Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehelle joululahjaksi?

Vierailija
21.11.2022 |

Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)

Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.

Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)

Kommentit (1151)

Vierailija
241/1151 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja

Vierailija
242/1151 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkapussi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1151 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risteilylahjakortti, kylpylälahjakortti, pidennetty viikonloppu vaikka Berliiniin tai Prahaan yms. Tai sitten vaan lahjakortti parempaan ravintolaan, sellainen että kattaa juomatkin. Lahjakortti konserttiin tai teatteriin. Pääset näihin itsekin mukaan samalla.

En ostaisi sellaista lahjaa, johon miehen on pakko ottaa vaimo mukaan. Menköön kenen kanssa itse haluaa.

Vierailija
244/1151 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumppis memes kirjan

Vierailija
245/1151 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, en halua mitään turhia lahjoja.  Olen sanonut, että minulle riittää suklaavevy.  En itsekkään osta vaimolle mitään turhaa.  Lapselle ja hänen vaimolleen annan rahalahjan (150-350)

Vierailija
246/1151 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saa lahjaksi RFID-lompakon, collegen, kirjoja, älykellon ja pelihiiren

Mistä kirjoista miehet tykkäävät? Onko tietoutta?

Juha Hernesniemen elämästä kertovasta kirjasta. Toki meidän perheessämme aihe on läheinen kun Hernesniemi on ollut lääkärinäni ja kaikki meni hyvin.

Vierailija
247/1151 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, en halua mitään turhia lahjoja.  Olen sanonut, että minulle riittää suklaavevy.  En itsekkään osta vaimolle mitään turhaa.  Lapselle ja hänen vaimolleen annan rahalahjan (150-350)

Minulla on mies ja kaksi aikuista poikaa. Ovat sinun linjoillasi. Sanoivat, että joulu olisi täydellinen kun saisivat jouluherkkuja. Siis ihan perinteisiä. Sen lisäksi yhdessäoloa.

Minä en tarvi mitään. Olen ostanut aikaisemmin eBaysta parturinsakset ja sellaisen laitteen, jonka väliin kammattu ja märkä tukka laitetaan. Siinä hiukset jäävät tasaisesti väliin ja on samanlainen toimintaperiaate kuin vatupassilla. Sillä mies tasoittaa tukkaani.

On niin helppo juttu ja kiva kun ei joudu arpomaan, että kenen kampaajan luokse lähtisi ja kenelle kelpaisi asiakkaaksi. Homma hoituu helpommin kotona hiustenpesun jälkeen.

Mies ja pojat puolestaan leikkaavat toistensa hiukset. Eli mitään leikkuria tai trimmeriä ei tarvi heillekään ostaa. Ostin sitten opiskeleville pojille suklaalevyn lisäksi vaihtopäitä sähköhammasharjaan.

Meille tämä sopii mutta on vaikeaa selittää ulkopuolisille sitä, että on jo kaikki tarvittava ja huoli ilmastonmuutoksestakin. Joulu on minusta liikaa tavaranpalvomisjuhla. Tällaiselle uskonnottomalle se on levon ja rauhan juhla.

Vierailija
248/1151 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni sai yhtenä vuonna harrasteauton lahjaksi (tosin itse osti sen mutta yhteisillä rahoilla).

Isäinpäivälahjaksi mies sai nyt ison Makitan pulttipyssyn.

Joululahjaksi mies on tainnut saada yleensä sukkia, karkkia jne. Minä olen saanut kerran joululahjaksi moottorisahan (mitä toivoinkin) mutta yleensä karkkia,

Meillä ei kauheasti ostella lahjoja kun kumpikaan ei halua vaatteita, kirjoja, koriste-esineitä, koruja ym lahjaksi. Harrastukset on niin pitkälle vietyjä että on parempi itse valita minkä pulttipyssyn ym haluaa sen sijaan että toinen ostaisi jotain sinnepäin. Muutenkin ostetaan ennemmin tarpeeseen silloin kun on sopiva hetki.

Harrasteauto joululahjaksi? Eikö nuo maksa hieman mallista riippuen yli 10 tuhatta euroa.

Taisi maksaa 1500-2000€. Siis raato josta rakentaa jotain uutta ja erilaista. No normaalisti saa joululahjaksi vaan sukkia ja karkkia niin sitten kun osuu kohdalle jotain mitä haluaa niin se ok vaikka onkin kalliimpi juttu.

Kuulostaa kivalta lahjalta

Vierailija
249/1151 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello

Vierailija
250/1151 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulttipyssy ja pullo konjakkia

Vierailija
251/1151 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henessey

Vierailija
252/1151 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henii

Vierailija
253/1151 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin etten tänä vuonna osta miehelle mitään. Mies sanoo joka vuosi ettei tarvitse mitään ja olen lopen kyllästynyt siihen ettei oikein koskaan ole innostunut lahjoistani.

En kyllä itsekään kauheasti pidä miehen ostanmista joululahjoista joten säästyypä rahat. Ostan laadukkaita suklaata ja juomia sekä ostan itselleni laadukkaita vaatteita alennusmyynnistä joulun jälkeen.

Vierailija
254/1151 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelihiiri

Vierailija
255/1151 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tarvitsisi mun mielestä mm vaatteita, työkaluja, astioita ja ruokaa kaappeihin.

On kuitenkin tyytyväisin kaljaan ja pilveen, niin mitäpä sitä muuta ostamaan.

Ehkä joulun kunniaksi laadukas viinipullo ja parasta afghanistanilaista hashista.

Vierailija
256/1151 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumaasturi

Vierailija
257/1151 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen on jo postissa matkalla

https://www.tori.fi/pohjanmaa/Hieno_ISO_Kaulaketju_18K_55_cm_BLACK_FRID…

Myyjällä taitaa olla useampi samanlainen ketju myynnissä, kun ei ole poistanut ilmoitusta?

Vierailija
258/1151 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
259/1151 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni toivoi lahjaksi kaksi kirjaa. Paketissa ovat.

Vierailija
260/1151 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmw