Kuka on ollut elämäsi paras seksikumppani?
Onko se nykyinen puolisosi vai joku aijempi vai kenties joku hairahdus suhteen aikana?
Itsellä se on ehdottomasti entinen vaimo. Nykyinenkin on ihana ja rakas, mutta se seksuaalinen lataus ei ole lainkaan sama kuin edellisessä suhteessa. Ei ole ollut ennen eikä jälkeen ja tuskin tulisikaan vastaan samanlaista. Olen silti tyytyväinen nykyiseenkin. Mietin vain,.onkohan monilla sama tilanne?
Kommentit (151)
Kaikki samanlaisia huonoja ja itsekkäitä kahden minuutin tikkaajia. Röyh, mulla tuli, oliks sulla kivaa?
Kotkalainen mt tapaus ex. Yritän unohtaa koko tapauksen mutta se seksi ei unohdu..
Perus päivä sisälsi vähintään 3 laukeamista. Tää veti mm aamupalalla spermat jugurttiin ja söi sen.
Tätä piti panna sovitus kopissa perseeseen. Huoltiksen vessassa sama. Tää imi mällit suuhun baarissa, autolla ajaessa, kaupungin puistossa, veneilemässä, kaverin luona.. ihan joka paikassa. Tää halusi vuokrata auton ja mennä nussimaan konepellille niin että muu liikenne näkee.
Tää halusi ottaa kavereitaan mukaan. Tää makso ilotytön mulle .
Vierailija kirjoitti:
Kotkalainen mt tapaus ex. Yritän unohtaa koko tapauksen mutta se seksi ei unohdu..
Perus päivä sisälsi vähintään 3 laukeamista. Tää veti mm aamupalalla spermat jugurttiin ja söi sen.
Tätä piti panna sovitus kopissa perseeseen. Huoltiksen vessassa sama. Tää imi mällit suuhun baarissa, autolla ajaessa, kaupungin puistossa, veneilemässä, kaverin luona.. ihan joka paikassa. Tää halusi vuokrata auton ja mennä nussimaan konepellille niin että muu liikenne näkee.
Tää halusi ottaa kavereitaan mukaan. Tää makso ilotytön mulle .
Huomannut samoja piirteitä. Mitä enemmän ongelmia mielenterveyden kanssa sitä kovempia koneita sängyssä. Kai ne yrittää nussia itsensä terveeksi.
Vaimon sisko,tuo lapseton pervo joka piina mnua..
Baarista löytynyt tuttavuus.
Sai minut squirttaamaan. En tiennyt että voisin.
Mua 20 vuotta vanhempi entinen työkaveri. Ulospäin kiltti ja asiallinen mies olikin tuhma, hyvin varustettu ja kestävä rakastaja. Hänen ansiostaan löysin uuden tavan nauttia seksistä. N36
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma aviomies.Aivan upeeta seksiä. Ex oli aika surkea vaikka luuli olevansa hyvä ison kalunsa kanssa.
Mikähän siinä on että mitä isompi kalu sen huonompaa seksiä.
en osaa määritellä yhtä, melkein jokaisella ollut omat hyvät puolensa seksissä. toki on muutama kohtuu ei niin hyvä ollut. varmaan paras olis kun vahva libido, halua tutkia ja tutustua yhdessä mikä tuntuu hyvältä ja toki fyysisesti hyvin yhteen toimiva.
:M50
Jaana alakerrasta. Avovaimoni sai sairaskohtauksen. Jaana näki kun avovaimo vietiin ambulanssilla ja tuli saman tien "lohduttamaan" ja pyysi kylään. Oli kertakaikkisen upea vartalo. Rinnat aivan täydelliset vaikka hänellä oli lapsikin. Ei ollut imettänyt. Aikaa kulunut jo 25 vuotta mutta ei vaan unohdu mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä. Oltiin 25 vuotta yhdessä. Paljon mahtui niihin vuosiin. Oli hyvää seksiä ja rakkautta. Nykyisen kanssa myös 10 + seksiä. On todella erilaista. Minäkin olen muuttunut. Tämä sopii täydellisesti tähän tilanteeseen. Mutta en uskoisi että tämä menisi 25 vuotta. Jotain pitäisi muuttua.
Seniorit jaksaa, vagisan auttaa..
Kyllä se on tämä nykuinen aviomies, oltu jo iät ajat, mutta sen kanssa kaikki menee just eikä melkeen. Ei ikinä jätä minua ilman, enkä minä sitä. Ja seksi on oikeesti upeeta, tosin monasti puhutaan että ensi kerralla vaikka jakkaralla tai sellasta tai tällaista suuseksiä...mutta kun me aletaan ei siinä kerkee astutusalustoja squirtin pelossa hakeilla! Rakkaus rules.
Sussu, hellä, kuuma, kiihottawa, kaunis, rakastetawa, paras
Outi Pohjankartanon lähikadulta
Thaihupakko jonka luona kävin varmaan kuusi vuotta, välillä oli pitkiä oli taukojakin etten käynyt.
Täydellinen pieni nainen pystyine tisseineen ja pillu oikea kirnu.
Se oli eräs Mari. Suhde jäi valitettavan lyhyeksi. Oli hyvä vauhti tilanteissa.
Ex-pomon vaimo. Pomo on ylipainoinen rikas ääliö ja "itseaiheutettuja mielenterveysongelmia". Vaimo oli kyllä jo jättämässä ja käynyt suunnitelmat ja asiat läpi. Heillä ei juuri seksiä tainnut olla vuosiin, kulissia miehelle koko juttu. En tiennyt ekalla kerralla että mies oli näin "läheltä", se oli yksi kesätapahtuma josta samalla taksilla ja "poikkesi" minun luona. Oli varmaan patoumaa naisella.
Tapailtiin viitisen kertaa kesällä. Ymmärtääkseni eivät enää asu edes samassa kaupungissa enää, mutta tätä juttua ex-pomo ei tiedä. Itse onneksi en ihan samoissa hommissa myöskään.
K-kauppias. Se hoitaa hommat.