vedellä ja sitten päällystän ne shealla
pehmittää, kosteuttaa, suojaa ja hoitaa jo vaurioitunutta ihoa
Vierailija kirjoitti:
Dermosiilin extravoide auttaa
Lääkäri sanoi minulle, ettei mitkään ilman reseptiä saatavat voiteet auta (ainakaan minun käsiini) ja määräsi reseptillä jotakin lääkeainetta kunnolla sisältävää rasvaa. Käykää lääkäriltä hakemassa kunnon rasvat.
Minulla kirveli, punoitti ja poltteli niin ikävästi että jäi yhteen kokeilukertaan.