Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Mun mies saa lahjaksi RFID-lompakon, collegen, kirjoja, älykellon ja pelihiiren
Sellainen lahja, mistä miehesi on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan rannekellon tätä mallia https://tinyurl.com/wyhstnjm , mutta meidän kymmenvuotis hääpäivälahja olisi vielä hakusessa.
Uusi kello olis kyllä jees lahja.
Mun mies saa uuden läppärin (2600e), kaulaketju ja ranneketju oxidoitua hopeaa (680e),
autoglymin lahjapakkaus (150e), custom reinot (100e).
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa ainakin tuoksun jota en ole vielä päättänyt ja seksilelun :D Oliskohan tää 1 Million https://tinyurl.com/2p8de3x9 teidän mielestä hyvä tuoksu miehelle?
Rabannen tuoksut on maskuliinisia ja hyviä valintoja
Parranajokoneen, kalsarit ja hupparin
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni haluaisi ulkosaunan,mulla vaan ei raha riitä. Ei tykkää halvoista lahjoista. Ei juo alkoholia,ei lue kirjoja,ei käytä rannekelloja yms.
Miksi alapeukut?
Oma mieheni sai yhtenä vuonna harrasteauton lahjaksi (tosin itse osti sen mutta yhteisillä rahoilla).
Isäinpäivälahjaksi mies sai nyt ison Makitan pulttipyssyn.
Joululahjaksi mies on tainnut saada yleensä sukkia, karkkia jne. Minä olen saanut kerran joululahjaksi moottorisahan (mitä toivoinkin) mutta yleensä karkkia,
Meillä ei kauheasti ostella lahjoja kun kumpikaan ei halua vaatteita, kirjoja, koriste-esineitä, koruja ym lahjaksi. Harrastukset on niin pitkälle vietyjä että on parempi itse valita minkä pulttipyssyn ym haluaa sen sijaan että toinen ostaisi jotain sinnepäin. Muutenkin ostetaan ennemmin tarpeeseen silloin kun on sopiva hetki.
Lahjapakkaus Axea ja pelikuulokkeet
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni sai yhtenä vuonna harrasteauton lahjaksi (tosin itse osti sen mutta yhteisillä rahoilla).
Joululahjaksi mies on tainnut saada yleensä sukkia, karkkia jne. Minä olen saanut kerran joululahjaksi moottorisahan (mitä toivoinkin) mutta yleensä karkkia,
Meillä ei kauheasti ostella lahjoja kun kumpikaan ei halua vaatteita, kirjoja, koriste-esineitä, koruja ym lahjaksi. Harrastukset on niin pitkälle vietyjä että on parempi itse valita minkä pulttipyssyn ym haluaa sen sijaan että toinen ostaisi jotain sinnepäin. Muutenkin ostetaan ennemmin tarpeeseen silloin kun on sopiva hetki.
Harrasteauto joululahjaksi? Eikö nuo maksa hieman mallista riippuen yli 10 tuhatta euroa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa ainakin tuoksun jota en ole vielä päättänyt ja seksilelun :D Oliskohan tää 1 Million https://tinyurl.com/2p8de3x9 teidän mielestä hyvä tuoksu miehelle?
Rabanne on ikoninen klasikkotuoksu <3
Itse olen tyytyväinen että sovimme jo ajat sitten että emme osta mitään kalliita lahjoja toisillemme mieheni kanssa. Kummaltakin lahjominen stressi pois. Saatetaan kyllä ostaa jotain kallistakin yhdessä lahjaksi jos se on tarpeellista/haluttua. Mutta turhaa roinaa ei kumpikaan halua eteen ja toiselle on vaikea ostaa lahjoja kun periaattessa on jo kaikki mitä tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrasteauto joululahjaksi? Eikö nuo maksa hieman mallista riippuen yli 10 tuhatta euroa.
Taisi maksaa 1500-2000€. Siis raato josta rakentaa jotain uutta ja erilaista. No normaalisti saa joululahjaksi vaan sukkia ja karkkia niin sitten kun osuu kohdalle jotain mitä haluaa niin se ok vaikka onkin kalliimpi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi maksaa 1500-2000€. Siis raato josta rakentaa jotain uutta ja erilaista. No normaalisti saa joululahjaksi vaan sukkia ja karkkia niin sitten kun osuu kohdalle jotain mitä haluaa niin se ok vaikka onkin kalliimpi juttu.
Kuulostaa kivalta lahjalta!
Ostin uuden matkakaiuttimen miehelle. Lisäksi nahkahanskat ja suklaata.
Ostin miehelleni Stephen King: Laitos - kirjan ja God of War: Ragnarök - Ps5 pelin. Lisäksi kudoin hänelle villasukat.
Olen erittäin pienituloinen. Annan 50€ rahana + hänen lempisuklaatansa. Olen ostanut menneinä vuosina sukkia, kalsareita, pitkän lämpökerraston ja kirjan.
Sukkia ja kalsareita pitää itsestäänselvyyksinä eikä oikein osaa niitä arvostaa. Tosin osti kerran itselleen kalsareita niin kauhisteli niiden hintaa joten luulisi alkkareitakin arvostavan lahjana.
Raha taitaa olla aina kuitenkin se mieleisin asia.
Mun mieheni haluaisi ulkosaunan,mulla vaan ei raha riitä. Ei tykkää halvoista lahjoista. Ei juo alkoholia,ei lue kirjoja,ei käytä rannekelloja yms.