Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Voi kun ois mies jolle ostaa lahja.
Aloin kyllä just nyt miettimään mitä ostaisin hänelle jota kaipaan.
Risteilylahjakortti, kylpylälahjakortti, pidennetty viikonloppu vaikka Berliiniin tai Prahaan yms. Tai sitten vaan lahjakortti parempaan ravintolaan, sellainen että kattaa juomatkin. Lahjakortti konserttiin tai teatteriin. Pääset näihin itsekin mukaan samalla.
Vierailija kirjoitti:
Risteilylahjakortti, kylpylälahjakortti, pidennetty viikonloppu vaikka Berliiniin tai Prahaan yms. Tai sitten vaan lahjakortti parempaan ravintolaan, sellainen että kattaa juomatkin. Lahjakortti konserttiin tai teatteriin. Pääset näihin itsekin mukaan samalla.
Ei lahjakortteja, matkoja tai muita aineettomia lahjoja. Onko se niin vaikeaa ymmärtää?
Aina nämä samat kylpylälahjakortit, voi morjes.
Kylpylälahjakortti on parempi lahja kuin jotkut iän ikuiset bokserit.
Vierailija kirjoitti:
Kylpylälahjakortti on parempi lahja kuin jotkut iän ikuiset bokserit.
Ei lahjakortteja
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan rannekellon tätä mallia https://tinyurl.com/wyhstnjm , mutta meidän kymmenvuotis hääpäivälahja olisi vielä hakusessa.
Käytän rannekelloa, koska se nostaa statusarvon yleensä vienosti keskiverron yläpuolelle. On mukavaa kuulua elitistien kellopiiriin jossa tykätään kelloista. Satasen kelloilla ei hyväksyntää tule!
Mies44 kirjoitti:
Luin ketjun läpi, ja parhaimpia ovat olleet harrasteauto, Makitan pulttipyssy, rannekello (jos miehen toivomuksen mukainen) ja pimpsa. Ei tylsiä paysafecardeja, kylpylälomia tai joutavaa krääsää kuten tuohitorvia tai teleskooppimakkaratikkuja.
Kauanko meni koko ketjun lukemiseen aikaa?
Ei tullut katsottua kelloa. Noin 30 min. ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Älä osta.
Joululahjat kuuluu perinteeseen niin miksi en ostaisi?
Käsipainot, kuulokkeet, tyynyn, pringelisia, housut ja kauluspaidan
Lahjakortin keittiötarvikeliikkeeseen. Rakastaa ruuanlaittoa.
Ja tekee älyttömän hyvää ruokaa myös mulle eli vähän on oma lehmäkin ojassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä jaksa ihmetyttää ihmiset, mitkä ei tunne kumppaniaan sen verran että tietäisivät mistä toinen ilostuu.
Mä tunnen kumppanini niin hyvin, etten osta hänelle lahjoja, joista hän ei ilahtuisi eli en osta vaatteita, elektroniikkaa, kosmetiikkaa, kirjoja, pelejä, en ranne- enkä älykelloja. Hän mieluummin ostaa itse mm. vaatteensa ja elektroniikkansa. Harrasteautolle ei ole sillekään tarvetta saati tilaa. Mökin liiteri on täynnä työkaluja. Ehkä ostan kallista konjakkia tai punaviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortin keittiötarvikeliikkeeseen. Rakastaa ruuanlaittoa.
Ja tekee älyttömän hyvää ruokaa myös mulle eli vähän on oma lehmäkin ojassa.
ei lahjakortteja ja naisen paikka on ydinperheen keittiössä
Vahvaa kahvia