Kuka on ollut elämäsi paras seksikumppani?
Onko se nykyinen puolisosi vai joku aijempi vai kenties joku hairahdus suhteen aikana?
Itsellä se on ehdottomasti entinen vaimo. Nykyinenkin on ihana ja rakas, mutta se seksuaalinen lataus ei ole lainkaan sama kuin edellisessä suhteessa. Ei ole ollut ennen eikä jälkeen ja tuskin tulisikaan vastaan samanlaista. Olen silti tyytyväinen nykyiseenkin. Mietin vain,.onkohan monilla sama tilanne?
Kommentit (126)
Olin lomalla Ranskassa ja siellä yksi tinder-deitti, joka jäi mieleeni. Seksi oli jotain jumalaista, jotenkin oltiin vaan seksin osalta täydellinen mätsi, oli uskomattoman kiimaista ja täydellistä. Se mieskin taisi kommentoida jotain, että seksi meidän välillä on kuin tanssi.
ei ole. eo kun huonoja ovat olleet.. kaikki aina.
Vierailija kirjoitti:
Mieltymykseni ovat niin erikoiset, että kyllä se menee tuon maksullisen kanssa touhuamiseen. Hänen kanssaan saan tehdä niitä asioita joita en muiden kanssa voi. Ja vaimoltani on lupa tähän koska ei halua minulta kieltää asiaa, mutta ei itse halua kyseisiä asioita harrastaa. Käyn noin kerta puoleen vuoteen siellä ja se on vain niin upeaa saada toteuttaa itseään vapaasti.
M48
Onpa surullista, kun mieltymyksenne eivät kohtaa,mutta hienoa, että sinulla on ymmärtäväinen puoliso, hänestä voisi moni ottaa opiksi.
Vaimoni on paras seksikumppanini. Välillä meillä on ollut huonon seksin kausia, mutta sitten taas todella nautinnollista ja kokeilevaakin. Se menee vähän vaimon fiilisten mukaan. Jos hän on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, on myös seksi hyvää orgasmien ilotulitusta. Huonoinakin aikoina hän saa kyllä orgasmeja, mutta henkinen tyydytys jää vajaaksi. Kirkkaasti elämäni parhaat hetket olen viettänyt hänen reisiensä välissä. Pystymme parhaimmillaan tuntemaan suurta läheisyyttä ja ykseyttä hellässä rakastelussa, ja toisaalta pystyn ottamaan hänet rajusti täysin piittaamatta hänen ihmisarvostaan ja hän rakastaa sitä. Vaikka arvostan älykkyyttä ja ollaan molemmat tohtoreita, olen aina tuntenut suurta vetoa seksuaalisesti intohimoisiin naisiin. Rakkaus ei ole järkitouhua vaan huumaa.
M52
Salarakas hanna j10v sitten,sitä seksin ja orgasmien määrää!usein rankannu ja miettinyt häntä.kaikki tytöt eivät osaa,vai miten se Markku aron biisi menikään.
Noin 50 otannalla sattui yksi todella muista erottuva. Häpyhuulet ulkonevat ja sileät ihan niin kuin suun huulet todella hienon näköinen. Pillussa sitten toinen niin kuin portti pari kolme senttiä ennen kuin 17cm kalu oli kokonaan sisässä. Oli herkästi laukeavalle aivan liian makea. Harmi oli se vain että tissejä ei ollut juuri ollenkaan oli vain nännit. Mutta tuo pillu kyllä korvasi puutteen tisseistä!
Nykyinen mieheni. Takana kaksi pidempää parisuhdetta ja n.15 yhden yön juttua.
nykyisen kanssa koko suhde on täysin erilainen. On avoimuutta, keskusteluyhteyttä ja empatiaa. Se turvallisuuden- ja hyväksytyksitulontunne vaikuttaa ihan selvästi seksiinkin. Uskallan olla oma itseni. Uskallan näyttää haluni ja itsellekin tulee haluttu ja himoittu olo.
Nykyinen naisystävä, oltu yhdessä nyt 10kk. Takana kaksi pitkää avioliittoa ja pari lyhyempää suhdetta. Tämä on nyt jotain ihan muuta.
Esimerkki eiliseltä. Ensin perus yhdyntää, rakastelua puolisen tuntia. Tuon lopussa otti suuhun ja sinnehän meni se ensimmäinen lasti. Hetki maattiin vieretysten ja halaillen, jonka aikana kone käynnistyi uudelleen. Taas yhdyntää vartin verran, jonka lopuksi menin peppuun ja sinne tuli se seuraava lasti. Naisystävä sai operaation aikana 3 (!) kertaa. Kyseinen ihminen on myös lähes aina halukas - aivan epätodellista. En tiennyt että nainen voi haluta minua enemmän.
En valita...
