Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on ollut elämäsi paras seksikumppani?

Vierailija
21.11.2022 |

Onko se nykyinen puolisosi vai joku aijempi vai kenties joku hairahdus suhteen aikana?
Itsellä se on ehdottomasti entinen vaimo. Nykyinenkin on ihana ja rakas, mutta se seksuaalinen lataus ei ole lainkaan sama kuin edellisessä suhteessa. Ei ole ollut ennen eikä jälkeen ja tuskin tulisikaan vastaan samanlaista. Olen silti tyytyväinen nykyiseenkin. Mietin vain,.onkohan monilla sama tilanne?

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakipano ennen nykyistä 10 v. Kestänyttä parisuhdetta. Hänen kanssaan todellakin tehtiin kaikkea. Alkaa vähän ikävä painaa kun suhteessa on nykyään 1-2 kertaa kuussa pikaseksiä

Vierailija
2/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin etten ole tavannut sitä tyyppiä vielä jonka kanssa seksi olisi unelmaa. Kolme seksikumppania ollut elämäni aikana. Kaikki parisuhde juttuja. Nykyinen aviomies. Kenenkään kanssa seksi ei ole tuntunut kovinkaan kummoiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin etten ole tavannut sitä tyyppiä vielä jonka kanssa seksi olisi unelmaa. Kolme seksikumppania ollut elämäni aikana. Kaikki parisuhde juttuja. Nykyinen aviomies. Kenenkään kanssa seksi ei ole tuntunut kovinkaan kummoiselta.

Ompa kurjaa. Laita koulutukseen, kyllä ne oppii kun viitsii kouluttaa.

Vierailija
4/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusuhde työpaikan naiseen 90-luvulla. Aivan uskomatonta seksiä, enkä tarkoita pelkästään fyysistä ulottuvuutta. Harmi että se loppui.

Vierailija
5/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma aviomies.Aivan upeeta seksiä. Ex oli aika surkea vaikka luuli olevansa hyvä ison kalunsa kanssa.

Vierailija
6/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusuhde työpaikan naiseen 90-luvulla. Aivan uskomatonta seksiä, enkä tarkoita pelkästään fyysistä ulottuvuutta. Harmi että se loppui.

Miksi se loppui?

Vierailija
7/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieltymykseni ovat niin erikoiset, että kyllä se menee tuon maksullisen kanssa touhuamiseen. Hänen kanssaan saan tehdä niitä asioita joita en muiden kanssa voi. Ja vaimoltani on lupa tähän koska ei halua minulta kieltää asiaa, mutta ei itse halua kyseisiä asioita harrastaa. Käyn noin kerta puoleen vuoteen siellä ja se on vain niin upeaa saada toteuttaa itseään vapaasti.

M48

Vierailija
8/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ekaa seksikumppania on välillä ikävä hyvän seksin vuoksi. Oltiin molemmat toisillemme ekoja ja opeteltiin seksin salat yhdessä. Mitään villejä kokeiluja ei tehty, mutta perusseksi oli vaan niin hyvää. Laukesin joka kerta ja meillä oli läheisyyttä, vitsejä, kuumaa kemiaa ja todellakin ihanaa seksiä. Poikaystävästä on kulunut jo 30 vuotta, mutta vertaistaan ei sängyssäni vielä ole ollut. Nykyinen kumppani on ollut jo yli 20 vuotta, mutta hänen kanssaan olen lauennut vain kerran yhdynnässä. Meillä ei ole seksuaalista kemiaa, seksi on vaan fyysinen suorite ja sellaista intiimiä sielujen yhteyttä ei ole lainkaan eikä todellakaan myöskään kiihkoa. Suhteen alkuaikoina jopa mietin suhteen päättämistä surkean seksin vuoksi. En tehnyt niin ja se kyllä kaduttaa. Pelkkä rakkaus ei kuitenkaan riitä. 

Vierailija
9/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusuhde työkaverin kanssa. Kesti pitkään ja monen monta ihanaa seksikertaa. Nyt ollaan taas vain työkavereita. No, ainaki seksiä harvakseltaan, paljon vähemmän. Pyritään oleen kiltisti.

Vierailija
10/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma käsi.

On ollut rinnalla alusta asti

Täyttää väsymättä ja nurkumatta tarpeet

Osaa edgettää paremmin kuin kukaan muu

Ei ole mustasukkainen

Käy vieraassa tavarassa vain luvan kanssa 

Vierailija
11/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaisesti ketään yhtä ylitse muiden, sillä moni on ollut omalla tavallaan hyvä ja eri jutut loistaneet eri tyyppien kanssa (jonkun kanssa voinut olla joku hemmetin jännittävä spontaani seikkailu joka tuonut ihan omanlaisen ikimuistoisen säväyksen, kun taas jonkun kanssa voinut olla ns. tylsää seksiä mutta mieletön kemia ja tunneyhteys tehnyt siitä järisyttävän upeaa).

