Kuka on ollut elämäsi paras seksikumppani?
Onko se nykyinen puolisosi vai joku aijempi vai kenties joku hairahdus suhteen aikana?
Itsellä se on ehdottomasti entinen vaimo. Nykyinenkin on ihana ja rakas, mutta se seksuaalinen lataus ei ole lainkaan sama kuin edellisessä suhteessa. Ei ole ollut ennen eikä jälkeen ja tuskin tulisikaan vastaan samanlaista. Olen silti tyytyväinen nykyiseenkin. Mietin vain,.onkohan monilla sama tilanne?
Kommentit (126)
Vuosia sitten oli FWB suhde parikymppisen opiskelijamimmin kanssa, joka oli ihan hurja. Olin itse tuolloin 4-kymppinen; ikäeroa oli noin 20 vuotta. Löysin hänet netistä kansainväliseltä seksinhakupalstalta ja olimme on/off fwb suhteessa varmaan 5-6 vuotta, kunnes hän muutti pois Suomesta. Joskus hän raahasi mukaan kolmannen osapuolen (miehen) ilmoittamatta tästä etukäteen. Ylivoimaisesti paras suihinottaja ikinä. Järisyttävä. Oli muutenkin todella seksuaalinen ja kaikkiruokainen. Hän vei ja minä vikisin. Kakkosesta suuhun ja takaisin oli ihan normihommaa. Tapasimme vielä muutaman kerran hotellissa hänen Suomen vierailuillaan, mutta tapaamiset vähitellen jäivät. Olemme yhä FB kavereita ja viestittelemme silloin tällöin. Vieläkin muistelen lämmöllä ja joskus runkkaan pieniin seksipätkiin, joita kuvasimme touhuistamme.Oli kaiken lisäksi hoikka ja hyvännäköinen pienillä terhakoilla tisuilla.
Yksi työkaveri nuorena. Olin suhteessa, eli seurustelin ja petin silloista kumppaniani. Kärsin sen jälkeen vuosia (!) huonosta omasta tunnosta.
Mies oli tumma, iloinen, vitsikäs....nauroimme paljon. Kerran se tapahtui yhteisellä työmatkalla...en koskaan tähän päivään mennessä ole kokenut samanlaista huumaa ja vetovoimaa. Pelkkä huultemme kosketus tuntui koko vartalossa.
Oi nuoruus...:'(((
Tuo taitaa pitää paikkansa. Löysin kuusikymppisenä nuoremman miehen ja olen niin elossa, että muitakin halukkaita on ilmaantunut. Oma liitto on ollut seksitön 10 vuotta, joten en koe pienintäkään syyllisyyden tunnetta, vaan aion nauttia niin kauan kuin mahdollista.
Teinityttö jonka kanssa seksisuhde venyi vuosien mittaiseksi. Tuli aina tapaamisiin likaisena koska tiesi että tykkään siitä. Vieläkin 35v jälkeen hirvee ikävä niitä pillun tuoksuja. Lisäksi se oli aina sellaista nukkeseksiä että tyttöä sai pyöritellä ja tehdä sille mitä halusi. Muistan kun eka seksikerta hotellissa kesti n.10h. Ja seuraavatkin aina tunteja...niin herkullinen tapaus.
Nykyinen miesystävä. Olin 10 vuotta seksittömässä suhteessa kunnes erosin. Nyt olen löytänyt miehen, joka on taitava, hellä, vaativa, kokeilun haluinen, raju ja huomioon ottava, kaikkea yhtä aikaa. Hän on rakastajana kaikkea mitä ikinä voisin toivoa, mutta kumppanina joku ei meidän suhteessa toimi ja haluaisin erota. En vain osaa sanoa sitä hänelle ja toisaalta olen koukussa meidän seksiin
Minä N41, hän M53
Exä Emilia. Ihana,seksikäs, timmi, pikkutissinen herkkupeppu. Ehkä jopa vähän seksihullu, ehkä johtui myös siitä että himoitsi mun isoa kullia lähes päivittäin ja halusi toteutella fantasioita. Ja voi luoja mä himoitsin ja himoitsen emiliaa vieläkin, vaikka molemmat ollaan nykyään uusissa suhteissa. Emiliaa sai nuolla, nussia kovaa. Runkata naamalle, kuristaa, läpsiä tms. Istui naamalle ja nuoletti pillunsa samalla kun imi mun kullia, vaikka ainoa turnoff olikin ettei saanut mua kokonaan suuhun. Ei myöskään kestänyt anaalia sen 10sec kokeilun jälkeen. Nussittiin elokuvateatterissa, etelän matkalla rannalla keskellä yötä, yökerhon naisten vessassa, taloyhtiön takapihalla, hississä, kellarissa, autossa.. ota yhteyttä jos tunnistat itsesi ;)
Kyllä heidi on antanut parhaimmat kyydit pohjois-savosta kuopion vierus kylästä.
