Muita joilla käsien iho menee rikki talvella?
Varmaan nyt pakkasten takia kädet ovat parina viime päivänä muuttuneet hiekkapaperiksi. Nyt ne jopa halkeilevat. Olen yrittänyt perus käsivoidetta, mutta se ei oikeastaan imeydy. Mikä teillä auttaa halkeileviin käsiin? help
Kommentit (1705)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja siihen ei auta kuin kortisonivoide.
Kortisoni kirvelee tolkuttomasti
Tämä
En tiedä, onko jo mainittu (en oikein jaksa 29 sivua käydä läpi), mutta Locobase Repair toimii ainakin itselleni ja vaimolle, molemmilla talvella samaa ongelmaa (rystysiin halkeamia verenvuotoon asti). Ei ole halpaa, mutta erittäin tehokasta ja pieni määrä riittää. En ole muihin kunnolla toimiviin rasvoihin törmännyt.
Laita sokerivettä käsiin, se auttaa
kädet halkeilee niin pirusti kun tulee pakkaset
Vierailija kirjoitti:
Olet luultavasti yliherkkä talvihansikkaittesi vuoreen. Omat sormeni eivät kestä akryyliä eikä villaa.
Tätä täytyy kompata, sama ongelma helpotti selvästi (vaikkei kokonaan poistunut), kun paksut talvihanskat piti vaihtaa uusiin. Edellisten vuori ilmeisesti imi kaiken rasvan käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet luultavasti yliherkkä talvihansikkaittesi vuoreen. Omat sormeni eivät kestä akryyliä eikä villaa.
Tätä täytyy kompata, sama ongelma helpotti selvästi (vaikkei kokonaan poistunut), kun paksut talvihanskat piti vaihtaa uusiin. Edellisten vuori ilmeisesti imi kaiken rasvan käsistä.
Onko nahkahanskat tarpeeksi paksut?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko jo mainittu (en oikein jaksa 29 sivua käydä läpi), mutta Locobase Repair toimii ainakin itselleni ja vaimolle, molemmilla talvella samaa ongelmaa (rystysiin halkeamia verenvuotoon asti). Ei ole halpaa, mutta erittäin tehokasta ja pieni määrä riittää. En ole muihin kunnolla toimiviin rasvoihin törmännyt.
Tämä on muuten paras tietämäni huulirasva. Toimii aivan kympisti.
Käsiin auttaa myös bepanthen geelivoide alle ja kun imeytynyt niin locobase repair päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nahkahanskat tarpeeksi paksut?
Ne on nahkahanSIKKAAT.
Dermosil tehovoide on auttanut minulla. Kädet eivät ole kovat ja hajalla vaan pehmeät.
Dermosil extra. Sitä laitat vaikka vkl yöksi käsiin ja maanantaina kädet ovat kun vauvan peppu. Rasvassa on mm lanoliinia eikä se kirvele pikku haavojakaan. Käy myös kantapäille, ym. Itse käytän polvista alaspäin sekä käsiin. Kasvoille on face extra, pehmentää ihanasti.. Netistä löytyy verkkokauppa.
Käsien iho halkeilee talvella yhdestä syystä, verenkiertohäiriöistä. Osalla on geneettiset valmiudet huonoon verenkiertoon, joihin voi itse vaikuttaa vain vähän elintavoilla. Osalla sitten itsehankittujen pitkään kestäneiden huonojen elintapojen vaikutuksesta, eli liikkumattomuus, runsas kaloriensaanti ja alkoholi. Talvikylmät vaikuttavat rajustikin ihoon.
Sulfaatiton saippua ja Apeironin käsivoide, ei ole tarvinnut vuosiin kalliita ihotautilääkärin voiteita.
Kuka meni alapeukuttamaan aloitusta? 222 yläpeukkua ja sitten joku pässi luikauttaa alapeukun
Vierailija kirjoitti:
Kuka meni alapeukuttamaan aloitusta? 222 yläpeukkua ja sitten joku pässi luikauttaa alapeukun
mä hahahahahaha :D
D-vitamiini paransi sormeni. 20ug joka aamu ja talvella tuplana.
Iltaisin ensin kolme kerrosta paksua, kosteuttavaa voidetta, jossa hyaluronihappoa, esim. Cerave. Kuivuu noin minuutissa. Viimeiseksi kerrokseksi jotain rasvaista voidetta, joka lukitsee kosteuden ihoon, eIm. Locobase Repair. Maksavat yhteensä reilut parikymppiä Yliopiston apteekissa.
Uhriutuja!