Muita joilla käsien iho menee rikki talvella?
Varmaan nyt pakkasten takia kädet ovat parina viime päivänä muuttuneet hiekkapaperiksi. Nyt ne jopa halkeilevat. Olen yrittänyt perus käsivoidetta, mutta se ei oikeastaan imeydy. Mikä teillä auttaa halkeileviin käsiin? help
Kommentit (1705)
Vierailija kirjoitti:
Ilmat kylmenee -> kädet halkeilee
veetit ragee 😂
Joo menee. Helokkiöljuýkapselit ja kalaöljykapselit auttavat.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ihmisillä käsien kuivuminen voi johtua allergiareaktiona käsineistä, joiden koko sisäpuoli tai pelkkä vuori on valmistettu akryylista tai polyuretaanista.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vaseliinia käteen niin perkuleesti t. salikundi
Vaseliini ei auta
Dermosil extravoide tekee terää
Hyvä rasva, kumihanskat käteen jatkuvasti, jos teet vähänkin kosteita kotitöitä tai pesuaineiden kanssa. Nitriilihanskat rasvan kanssa yöksi, nitriili- tai taloushanskat kotitöihin.
Taloushanskat eli tavalliset keltaiset, pinkit tai siniset kumihaskat on hyvä käyttää puuvillahanskojen kanssa.
Tärkeintä, että kädet eivät ärsyynny pesuaineista, mutta eivät myöskään sinulle sopimattomasta hanskamateriaalista. Valitse siis huolella.
Voiteet auttaa kummasti ja hanskojen pito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene mulla kädet rikki talvella. Hoidan käsieni ihoa tehokkaalla käsirasvalla.
Mikä mahtaa olla tehokas käsirasva?
Tällä dermosililla olen pärjännyt: https://t.ly/1tgf Ei ole kädet halkeilleet tai olleet kuivana.
Laitan testiin kun niin moni suosittelee näitä extravoiteita.
Lidlin parin euron SOS-voide yöksi puuvillahanskojen (apteekista) alle. Käytän myös kuiviin kantapäihin.
Vierailija kirjoitti:
Hoida rasvalla
Pieru rasvalla
Käykö myös oivariini