Vierailija kirjoitti:
Exä Emilia. Ihana,seksikäs, timmi, pikkutissinen herkkupeppu. Ehkä jopa vähän seksihullu, ehkä johtui myös siitä että himoitsi mun isoa kullia lähes päivittäin ja halusi toteutella fantasioita. Ja voi luoja mä himoitsin ja himoitsen emiliaa vieläkin, vaikka molemmat ollaan nykyään uusissa suhteissa. Emiliaa sai nuolla, nussia kovaa. Runkata naamalle, kuristaa, läpsiä tms. Istui naamalle ja nuoletti pillunsa samalla kun imi mun kullia, vaikka ainoa turnoff olikin ettei saanut mua kokonaan suuhun. Ei myöskään kestänyt anaalia sen 10sec kokeilun jälkeen. Nussittiin elokuvateatterissa, etelän matkalla rannalla keskellä yötä, yökerhon naisten vessassa, taloyhtiön takapihalla, hississä, kellarissa, autossa.. ota yhteyttä jos tunnistat itsesi ;)
Mä oon tämmösestä ihan märkänä aina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heidi on antanut parhaimmat kyydit pohjois-savosta kuopion vierus kylästä.
Onko heidi riistavedeltä? Hoikka? Sukunini alkaa r-kirjaimella?
Minä itse, saan aina kun huvittaa
Paras on nykyinen mies. Meillä osuu kemiat yhteen täydellisesti. Olen onnekas, tiedän.
N46
Mies jonka kanssa olen tällä hetkellä seksisuhteessa on ylivoimaisesti paras.
Kemiat käy yhteen, seksi on mahtavaa.
Oma pitkäaikainen aviomies, maailman paras. Ei tarvii anella mitään,tekee juuri niinkuin mulle on parasta. Saman teen hänelle.
Parhaat olivat viisi vuotta sitten tukholmassa ingvald ja ragnar.
T. Svante
Kyllä nykyinen rouva on paras, mutta eipä ole muita ollutkaan kuin teiniaikana. Ihana tämä on kun suostuis vähän useammin . Mutta kiitollinen täytyy olla, kun lukee monien toisten miesten vuodatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Onko heidi riistavedeltä? Hoikka? Sukunini alkaa r-kirjaimella?
Siilinjärveltä.
Nykyinen poikaystävä silloin kun seksiä joskus oli. Ainoa syy miksi en eroa seksittömästä suhteesta on se, että silloin joskus se oli parasta mitä oon saanut ja elättelen toivoa että vielä joskus hän haluaisi seksiä mun kanssa.
Aika kultaa muistot. Tuntuu, että kyllä se oli ensimmäinen tyttöystävä. Ei oikein osattu mitään, mutta se kait se viehättikin. Aina lähärissä, josta nostin hänen pohkeet olkapäilleni. Kaksi poikkeusta, joista toinen oli takaapäin, ei tykännyt. Sitten toinen oli, että hän otti suihin, ja minä laukesin yllärinä. Kaksi ruiskausta meni suuhun. loput vatsalleni ja sitten hän meni kiireesti pesemään hampaita. Se alun ähellys oli melkoista. Hän oli kuiva ja ei tiedetty liukuvoiteista mitään. No viikon päästä se luiskahti aamuyöstä sisälle.
Exä yrittää saada minua takaisin mutta oli niin keskinkertainen sängyssä, ettei tulis mieleenkään palata.
Sen sijaan häntä edeltäneen exän kanssa on taas saanut nauttia KIIMAISESTA seksistä! Hänkin toivoisi yhteen paluuta ( ja jopa mun sukulaiset veikkaa, että näin tapahtuu). Mutta ex-ex on niin renttu, ettei kiinnosta.
Seksi on lopulta vain 50% parisuhteesta, joten pelkästään siihen en suhdetta voi perustaa. Mutta en huonoon enkä edes keskinkertaisen seksiin enää suostu. Enkä sellaiseen sido miestäkään. Jos huomaan/vaistoan ettei mies ole aidossa kiimassa minuun, soon moro!