Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset ei enää pariudu?

Vierailija
20.11.2022 |

Mikä on syynä tähän sun kokemuksen perusteella?

Kommentit (2819)

Vierailija
461/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa miten taas miesten kommenttit katoavat sekunneissa lähettämisen jälkeen. Ideologia ei siedä totuuksia...

Vierailija
462/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on tietty kohtaanto-ongelma. Kaltaisiani hyväkäytöksisiä introverttejä on pilvin pimein, mutta ei eivät kohtaa tietenkään vastakappalettaan. Introvertti pärjää yksinkin ja helpointa antaa asian olla.

Tätä taitaa olla osa tätä ongelmaa. Tunnen itsekin tämmöisiä ihmisiä, jotka on sivistyneitä ja hyväkäytöksisiä, mutta introvertiuden takia eivät ole kumppania löytäneet. Tämä maailman aika perään kuuluttaa ja suosii sosiaalisia ja siten taitavia ihmisiä. No onhan se ehkä järkevää jos ajattelee työyhteisöjä jne, mutta on niitä muunkinlaisia ihmisiä. Näitä ei vaan jostain syystä huomioida, paitsi me harvat ajattelevat...

Mutta jos sivistynyt ja hyväkäytöksinen ihminen ei ole hyvännäköinen, niin sivistyksellä ja hyväkäytöksisyydellä ei ole väliä.

Yleensä kaikki huuhkajan ja tarhapöllön näköiset professorimiehet ovat ainakin onnellisesti naimisissa.

Ensimmäisen lainauksen kirjoittajana avaan hieman lisää.

Olen kolmenkympin korvilla oleva urheilullinen, rehellinen, luotettava, korkeakoulutettu, täysin päihteetön, hyvätuloinen, huumorintajuinen ja komea (noh, komeus tietysti on katsojan silmässä) mies.

Kaiken tämän lisäksi olen introvertti.  Kehitettävää minulla olisi sosiaalisessa aktiivisuudessa, vaikkakin minua on kehuttu sosiaalisesti erittäin päteväksi. Olen ajatellut, että parisuhde voisi olla ihan kiva, mutta siihen sisältyy riskinsä ja on helppo olla tekemättä mitään sen suhteen. Urheiluharrastukseni ovat yksilö- eivät joukkuelajeja, joten ihmiskontakteja on niukahkosti.

Baareihin en jalallani astu, nehän ovat täynnä ihmisiä ja vieläpä humalapäisiä. Enkä usko, että niistä löytyisikään kaltaistani seuraa.  No entä Tinder? Sama pätee tähän kuin edelliseen, en usko, että sieltä löytyy yhtään arvomaailmaani jakavaa ihmistä. Olen perinteisiä arvoja kunnioittava 2020-luvun meininkiä kauhisteleva perusjantteri.

Uskon, että tämä tarinani pätee kohtuullisen moneen suomalaiseen. "Kunnon" ihmisten on vain helppo olla ja ihmetellä vierestä maailman menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin sitä täydellistä vastakappalettani, jota en ole koskaan vielä tavannut, ja olen 38-v. Olen varautunut elämään yksin koko ikäni.

Luulen että edellä mainitun kuvauksen mukaiset naiset ovat enemmistössä naimattomista. Naiset yleisesti ottaen uskoo prinsessa kuvitelmiin ja miehet on enemmän realisteja. Mies tietää, ettei täydellistä naista ole ja jotkut naiset taas etsii täydellisyyttä. Mutta voi olla että se on kaupallisen yhteiskunnan manipulaation tulosta ja osa tätä maailman voimien vaikutuksesta taata hyville geeneille kasvualustaa naisten kautta.

Naisilla ei ole koskaan mitään prinsessakuvitelmia. Me naiset näemme ja koemme jo pikkutyttöinä sen että naisen elämä miehen kanssa on miehen oikkujen ja miehen aiheuttamien pettymysten täyttämää ja naiselle kovaa työntekoä ja yksin lapset ja koti hoidettava. Onko siis ihme että moni nainen valitsee elää yksin?

Miehet sitten kuvittelee että elämä on p ornoelokuvaa ja suuttuu kun nainen ei haluakaan.prseopanoa ja k uristamista.

Vierailija
464/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä unelmoin elämästä the harlinsien tavoin, tosin en huolisi vanhaa miestä. Taviselämä ei kiinnosta. Siispä elän yksin itselleni lopun elämää.

