Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
jack daniels pullo
Kelvotonta litkua, osta mieluummin pullo Hennessyä.
Paco Rabannene 1 Million on Itäkeskuksen varastetuin hajuvesi. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä tälleen ihan tavallisena anonyyminä käyttäjänä sanoa että onpahan hieno kauppa tuo Kärkkäinen ja lisäksi siellä on Euroopan parhain valikoima ja reiluimmat hinnat! Juuri tuossa pari sekuntia sitten pistin 450 € tilauksen menemään ja siinä hankin mm. vaimolle uuden yleiskoneen (koska naisten paikkahan tosiaan on ydinperheen keittiössä :)), kuudelle lapselleni Mein Kampfit ja Pyhät Raamatut, paraslaatuisia kiinalaisia leikkiautoja ja soodatabletteja! Lahja-anopille lisäksi kaikista hyvintä laatua oleva perseensuristin, Hummu-mummulle ostin virkkuuohjekirjan ja Ylermi-pappalle kätevän polttomoottorikäyttöisen hyppykepin! Ja olipahan taas hyvää ja asiantuntevaa palvelua Kärkkäisen verkkokaupassa asioidessani! En ole varmaan ikinä kohdannut yhtä kohteliaita verkkomyyjiä kuin Kärkkäisen tavaratalon verkkokaupassa on! Myös paras valikoima erilaisia tuotteita hyvään hintaan!
Kärkkäisellä on myynnissä ainoastaan Mein Kampfin kriittinen editio, kuinka tohdit moisen suvakkiteoksen lapsillesi ostaa?
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/adolf-hitler-taisteluni-osa-1-t…
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni haluaisi ulkosaunan,mulla vaan ei raha riitä. Ei tykkää halvoista lahjoista. Ei juo alkoholia,ei lue kirjoja,ei käytä rannekelloja yms.
Lopettakaa herran jestas minun alapeukuttaminen vai mita pahaa mina olen teille tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä tälleen ihan tavallisena anonyyminä käyttäjänä sanoa että onpahan hieno kauppa tuo Kärkkäinen ja lisäksi siellä on Euroopan parhain valikoima ja reiluimmat hinnat! Juuri tuossa pari sekuntia sitten pistin 450 € tilauksen menemään ja siinä hankin mm. vaimolle uuden yleiskoneen (koska naisten paikkahan tosiaan on ydinperheen keittiössä :)), kuudelle lapselleni Mein Kampfit ja Pyhät Raamatut, paraslaatuisia kiinalaisia leikkiautoja ja soodatabletteja! Lahja-anopille lisäksi kaikista hyvintä laatua oleva perseensuristin, Hummu-mummulle ostin virkkuuohjekirjan ja Ylermi-pappalle kätevän polttomoottorikäyttöisen hyppykepin! Ja olipahan taas hyvää ja asiantuntevaa palvelua Kärkkäisen verkkokaupassa asioidessani! En ole varmaan ikinä kohdannut yhtä kohteliaita verkkomyyjiä kuin Kärkkäisen tavaratalon verkkokaupassa on! Myös paras valikoima erilaisia tuotteita hyvään hintaan!
Kärkkäisellä on myynnissä ainoastaan Mein Kampfin kriittinen editio, kuinka tohdit moisen suvakkiteoksen lapsillesi ostaa?
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/adolf-hitler-taisteluni-osa-1-t…
Et taida selvästikään kuulua kärkkäisen sisäpiiriin. Siellä on ihan omat sivut sisäpiiriläisille joista pääsee ostamaan vaikka mitä halvoilla hinnoilla kunhan kuuluu telegram ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ostetaan aina jouluisin lahjoja isohko määrä ja tiedän että mieheni käyttää myös minuun suuren summan rahaa joten vastavuoroisuuden mukaan ostan myös. Aion ostaa hänelle: peliläppärin, uuden tuoksun, rannekellon, hupparin, sukat, boxerit, suklaarasian, hiirimaton ja viinipullon. Lasten lahjoihin uppoaa vielä enemmän rahaa.
Nykyinen kumppani toi ensimmäiseltä yhdessä olomme aikaiselta työmatkaltaan lahjan, hinta oli nelinumeroinen, eikä ensimmäinen numero ollut ykkönen. Ei asiasta ihan riitaa sukeutunut, mutta lahjaa en ottanut vastaan ja sovimme vastavuoroisuuden nimissä euromääräisen katon.
Eikö lahjasta saa kieltäytyä, vai mistä miinukset? Minulle tulisi omituinen olo, jos antaisin lahjaksi villasukat ja itse saisin merkkilaukun tai kalliin kellon. Tämän vuoden lahjoissa liput Popedan viimeiselle keikalle.
Osta miehelle kuntosalijäsenyys hyvälle bodaussalille, ei mihinkään Elixiaan.
Vierailija kirjoitti:
Osta miehelle kuntosalijäsenyys hyvälle bodaussalille, ei mihinkään Elixiaan.
ptv gym
Vierailija kirjoitti:
Mieheni toivoi lahjaksi kaksi kirjaa. Paketissa ovat.
Maon punainen kirja ja Juche aatteen perusteet?
Vierailija kirjoitti:
Kakkapussi
Onko mies Helsingin kaupungin opettaja??
Ostin sukkia, kalsareita, college housut, ihonhoito tuotteita(pesuaine, partavaahto ja kosteusvoide), kirjan ja lempi jalkapallojoukkueen logolla varustetun palapelin. Toivoi itse pehmeitä paketteja
Vierailija kirjoitti:
10g kukkaa.
aina toimiva lahja👍🏻
Oliiveja,Lohta,Maksapasteijaa,Suklaakonvehteja,Konjakkia ,Sikarilaatikko,pelikortit,kylpytakki ym,ym....
Kultaharkko. 1g maksaa 70 e. Tai hopearahoja.
12v whiskyä 20 cl.
Ipad.
Lahjakortti.
Borsalino hattu, huopahattu, lippis.
leffaliput.
Golfkengät. Uudet monot. Golfhanskat.
OlutKotipanimo 130 e tai 500 e. Olutuutteita.
Maltaita.
Hyvä kirja. Ei huonoa.
Säkkihanskat.
Sähköpyörä
Paskapuhetta. Musiikkitalon nettikaupasta saa ostettua Mozart t-paidan.
https://kauppa.musiikkitalo.fi/products/t-paita-mozart