M47/N40
Pakko todeta, että se oli tuntematon mies Kopparnäsin nudistialueella joitakin vuosia sitten. Mua vähän vanhempi, komea ja isokaluinen mies. Teki heti selväksi, mitä hän haluaa, mutta ei ollut kuitenkaan päällekäyvä. En ollut ennen kokenut tuntemattomien kanssa seksiä, joten olin aluksi epävarma. Kun lopulta uskaltauduin hänen käsittelyynsä, taivaan portit aukesi! Harmi etten edelleenkään tiedä hänen nimeään tai mitään yhteystietoja.
M42
Paras, ja varmasti kiihottavin, seksikokemus oli kahden tytön kanssa. Toinen tyttö ratsasti päälläni, ja toinen tyttö nuoli villisti sekä kaluani/pallejani ja toista tyttöä samaan aikaan. Minulla ratsastanut tyttö laukesi, mikä sai minutkin laukeamaan heti perään.
Palataan ajassa vuoteen 2008. Anu oli hänen nimensä.mahtava nainen.varattu mut naisena täydellinen!seksi hänen kanssaan sai aikaan euforisen nautinnon,voi kun kaikki naiset olisi yhtä taitavia yllätyksellisiä hän oli.hän myös oli bi voi miten hän nautti kalustani ystävänsä kanssa yhtä aikaa muutaman kerran.100% salainen ja kiimainen suhde oli meillä. Hän asui jossain Pirkanmaan ja etelä-pohjanmaan rajoilla,missä oli erikoiset pussipysäkit.muista kun jostain salaiselta reissulta jätin hänet koti paikkakunnalleen.
Yks Virpi oli aika uskomaton,oli 18-19 v,kun nuolin hänen pillua ,niin maistui aivan taivaallisen hyvältä,olis haluttanut syödä koko pillu,harmitus kun kieli olis saanu olla kun ajokoiralla,niin olis saanu työntää sen mahdollisimman syvälle,vieläkin kiihotun siitä ,mitä sain häneltä,kyllä Alko taas panettaa,siitä jo aikaa jo 27 vuotta,panisin ja nuolisin vieläkin ,jos olis mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Salarakas hanna j10v sitten,sitä seksin ja orgasmien määrää!usein rankannu ja miettinyt häntä.kaikki tytöt eivät osaa,vai miten se Markku aron biisi menikään.
Harrastettiin seksiä usein luonnossa,kirjaston vessassa,urheilukatsomossa,museonpihalla,vaikka ties missä,aina kun nähtiin olimme 3 minuutissa riisumassa toisiamme olimme me kiimaisia.hanna j jos satut lukemaan tätä ja tunnistat itsesi kaipaan sua vieläkin.ps:muistan vielä meidän sovitin koodi kielen tunnistan sinut heti.
Tauno Palo,veti minua kaappipoikaa kakkoseen,ihan vaan säälistä,mutta kyllä teki sen hyvin.
musta, lihaksikas kaksimetrinen mies. kalu 30cm pitkä ja paksu kuin avomaan kurkku. nai minua tuntikausia kaikissa mahdollisissa asennoissa. tarpeeksi kun tuli orgasmeja, en tiennyt enää missä olin, tunsin vaan kun valtava kalu souti vaginassani edes takas.
Nuori lakinainen, joka oli ulkoisesti kiltin ja hiljaisen näköinen. Sängyssä hän oli täysiverinen nymfomaani, taitava suihinottaja, kovaääninen tärinäorkuttelija ja käytännössä aina valmis panolle. Sellaisia saisi olla enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Pakko todeta, että se oli tuntematon mies Kopparnäsin nudistialueella joitakin vuosia sitten. Mua vähän vanhempi, komea ja isokaluinen mies. Teki heti selväksi, mitä hän haluaa, mutta ei ollut kuitenkaan päällekäyvä. En ollut ennen kokenut tuntemattomien kanssa seksiä, joten olin aluksi epävarma. Kun lopulta uskaltauduin hänen käsittelyynsä, taivaan portit aukesi! Harmi etten edelleenkään tiedä hänen nimeään tai mitään yhteystietoja.
M42
luin tämän nopeasti ja luulin että olit nainen. mutta kun luin uudestaan, niin hän kairasi sua hanuriin. miten paikat kestää, jos joku painaa isolla kalulla kakkoseen?
Mun sivusuhde mies. Halut on mielettömät. Ja kielletty, joten entistä kiimaisempaa. Kaikkee kivaa toivottavasti jatkossakin.
Nuoruudessani oli yksi tyyppi, jolle en vaan kertakaikkiaan pystynyt sanomaan ei. Oli niin ihanan kiihkeä, että sai mut ihan sekaisin. Aika ihanaa oli, monet kerrat, seurustelemaan ei alettu. Hän sitten kuoli sairauteen nuorena, aina välillä tulee mieleen vieläkin.
Lasten saamisen jälkeen oon alkanut nauttia sit seksistä ihan eri tavalla. Koska tällä seksi-2.0 kaudella on ollut vaan oma ukko, niin ei oo vaihtoehtoja.