Vierailija
465/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule ne miehet itse, jotka kiljuvat niiden lihaksikkaiden miesten kroppien perään. Ei niinkään naiset. 

Ja parhaitne tämä näkyy, kun katsoo miehille suunnattujen toimintaelokuvien sankareita. Ei paljon naisten romanttisissa leffoissa Rambot ja Terminaattorit pullistele :D

Onko miesten fitness- ja bodybuilding-kisoissa yleisö siis enimmäkseen miehiä? Asiaa täytynee tutkia jostain videoilta. Veikkaan kylläkin, että miesten kisoissa yleisössä on paljo naisia ja päinvastoin.

Ainakin aikaisemmassa työpaikassani, jossa oli kolme kehonrakentajamiestä, niin kyllä he olivat ihan avoimen kiinnostuneita toistensa lihaksista ja treeniohjelmista, muiden kisaajien lihaksista ja kävivät ahkerasti sekä kisaamassa, että katsomassa kisoja.

En tunne yhtäkään naista, jota kiinnostaisi lihaskimppumies. Yleensä tuntuvat suosivat sellaista nallekarhua tai laihaa tyyppiä, jolla on vähän mahaa. Monella on ylipainoinen kumppani ja se on ihan just hyvä.

No johtunee siitä, että kehonrakentajan tarkoitus ei olekaan näyttää naisten silmissä seksikkäältä ja hyvältä. Esimerkiksi Christiano Ronaldo on lihaskimppu, joka nuorempana versiona oli yksi suosituimmista miehistä naisten keskuudessa. Ja oli äärimmilleen treenattu, ja on edelleenkin. On toki luonnollista, että naiset eivät käytä koko elämäänsä näiden miesten jahtaamiseen, koska tässä kunnossa olevia miehiä on Suomessa 1/50 000. Vaikka todellisuudessa toki haluaisivat maata tuon näköisen miehen kanssa toistuvasti.

Sinulta mitä ilmeisimmin puuttuu sairaudentunto, mutta suostuisitko haastamaan itsesi pieneen kokeiluun? Pystytkö jatkamaan tätä tai samanlaista muuta keskustelua mainitsematta kertaakaan jonkun ihailemasi miehen nimeä? Uskallatko ottaa haasteen vastaan?

Koska fakta on, että sinä olet fiksoitunut noihin ronaldoihin ja momoawhatever-miehiin. Emme me naiset.

Kokeillaanko?

Voidaan kokeilla. Aloita sinä kertomalla, minkä näköisistä miehistä naiset ovat yleisesti isossa mittakaavassa kiinnostuneita? Ja älä alota selittämään mistään huumorintajusta ja pilkkeestä silmäkulmassa, vaan millaisia miehiä naiset sitten katsovat komeiksi miehiksi, jos nuo prototyypit eivät niitä ole?

Hehheh. Tästähän oli se kuuluisa amerikkalaisella deittisivulla tehty tutkimus , että kun pyydettiin naiset tankkaamaan miehet ulkonäön perusteella naisten mielestä 80% miehistä oli keskimääräistä rumempia. Miesten arviot naisista noudatti normaalijakaumaa. Sitten kun katsottiin keille ihmiset laittoivat viestejä todettiin ,että miehet lähettivät viestejä vain keskimääräistä kauniimmille naisille kun taas naiset lähettivät viestejä myös rumina pitämilleen miehille . Komeimpina pidetyt miehet saivat naisilta vähemmän viestejä kuin keskimääräisen komeat

Vierailija
466/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, että yhteisöllisyys on ajettu minimiin yhteiskunnassamme, on yksi merkittävä syy. Kaikki tehdään netissä, etätyöt, korona-aika jo valmiiksi hitusen epäsosiaalisessa kulttuurissamme. Opiskeluaikojen jälkeen ei välttämättä kuuluta oikein mihinkään sellaiseen yhteisöön, missä helposti tutustuisi uusiin ihmisiin paremmin. Työympäristössä ei ole sopivaa syödä kuormasta ja harrastetaan paljon yksilölajihenkistä kuntoilua (lenkit, hiihto, pyöräily, sali, ryhmäliikunnat jne.), missä ei välttämättä juuri muille puhuta, vaikka siellä muitakin saman asian ääressä olisi.

Ja tinderöinti on aika raadollista, vaikka joillekin tietysti käy siellä hyvin.

Vierailija
467/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä on kaksi.

Naiset vaativat mieheltä enemmän kuin ennen. Pitää olla sytyttävä ja heti. Monella on rima korkeammalla, koska nuoruudessa on päästy kokeilemaan komeita ja hauskoja (peli)miehiä. Sitten halutaan pelimiestaidot omaava mies joka onkin luotettava herrasmies ja valmis muuttumaan naisen aikataulun mukaan jämeräksi perhemieheksi. Kun sellaista ei löydy, ruuhkavuosien jälkeen tulee ero, ja etsitään rauhoittunutta pelimiestä josta on kehkeytynyt filosofi ja tunteistaan puhuva seuramies. Tota kai modernin miehen on uskottava tasa-arvoon, mutta silti oltava vanhan ajan herrrasmies koska vanhat tavat kunniaan.

Miesten vaatimukset eivät ole kasvaneet, mutta naisista on tullut vähemmän viehättäviä ylipainon takia (jota ei todellakaan kompensoi vaatteet, meikki ja tekokynnet).

Ja ennen kuin joku vastaa että mutku miehet ovat myös ylipainoisia: kyllä, niin ovat.

Mutta se ei ole syy sinkkuiluun. Naiset haluavat miehen olevan ylipainoinen, koska naisen mielessä se saa heidät näyttämään hoikemmilta. Ellei mies ole pitkä ja lihaksikas, on hoikkuus nou nou. Esimerkiksi naisten ylivoimaisen enemmistön mielestä 172cm miehen on parempi olla 80kg (ylipainoinen) kuin 65kg (terveyden kannalta erinomainen paino).

Yhyy taas.

Tiedät ihan hyvin, että lihaksikkaalle miehelle tuo ei ole millään tavoin haitallinen paino. On yleisesti tunnustettu tosiasia, ettei bmi ainoana mittarina kerro terveydestä juuri mitään.

Sulla meni pasmat sekaisin, kun kyselyssäsi 61% naisista olisi voinut alkaa suhteeseen kokoisesi miehen kanssa ja piti äkkiä rakentaa uusi itkuketju.

Hae itsellesi psykiatrista apua. Pian.

Vierailija
468/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa naiset se vasemmistosekoilu, niin saattaa miehet alkaa kiinnostumaankin!

Mieluummin pidän kiinni arvomaailmastani. Onneksi maassamme on paljon fiksuja vasemmistolaisia tai ainakin poliittista keskustaa edustavia miehiä.

Jos ihminen on fiksu, se ei ole kyllä vasemmistolainen...

🥱🥱🥱 Hohhoijakkaa.

Vierailija
469/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näin 26v miehenä ajattelen että mun juna on pariutumisen osalta jo mennyt

Mikäli sulla on palikat kasassa eli koulutus, työ, kohtuullinen raittius, siisti ulkonäkö, hyvät käytöstavat ja mukava luonne sanoisin että mitään ei ole vielä menetetty. Toki sitä kaksikymppistä instafitnessmissiä et tule saamaan mutta suunnilleen ikäisesi tavallisen kumppanin voit saada.

Kerrotko nyt viimein, millainen on tuo mies, joka saa kakskymppisen Instafitnessmissin? Miltä pitää tarkalleen ottaen näyttää ja minkä ikäinen pitää olla?

Hyvä, huolehtiva ja menestyvä persoonallisuus. Lähellä instafitnessmissin omaa ikää.  eri

Lasketaanko Johanna Harlin Instafitnessbeibiksi?

Luuletko Johanna Harlinien vilkaisevan kahdesti varatonta Renny Harlinin näköistä kehäraakkia tavista . Tasan ainoa syy tuon liiton takana on Rennyn rahat, maine ja status Hollywood ohjaajana, vaikka suurin osa elokuvistaan onkin floppeja.

Kai minä sen tiedän. Mutta minä uskon 26-vuotiaalla olevan hyvät mahdollisuudet 20-vuotiaaseen fitnessbeibiin, jos vaan 26-vuotias on paksuhiuksinen, pitkä, lihaksikas, rasvaton jne. Minä tiedän muutamankin parin, joilla on tuon verran ikäeroa.

Mutta tavallisella 26v ikäloppu äijällä ei ole mahdollisuuksia 18-24v naisiin, näin se vaan on ja kuuluukin olla 

Tavallisella miehellä ei ole iästä riippumatta yleensä mahdollisuuksia 18-24-vuotiaisiin naisiin.

On kyllä 18-24 vuotiaana.

Vierailija
470/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule ne miehet itse, jotka kiljuvat niiden lihaksikkaiden miesten kroppien perään. Ei niinkään naiset. 

