Kuka on ollut elämäsi paras seksikumppani?
Onko se nykyinen puolisosi vai joku aijempi vai kenties joku hairahdus suhteen aikana?
Itsellä se on ehdottomasti entinen vaimo. Nykyinenkin on ihana ja rakas, mutta se seksuaalinen lataus ei ole lainkaan sama kuin edellisessä suhteessa. Ei ole ollut ennen eikä jälkeen ja tuskin tulisikaan vastaan samanlaista. Olen silti tyytyväinen nykyiseenkin. Mietin vain,.onkohan monilla sama tilanne?
Kommentit (172)
Salme Karjasilta mahtavaa seksiä kypsän naisen kanssa itse 25 v ja Salme ainakin 20 v vanhempi.
Eräs noin 8 vuotta minua nuorempi söpö blondi. Ihanan villi ja valmis kaikenlaiseen. Pamahti paksuksi, ei ihme kun ei käytetty ehkäisyä. Hän ei ollut varautunut siihen ja hän perääntyi suhteesta ja oli samalla "veri veri sori". Jos hän olisi vain uskaltanut kertoa tulleensa raskaaksi niin olisi siitä selvitty ja voitu jatkaa pidempään siltä pohjalta mitä kumpikin lopulta oikeasti halusi.
Kukaan muu kumppaneistani ei ole koskaan saanut orkkuja lähes tauotta ja hän sai kunhan sain hänet siihen pisteeseen. Ihan käsittämätön tunne ja tärinä aina jälkikäteen. Ja hän oli niin harmissaan kun ero tuli, että eipä häntä voi syyttää mistään ja kai minä edelleen rakastan häntä, en kuitenkaan parisuhdemielessä ja toivon vain että hänellä on ollut hyvä elämä.
Tekisi mieli kertoa omien lapsien nimet, mutta arvaatte muutenkin että omasta parisuhdehistoriasta tyttöjen nimet ovat tulleet, eikä syyttä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs noin 8 vuotta minua nuorempi söpö blondi. Ihanan villi ja valmis kaikenlaiseen. Pamahti paksuksi, ei ihme kun ei käytetty ehkäisyä. Hän ei ollut varautunut siihen ja hän perääntyi suhteesta ja oli samalla "veri veri sori". Jos hän olisi vain uskaltanut kertoa tulleensa raskaaksi niin olisi siitä selvitty ja voitu jatkaa pidempään siltä pohjalta mitä kumpikin lopulta oikeasti halusi.
Kukaan muu kumppaneistani ei ole koskaan saanut orkkuja lähes tauotta ja hän sai kunhan sain hänet siihen pisteeseen. Ihan käsittämätön tunne ja tärinä aina jälkikäteen. Ja hän oli niin harmissaan kun ero tuli, että eipä häntä voi syyttää mistään ja kai minä edelleen rakastan häntä, en kuitenkaan parisuhdemielessä ja toivon vain että hänellä on ollut hyvä elämä.
Tekisi mieli kertoa omien lapsien nimet, mutta arvaatte muutenkin että omasta parisuhdehistoriasta tyttöjen nimet ovat tulleet, eikä syyttä.
Ja vaikka tuo oli elämäni seksuaalisesti miellyttävin kumppani niin ei nykyinen kumppani ole mikään kakkosvaihtoehto. Eri ihmisillä on eri vahvuudet. Varmasti olen tyytyväisempi suhteeseen joka minulla on kuin tähän ex-suhteeseen. Mutta sitähän ei kysytty. Paras ei ole aina paras jokaisella osa-alueella. Ja jos joku on jollain osa-alueella paras, kokonaisuutena voi jäädä kakkoseksi tai kolmoseksi. Yhtä ihmistä voin rakasta parisuhdemielessä, muut ovat myös rakkaita mutta eri näkökulmasta ja pelkkää hyvää toivon kaikille jotka sitä samaa ovat toivoneet minulle ja moni varmaan toivoo edelleenkin vaikka yhteinen elämä kesti vain muutaman kuukauden tai reilun vuoden eikä kymmeniä vuosia kuten nykyinen suhde ja kaiken kaikkiaan paras suhde.
Nykyinen. Ehdin jo luulla, että seksi on ylihehkutettua kun kahdessa ekassa suhteessa se oli huonoa, mutta kolmannessa ymmärsin. Yhdessä jo 14 vuotta.
M 47
Entinen venäläistaustainen naisystävä. Sen reilut 2v mitä oltiin kimpassa, seksi oli koko ajan huikealla tasolla. Toivottavasti hän on edes vähän samaa mieltä :D
Suhde ei vaan sitten muuten toiminut. Liian iso ero ajattelumaailmassa jne
Vierailija kirjoitti:
Entinen venäläistaustainen naisystävä. Sen reilut 2v mitä oltiin kimpassa, seksi oli koko ajan huikealla tasolla. Toivottavasti hän on edes vähän samaa mieltä :D
Suhde ei vaan sitten muuten toiminut. Liian iso ero ajattelumaailmassa jne
Kerkesikö sydänkäpysesi saamaan kaksoiskansalaisuuden?
oma käsi , aina mukana eikä valita
Vierailija kirjoitti:
K-kauppias. Se hoitaa hommat.
Joo, niin hoiti. Melkein 20 vuotta siitä, kun seurusteltiin, mutta vieläkin joskus kaiholla mietin, miten ihanaa seksiä meillä oli.
Ajelin jonkin aikaa rekkaa Itä-Suomessa. Matkakeitaalla tapasin tumman Iiriksen, joka kävi hakemassa välipalaa työpäivinään. Sovittiin treffit hänen työpäivänsä päätteeksi samalle keitaalle, jolla oltiin tavattu ja juteltu. Auton makuutilassa otettiin sitten sellaiset setit, että oksat pois.
Exä. Oltiin yhdessä n. 18 vuotta ja hän minua 7 vuotta vanhempi. Täydellinen tiukka pillu, isohkoilla häppäreillä. Sitä imi, nuoli ja pani erittäin mielellään ja hirveässä kiimassa kun oli niin täydellinen. Pilluun ei menty sisälle ilman kunnon lämmittelyjä, niin tiukka se oli. Kävi niin että alussa opetti minua ja lopulta kääntyi niin että oppilaasta tulikin opettaja. Sai jäätäviä orkkuja ollessaan päälläni ja samalla sormetin pyllyä. Kiihkossa oikein vaati sormea pyllyyn.