En osaa mitään
Mistä taidostanne/osaamisestanne olette ylpeitä? Entä mistä taidoista on ollut eniten hyötyä? Onko mitään taitoa minkä haluaisitte oppia?
Itse olen ylpeä vahvasta englanninkielentaidostani ja haluaisin oppia espanjan kieltä paremmin. Lapsena muistan olleeni kateellinen kavereilleni, jotka osasivat soittaa vaikkapa kitaraa tai pianoa.
Kommentit (4)
Osaan hahmottaa vihreiden politiikan lopputulokset vain vaihtamalla tavoitteen päinvastaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Osaan hahmottaa vihreiden politiikan lopputulokset vain vaihtamalla tavoitteen päinvastaiseksi.
Vihreät saisi kyllä poistaa kokonaan
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät saisi kyllä poistaa kokonaan
- eri
No se olisi suurinpiirtein hyvä puolue, mikäli keskittyisivät enemmän itse vihreään asiaan ja siinä maailman pelastamiseen eikä tuhoamiseen. Fokus on vain intersektionaalisessa feminismissä, eli että saadaan kultalapsien penikset naisten pukuhuoneisiin. Energiapolitiikkahan ei ole heidän vahvuusaluettaan, mutta ydinvoiman vastustaminen on saastuttanut ilmakehää enemmän kuin mikään toimi mitä muut puolueet ovat kyenneet tekemään. Jauhojengin teot on pieniä tähän verrattuna.
UP