Ja parhaitne tämä näkyy, kun katsoo miehille suunnattujen toimintaelokuvien sankareita. Ei paljon naisten romanttisissa leffoissa Rambot ja Terminaattorit pullistele :D

Onko miesten fitness- ja bodybuilding-kisoissa yleisö siis enimmäkseen miehiä? Asiaa täytynee tutkia jostain videoilta. Veikkaan kylläkin, että miesten kisoissa yleisössä on paljo naisia ja päinvastoin.

Ainakin aikaisemmassa työpaikassani, jossa oli kolme kehonrakentajamiestä, niin kyllä he olivat ihan avoimen kiinnostuneita toistensa lihaksista ja treeniohjelmista, muiden kisaajien lihaksista ja kävivät ahkerasti sekä kisaamassa, että katsomassa kisoja.

En tunne yhtäkään naista, jota kiinnostaisi lihaskimppumies. Yleensä tuntuvat suosivat sellaista nallekarhua tai laihaa tyyppiä, jolla on vähän mahaa. Monella on ylipainoinen kumppani ja se on ihan just hyvä.

No johtunee siitä, että kehonrakentajan tarkoitus ei olekaan näyttää naisten silmissä seksikkäältä ja hyvältä. Esimerkiksi Christiano Ronaldo on lihaskimppu, joka nuorempana versiona oli yksi suosituimmista miehistä naisten keskuudessa. Ja oli äärimmilleen treenattu, ja on edelleenkin. On toki luonnollista, että naiset eivät käytä koko elämäänsä näiden miesten jahtaamiseen, koska tässä kunnossa olevia miehiä on Suomessa 1/50 000. Vaikka todellisuudessa toki haluaisivat maata tuon näköisen miehen kanssa toistuvasti.

Sinulta mitä ilmeisimmin puuttuu sairaudentunto, mutta suostuisitko haastamaan itsesi pieneen kokeiluun? Pystytkö jatkamaan tätä tai samanlaista muuta keskustelua mainitsematta kertaakaan jonkun ihailemasi miehen nimeä? Uskallatko ottaa haasteen vastaan?

Koska fakta on, että sinä olet fiksoitunut noihin ronaldoihin ja momoawhatever-miehiin. Emme me naiset.

Kokeillaanko?

Voidaan kokeilla. Aloita sinä kertomalla, minkä näköisistä miehistä naiset ovat yleisesti isossa mittakaavassa kiinnostuneita? Ja älä alota selittämään mistään huumorintajusta ja pilkkeestä silmäkulmassa, vaan millaisia miehiä naiset sitten katsovat komeiksi miehiksi, jos nuo prototyypit eivät niitä ole?

Hehheh. Tästähän oli se kuuluisa amerikkalaisella deittisivulla tehty tutkimus , että kun pyydettiin naiset tankkaamaan miehet ulkonäön perusteella naisten mielestä 80% miehistä oli keskimääräistä rumempia. Miesten arviot naisista noudatti normaalijakaumaa. Sitten kun katsottiin keille ihmiset laittoivat viestejä todettiin ,että miehet lähettivät viestejä vain keskimääräistä kauniimmille naisille kun taas naiset lähettivät viestejä myös rumina pitämilleen miehille . Komeimpina pidetyt miehet saivat naisilta vähemmän viestejä kuin keskimääräisen komeat

Keskimääräisen komeat naisten mukaan. Eli top 10-20% miehet.

Vierailija
471/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa naiset se vasemmistosekoilu, niin saattaa miehet alkaa kiinnostumaankin!

Mieluummin pidän kiinni arvomaailmastani. Onneksi maassamme on paljon fiksuja vasemmistolaisia tai ainakin poliittista keskustaa edustavia miehiä.

Jos ihminen on fiksu, se ei ole kyllä vasemmistolainen...

Fiksulla ihmisellä ei ole yhtään syytä yrittää sortaa naisia.

Vierailija
472/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka käyttää vapaa-aikansa jankuttaen suomalaisille perheenäideille, että nämä oikeasti haluaisivat channingtatumin oman puolisonsa ja lastensa isän sijaan ei ole terve. Ihan oikeasti.

Siirryn itse tuon oman mieheni viereen lukemaan ja nukkumaan, työviikko on huomenna taas alkamassa. Hän saattaisi kelvata Byggmaxin mainokseen mutta ei taatusti Hollywood-elokuvaan ja silti en vaihtaisi häntä kehenkään.

Vierailija
473/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingengör kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on tietty kohtaanto-ongelma. Kaltaisiani hyväkäytöksisiä introverttejä on pilvin pimein, mutta ei eivät kohtaa tietenkään vastakappalettaan. Introvertti pärjää yksinkin ja helpointa antaa asian olla.

Tätä taitaa olla osa tätä ongelmaa. Tunnen itsekin tämmöisiä ihmisiä, jotka on sivistyneitä ja hyväkäytöksisiä, mutta introvertiuden takia eivät ole kumppania löytäneet. Tämä maailman aika perään kuuluttaa ja suosii sosiaalisia ja siten taitavia ihmisiä. No onhan se ehkä järkevää jos ajattelee työyhteisöjä jne, mutta on niitä muunkinlaisia ihmisiä. Näitä ei vaan jostain syystä huomioida, paitsi me harvat ajattelevat...

Mutta jos sivistynyt ja hyväkäytöksinen ihminen ei ole hyvännäköinen, niin sivistyksellä ja hyväkäytöksisyydellä ei ole väliä.

Yleensä kaikki huuhkajan ja tarhapöllön näköiset professorimiehet ovat ainakin onnellisesti naimisissa.

Ensimmäisen lainauksen kirjoittajana avaan hieman lisää.

Olen kolmenkympin korvilla oleva urheilullinen, rehellinen, luotettava, korkeakoulutettu, täysin päihteetön, hyvätuloinen, huumorintajuinen ja komea (noh, komeus tietysti on katsojan silmässä) mies.

Kaiken tämän lisäksi olen introvertti.  Kehitettävää minulla olisi sosiaalisessa aktiivisuudessa, vaikkakin minua on kehuttu sosiaalisesti erittäin päteväksi. Olen ajatellut, että parisuhde voisi olla ihan kiva, mutta siihen sisältyy riskinsä ja on helppo olla tekemättä mitään sen suhteen. Urheiluharrastukseni ovat yksilö- eivät joukkuelajeja, joten ihmiskontakteja on niukahkosti.

Baareihin en jalallani astu, nehän ovat täynnä ihmisiä ja vieläpä humalapäisiä. Enkä usko, että niistä löytyisikään kaltaistani seuraa.  No entä Tinder? Sama pätee tähän kuin edelliseen, en usko, että sieltä löytyy yhtään arvomaailmaani jakavaa ihmistä. Olen perinteisiä arvoja kunnioittava 2020-luvun meininkiä kauhisteleva perusjantteri.

Uskon, että tämä tarinani pätee kohtuullisen moneen suomalaiseen. "Kunnon" ihmisten on vain helppo olla ja ihmetellä vierestä maailman menoa.

Toisin sanoen olet nuiva kusipää, joka etsii naista alistettavaksi.

Onpa ihme, ettei natsaa.

Vierailija
474/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://i.imgur.com/L9Vu4Zo.png

Tässä se OkCupidin data.

Vierailija
475/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aika kuvaavaa, että kun mietitään pariutumattomuutta, alkaa jankkaus ulkonäöstä. Ehkäpä se itsessään on syy. Ihmisistä on tullut pinnallisia ja monet arvottaa toisia ja itseään vain ulkonäön kautta. Jos mies ei saa jotain naista, ajattelee hän syyn olevan ulkonäössään, eikä suinkaan tökerössä käytöksessään, heikossa elämäntilanteessaan (esim. työtön, mt-ongelmaa, syrjäytynyt tms.), tavoitteiden tai elämäntapojen kohtaamattomuudessa tms.

Vierailija
476/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät vietiin jo nuorena. Oli surkein mahdollinen strategia jäädä nauttimaan "villistä nuoruudesta" ja vapaudesta ja harkita pariutumista ja sitoutumista sitten myöhemmin. Todella huono valinta. Ei pelkästään siksi, että hyvät on viety päältä jo aikoja sitten. Mutta myös siksi, että olisin itsekin ollut parempi löytö jollekin ennen kuin ehdin kasvaa tämmöiseksi kuin nyt olen. Nuorempana pariutuneilla on sellainen olemisen tapa, joka auttaa asiaa. Osaavat tehdä kompromisseja, eikä ole sellaista jumittunutta ehdottomuutta. Nyt ei enää osaa luopua oikein mistään ja kaikki omat tavat tuntuu periaatekysymyksiltä. Ja toinen ongelma on, että potentiaalinen kumppani löytyisi toisesta samanlaisesta jääräpäästä, jolla on ihan samat tottuneen yksineläjän ongelmat tai sitten tarjolla on kumppaniehdokkaita lapsineen. Miten ihmeessä voisin opetella yksineläjästä perheeläjäksi kummankaan kanssa. Ensimmäisessä vaihtoehdossa on kaksi osaamatonta ja toisessa.. no en ymmärrä, miten kenenkään sopeutumiskyky riittää uusperhekuvioihin ja en voi omalla osaamattomuudellani mennä yhdenkään lapsen elämää sekoittamaan. Muutenkin työelämä ja yhteiskunta tuntuu tukevan yksin elämistä. Työelämä vie ajan ja voimat ja yhteiskunta kannattelee sinkkua jos jotain ikävää tapahtuu, ei ole pakko hankkia parisuhdetta "vakuutukseksi". 

Vierailija
477/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa aika kuvaavaa, että kun mietitään pariutumattomuutta, alkaa jankkaus ulkonäöstä. Ehkäpä se itsessään on syy. Ihmisistä on tullut pinnallisia ja monet arvottaa toisia ja itseään vain ulkonäön kautta. Jos mies ei saa jotain naista, ajattelee hän syyn olevan ulkonäössään, eikä suinkaan tökerössä käytöksessään, heikossa elämäntilanteessaan (esim. työtön, mt-ongelmaa, syrjäytynyt tms.), tavoitteiden tai elämäntapojen kohtaamattomuudessa tms.

Väärin.

Miehet ovat hyvin tietoisia siitä kuinka matala sosioekonominen status ja rahanpuute vaikuttavat.

Vierailija
478/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisettomuus on itseasiassa hyvän elämän edellytys.

Nimenomaan! Tämä niin suatanasti!

Vierailija
479/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeillaanko?

Keskimääräisen komeat naisten mukaan. Eli top 10-20% miehet.

Tämäkin on selitetty sinulle vaikka kuinka monta kertaa. Komeus on eri asia kuin kiinnostavuus.

Jos minun pitäisi laittaa 100 miestä komeusjärjestykseen, siellä varmaan olisivat channingtatumit (jonka kuvaa en kyllä vieläkään ole googlettanut) järjessä, koska he ovat ns. klassisen komeita, ulkonäköihanteita.

Jos minun pitäisi laittaa samat miehet kiinnostavuusjärjestykseen, top 20 joukossa ei mahdollisesti olisi yhtäkään samaa kuin komeuslistan kärjessä. Siellä olisi pikkuisen tanakoita, iskävatsaisia lyhyehköjä miehiä eli sitä miestyyppiä, joka herättää minun kiinnostukseni.

Mutta itke jälleen itsesi uneen.

Vierailija
480/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä on kaksi.

Naiset vaativat mieheltä enemmän kuin ennen. Pitää olla sytyttävä ja heti. Monella on rima korkeammalla, koska nuoruudessa on päästy kokeilemaan komeita ja hauskoja (peli)miehiä. Sitten halutaan pelimiestaidot omaava mies joka onkin luotettava herrasmies ja valmis muuttumaan naisen aikataulun mukaan jämeräksi perhemieheksi. Kun sellaista ei löydy, ruuhkavuosien jälkeen tulee ero, ja etsitään rauhoittunutta pelimiestä josta on kehkeytynyt filosofi ja tunteistaan puhuva seuramies. Tota kai modernin miehen on uskottava tasa-arvoon, mutta silti oltava vanhan ajan herrrasmies koska vanhat tavat kunniaan.

Miesten vaatimukset eivät ole kasvaneet, mutta naisista on tullut vähemmän viehättäviä ylipainon takia (jota ei todellakaan kompensoi vaatteet, meikki ja tekokynnet).

Tällainen fiilis mullekin on tullut kun tavismiehenä yrittää käydä nettisovelluksien kautta treffeillä.

Ei mitään mahdollisuutta, että kaltaiseni ujohko introvertti saisi sytytettyä naiset.

Harmi kun parisuhde ja oma perhe olisi olleet kiva saada.

Tämä on sääli ja arvioisin, että kaltaisiasi miehiä on paljon. Naiset menettää teissä kyllä paljon jos ei anna edes mahdollisuutta jonkun sekundäärisen seikan takia. 

Nykyisin ihmisellä pitää olla hyvät vuorovaikutustaidot. Kannattaa harjoitella niitä.