Yksi tyyppi tulee kuitenkin erityisesti mieleen, hän oli aikuisikäni (20+) ensirakkaus ja seksi hänen kanssaan oli alusta loppuun upeaa niin kauan kuin sitä kesti. Useamman vuoden ajan kyllä nähtiin aina välillä ja verestettiin muistoja sen jälkeen, kun juttu oli jo loppunut.

Vierailija
12/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeä kokousviikonloppu ennen nykyistä parisuhdetta varatun naisen kanssa. Jäi siihen yhteen pitkään hotelli viikonloppuun, mutta silloin ei jäänyt yhteen kertaan. 

Vaimon kanssa ei ole missään vaiheessa päästy lähellekkään tuota hetkeä.

Vierailija
13/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttö.

Vierailija
14/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen tapailukumppani, on mun miespuolinen versio ja vastakappale seksimieltymysten suhteen. Kumpikin avoimia ja kokeilunhaluisia ja samalla lailla vähän pervoja. Tähän päälle vahva seksuaalinen kemia ja henkinen yhteys niin siinäpä se sitten on. Toivottavasti saan nauttia hänestä vielä kauan

N44

Vierailija
15/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs yhden illan juttu. Siis niin kaunista naista en olisi ikinä uskonut pääseväni panemaan. Nainen seurusteli tahollaan kuten minäkin. Mutta niin kaunis nainen etten usko kenenkään sanoneen ei hänelle.

Vierailija
16/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana pari kertaa tapaamani silloisen seksikumppanin kaveri. Sain hänen kanssaan ensimmäisen orgasmin yhdynnässä ja olin hänen seurassaan koko ajan kuin tulisilla hiilillä. Mies tiesi mitä teki ja tulin otetuksi tavalla, jota en ole kokenut sitä ennen enkä sen jälkeen. Hän seikkailee edelleen tuhmissa päiväunelmissani ja harmittelen sitä, että yhteiset kokemukset jäivät vain yhteen yöhön ja yhteen villiin viikonloppuun. N 48

Vierailija
17/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo.  Järjetön vetovoima joka sain minut nuoren ujon pojan menemään hänen luokseen ja suutemaan suoraan suulle kysymättä edes mitään. Tuo suudelma lävisti koko kropppani ja loi armottoman seisokin kaluuni. Siitä lähtien olin merkitty mies.  Alusta lähtien elänyt seksissä hänen pulssinsa ja kiihkonsa mukaan. Hänen pillunsa on alusta lähtien keskustellut kanssani ja reagoinut hyväilyihini. Olen elänyt hänen orgasmiensa mukana kuin ne olisivat olleet omiani. Yhdynnöissäkin on ollut tärkeintä vain sulautua yhdeksi kokonaisuudeksi ja liikkua hiljaa toisiamme hyväillen.  Eikä olen tarvinnut kauaa yhtyä, kun aivomyrskyt ovat vierineet yli. Vuodet ovat vierineet, mutta mikään ei ole vieläkään muuttunut. Käsittämätön yhdistelmä läheisyydenkaupuuta ja panetusta samaan aikaan.  Hyvä ettei itku tullut, kun nukahdin eilen vaimon kyljelle seksin jälkeen. Meidän rakastelu ollut aina enemmän henkistä kuin fyysistä, elänyt mukana jokaisella solullani ja näin on vaimokin. Toisillemme luodut. Ei ole ollut minun hallinnassani koskaan. Ei minulta kysytty, enkä ole pystynyt hallitsemaan, enkä ole edes halunnut. Isommat voimat takana, vaikken uskovainen olekaan. 

Vierailija
18/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen seksikumppani. Kun vaimo lopetti seksin, tapasin parin vuoden päästä messuilla minulle tuntemattoman samaa työtä tekevän naisen, joka oli silloin vapaalla jalalla. Uskomatonta sielujen sympatiaa ja villiä, unohtumatonta seksiä on jatkunut jo vuosia. Vaimo tietää kyllä, älkää tästä pahastuko kun ei hänkään. Meillä on säännöt, joista olen pitänyt kiinni.

Vierailija
19/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen avopuoliso ja tuleva ex.Homma hyyty 3v jälkeen ja kuuma muisto vain.

Vierailija
20/126 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iän ensimmäinen tyttöystävä.

Kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat opeteltiin yhdessä ja molemmilla oli tuon pari vuotta libido yli asteikon.

Sen jälkeen ei olekaan yhtä virkeää naista löytynyt eli kymmeniä vuosia on mennyt tyytyessä huonompaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme