Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset ei enää pariudu?

Vierailija
20.11.2022 |

Mikä on syynä tähän sun kokemuksen perusteella?

Kommentit (2819)

Vierailija
421/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näin 26v miehenä ajattelen että mun juna on pariutumisen osalta jo mennyt

Mikäli sulla on palikat kasassa eli koulutus, työ, kohtuullinen raittius, siisti ulkonäkö, hyvät käytöstavat ja mukava luonne sanoisin että mitään ei ole vielä menetetty. Toki sitä kaksikymppistä instafitnessmissiä et tule saamaan mutta suunnilleen ikäisesi tavallisen kumppanin voit saada.

Kerrotko nyt viimein, millainen on tuo mies, joka saa kakskymppisen Instafitnessmissin? Miltä pitää tarkalleen ottaen näyttää ja minkä ikäinen pitää olla?

Hyvä, huolehtiva ja menestyvä persoonallisuus. Lähellä instafitnessmissin omaa ikää.  eri

Lasketaanko Johanna Harlin Instafitnessbeibiksi?

Luuletko Johanna Harlinien vilkaisevan kahdesti varatonta Renny Harlinin näköistä kehäraakkia tavista . Tasan ainoa syy tuon liiton takana on Rennyn rahat, maine ja status Hollywood ohjaajana, vaikka suurin osa elokuvistaan onkin floppeja.

Vierailija
422/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tavismiehenä yrittänyt löytää parisuhdetta jo vuosikaudet.

Tuntuu, että en riitä naisille, koska heiltä tulee aina kipinä puuttuu -pakit.

Tämä ihmetyttää kun toisaalta saa aina lukea, että naiset "törmäävät" ns.pánomiehiin.

Miksi itsellä ei ole vientiä vaikka en ole pánomíes

Tiivistit naistenkin tuntoja. Nykyiset deittiapit tarjoavat koko ajan parempaa ja parempaa. Ihmiset eivät enää malta tutustua toiseen kun pelkäävät menettävänsä sillä välin mahdollisuuden tutustua vielä herkumpaan yksilöön.

Tietenkin deippiappifirmojen pohja-ajatus onkin siinä, että nykyihminen on tyytymätön. Sama vaikk sisustuksessa: ostaa kauan haluamansa huonekalun mutta kuitenkin jatkaa sisustuskuvien katsomista ja kadehtimista siitä huolimatta, että ne ovat lavastettuja ja niillä ei ole mitään tekemistä todellisen elämän kanssa. Tyytymättömyys saa siis vauhtia bisnekseen!

Yksi minua nykyihmisissä ihmetyttävä piirre on se, että enää ei jätetä sitä tilaa intiimille ja yksityiselle vaan kaikesta pitäisi postata someyleisölle.

Haetaan myös sitä omaa seuraajajoukkoa tyydyttävää kumppania. Eihän sellainen tilkkutäkki ole loppujen lopuksi välttämättä mitenkään omaan mieleensä. Eli jo ne lähtökohtaisen odotukset kumppanin suhteen ovat metsässä.

Itse kunkin kannattaisi pysähtyä ja miettiä viikko tai pari sitä, että minkälaista ihmistä itse tarvisi kukoistaakseen ihmisenä ja ollakseen hyvä ihminen ja sitten sitäkin, että kuinka voi olla toisen tukena edellämainituissa asioissa.

Mitä ne lihakset, treenit, vaatteet, asusteet yms ovat sen rinnalla jos toisella on esimerkiksi mahtava myötäelämisen taito tai taito elää hetkessä kadehtimatta ja haukkumatta muita? Taito elää tuskailematta jonkun bisneselämän keksimän odotuksen vuoksi. Esimerkkinä vaikka siirtyminen hitaampaan muotiin ja kierrättämiseen.

Jos aikoo elää toisen kanssa pitkään parina niin kannattaa perustaa se yhteinen elämä kestävälle pohjalle. En nyt mollaa salitreeniä harrastuksena. Se, että toisen lihakset saavat ihastumaan eivät vain ole pohja kestävälle suhteelle. Niiden lihasten lisäksi pitää olla muutakin.

Sama juttuhan se on rintavia naisia metsästävien miesten kanssa. Jos kumppanilla ei ole lolloja niin suunnilleen jokainen vastoinkäyminen selitetään johtuvan naisen liian pienistä rinnoista. Olen itse tavannut tuollaisia rintaruikuttajia ja sanonut lopulta, että rinnoista valittaminen on tekosyy. Tapa olla kohtaamatta elämän vaikeuksia. Muutenkin kuulostaa tyhmältä kun toinen puhuu jatkuvasti rinnoille eikä minulle.

No en kyllä katso pelkkää ulkomuotoa, toki miehen pitää miellyttää mun silmää ja olla liikunnallinen ja syödä suht terveellisesti ja jättää päihteet minimiin. On yllättävän vaikeaa löytää miestä, joka täyttää nuo kriteerit ja jolla olisi normaalit käytöstavat hallussa. Ihmeellinen kiire sänkyyn, räplätään puhelinta treffeillä, tehdään viime hetken ohareita jne. Ja nyt puhutaan ihan aikuisista kolmekymppisistä miehistä! Jaksavat näytellä ehkä kahdet treffit ja sitten todellisuus alkaa paljastua. Kyllä mä todellakin jatkan sitten paremman etsimistä. Mieluummin olen yksin, jos mitään parempaa ei löydy.

"No en kyllä katso pelkkää ulkomuotoa, toki miehen pitää miellyttää mun silmää ja olla liikunnallinen ja syödä suht terveellisesti..."

Eli katsot vain ja ainoastaan ulkonäköä/kroppaa ja teet sen perusteella valinnan, ketä haluat tapailla. Se, mitä katsot ensin, se on se ensisijainen valinnan kohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaiset on niin täynnä vassarinpaskaa, ettei niitä kukaan mies halua!

Niin onpa jännää että naiset kannattavat vapautta ja ihmisoikeuksia eikä naisia sortamaan pyrkivlä.

Ps. Sinua ei kukaan vain halua eli olisiko aika päästää vihasta?

Vierailija
424/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule ne miehet itse, jotka kiljuvat niiden lihaksikkaiden miesten kroppien perään. Ei niinkään naiset. 

Ja parhaitne tämä näkyy, kun katsoo miehille suunnattujen toimintaelokuvien sankareita. Ei paljon naisten romanttisissa leffoissa Rambot ja Terminaattorit pullistele :D

Onko miesten fitness- ja bodybuilding-kisoissa yleisö siis enimmäkseen miehiä? Asiaa täytynee tutkia jostain videoilta. Veikkaan kylläkin, että miesten kisoissa yleisössä on paljo naisia ja päinvastoin.

Ainakin aikaisemmassa työpaikassani, jossa oli kolme kehonrakentajamiestä, niin kyllä he olivat ihan avoimen kiinnostuneita toistensa lihaksista ja treeniohjelmista, muiden kisaajien lihaksista ja kävivät ahkerasti sekä kisaamassa, että katsomassa kisoja.

En tunne yhtäkään naista, jota kiinnostaisi lihaskimppumies. Yleensä tuntuvat suosivat sellaista nallekarhua tai laihaa tyyppiä, jolla on vähän mahaa. Monella on ylipainoinen kumppani ja se on ihan just hyvä.

No johtunee siitä, että kehonrakentajan tarkoitus ei olekaan näyttää naisten silmissä seksikkäältä ja hyvältä. Esimerkiksi Christiano Ronaldo on lihaskimppu, joka nuorempana versiona oli yksi suosituimmista miehistä naisten keskuudessa. Ja oli äärimmilleen treenattu, ja on edelleenkin. On toki luonnollista, että naiset eivät käytä koko elämäänsä näiden miesten jahtaamiseen, koska tässä kunnossa olevia miehiä on Suomessa 1/50 000. Vaikka todellisuudessa toki haluaisivat maata tuon näköisen miehen kanssa toistuvasti.

Sinulta mitä ilmeisimmin puuttuu sairaudentunto, mutta suostuisitko haastamaan itsesi pieneen kokeiluun? Pystytkö jatkamaan tätä tai samanlaista muuta keskustelua mainitsematta kertaakaan jonkun ihailemasi miehen nimeä? Uskallatko ottaa haasteen vastaan?

Koska fakta on, että sinä olet fiksoitunut noihin ronaldoihin ja momoawhatever-miehiin. Emme me naiset.

Kokeillaanko?

Vierailija
425/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein yksi päivä tuon kuuluisan "Prisma-testin", olin pitkällä lennolla lentokoneessa ja samalla katselin kaupungilla pareja. Kauniiden naisten kumppania yhdisti aina yksi ja sama asia: hiukset. Jokaisella miehellä oli 100-prosenttisesti hiukset päässä. Monilla myös lihakset, mutta ei kaikilla. Hiukset olivat selkeästi kuitenkin se, mikä näitä kauniiden naisten kumppaneita yhdisti. Eli ei tuonut yllätyksiä.

Se mikä yllätti oli se, että oikeastaan mitään yllätyksiä ei tullut. Tasot oli huomioitu parin valinnassa hyvin tarkasti, ikäerot olivat minimaalisia ja ulkonäöt mätsäsivät 96 prosentilla pareista. Ainoa selkeä yhtäläisyys olivat nuo miesten hiusten tuuheus.

Teit Prisma-testin katselemalla kauniita naisia? #Facepalm

Prisma-testin ajatus on nimenomaan katsella kaikkia pariskuntia ja huomata, että kaiken näköiset, kokoiset ja ikäiset voivat olla hyvin onnellisesti parisuhteessa. Tietenkään siitä Prismassa käymisestä ei voi päätellä onnellisuutta sellaisenaan, mutta ainakin sillä hetkellä näkee, miten parin kommunikaatio toimii.

Hahaha, mies valittaa, kun naisille ei kelpaa tavallisen näköinen mies, mutta itse paljastaa pitävänsä varteenotettavina naisina vain hyvännäköisiä naisia. Tottakai hyvännäköisella on useimmiten hyvännäköinen vastinpari. Tavallisella tavallinen jne. Toki poikkeuksia on.

Vierailija
426/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli sulla on palikat kasassa eli koulutus, työ, kohtuullinen raittius, siisti ulkonäkö, hyvät käytöstavat ja mukava luonne sanoisin että mitään ei ole vielä menetetty. Toki sitä kaksikymppistä instafitnessmissiä et tule saamaan mutta suunnilleen ikäisesi tavallisen kumppanin voit saada.

Kerrotko nyt viimein, millainen on tuo mies, joka saa kakskymppisen Instafitnessmissin? Miltä pitää tarkalleen ottaen näyttää ja minkä ikäinen pitää olla?

Hyvä, huolehtiva ja menestyvä persoonallisuus. Lähellä instafitnessmissin omaa ikää.  eri

Luuletko Johanna Harlinien vilkaisevan kahdesti varatonta Renny Harlinin näköistä kehäraakkia tavista . Tasan ainoa syy tuon liiton takana on Rennyn rahat, maine ja status Hollywood ohjaajana, vaikka suurin osa elokuvistaan onkin floppeja.

Kai minä sen tiedän. Mutta minä uskon 26-vuotiaalla olevan hyvät mahdollisuudet 20-vuotiaaseen fitnessbeibiin, jos vaan 26-vuotias on paksuhiuksinen, pitkä, lihaksikas, rasvaton jne. Minä tiedän muutamankin parin, joilla on tuon verran ikäeroa.

Vierailija
427/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein yksi päivä tuon kuuluisan "Prisma-testin", olin pitkällä lennolla lentokoneessa ja samalla katselin kaupungilla pareja. Kauniiden naisten kumppania yhdisti aina yksi ja sama asia: hiukset. Jokaisella miehellä oli 100-prosenttisesti hiukset päässä. Monilla myös lihakset, mutta ei kaikilla. Hiukset olivat selkeästi kuitenkin se, mikä näitä kauniiden naisten kumppaneita yhdisti. Eli ei tuonut yllätyksiä.

Se mikä yllätti oli se, että oikeastaan mitään yllätyksiä ei tullut. Tasot oli huomioitu parin valinnassa hyvin tarkasti, ikäerot olivat minimaalisia ja ulkonäöt mätsäsivät 96 prosentilla pareista. Ainoa selkeä yhtäläisyys olivat nuo miesten hiusten tuuheus.

Prisma-testin ajatus on nimenomaan katsella kaikkia pariskuntia ja huomata, että kaiken näköiset, kokoiset ja ikäiset voivat olla hyvin onnellisesti parisuhteessa. Tietenkään siitä Prismassa käymisestä ei voi päätellä onnellisuutta sellaisenaan, mutta ainakin sillä hetkellä näkee, miten parin kommunikaatio toimii.

Hahaha, mies valittaa, kun naisille ei kelpaa tavallisen näköinen mies, mutta itse paljastaa pitävänsä varteenotettavina naisina vain hyvännäköisiä naisia. Tottakai hyvännäköisella on useimmiten hyvännäköinen vastinpari. Tavallisella tavallinen jne. Toki poikkeuksia on.

Hyvä. Sitten jatketaan projektia kohti parempaa kroppaa ja hiustensiirtoa.

Vierailija
428/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että naisilla on enemmän kriteereitä miesten suhteen kuin toisin päin. Jos jonkun näköisillä naisilla on pitkät listat vaatimuksista miestä kohtaan ja taas itsellä ei ole mitään listaa naisista. 

Varmaan niin on juu. Mistä mahtaisi johtua, mitä luulet?

Huono mies on naiselle elämän suurin uhka. On hyvä olla mahdollisimman valikoiva.

Uhkakuvien taakse on helppo piiloutua kun ei halua myöntää puhdasta nirsoutta. Osa miehistä syyllistyy rikoksiin niin kuin naisetkin ja kaikki miehet tuomitaan näiden osan takia niin hyväksyykö naiset sen että kaikki naisetkin tuomitaan osan tekojen perusteella?

Sen verran paljon tiedän naisia joita mies on leiponut turpaan fyysisesti ja henkisesti, että pidän uhkakuvaa ja varovaisuutta varsin fiksuna lähtökohtana.

Miehistä 50% saa elämänsä aikana tuomion rikoksesta, naisista 16% ja kun vielä tietää että 50 000 naista joutuu vuosittain seksuaalirikoksen uhriksi ja ns tuomitaan vain alle 1000 vuodessa ja niistäkin suurin osa ehdollisia eli ei tuomiota ja tuo 50 000 ollut todellisuutra vuosikymmenet.

"Miehistä 50% saa elämänsä aikana tuomion rikoksesta, naisista 16%"

Lähde tälle?

Vierailija
429/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markkinamiesten unelma. Nauravat matkalla pankkiin.

Vierailija
430/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

On niin vaikea löytää tasoistaan seuraa.

Jos nainen ei löydä tasoistaan seuraa, on hän yliarvioinut tasonsa.

Sinun tasoasi ei vain ole se paremmin tienaava, korkeammassa sosioekonomisessa asemassa oleva, älykkäämpi, hauskempi, komea tasokkaassa kaupunkiasunnossa asuva herrasmies.

Vierailija
431/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpyli kirjoitti:

Aivan liian kovat vaatimukset sekä miehillä että naisilla. Hirvittää kun vanhana moni saada todeta että ois pitäny elää. Sen päälle äärettömän niukka eläketulo niin huh huh. Noh, joillekin kelpaa vain paras. All in.

Kyllä ne on ne kämäsessä parisuhteessa hampaat irvessä kituneet, jotka vanhana toteavat, että olisi kannattanut elää itselleen ja jättää pariutumatta tai ainakin tajuta erota riittävän ajoissa

Vierailija
432/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule ne miehet itse, jotka kiljuvat niiden lihaksikkaiden miesten kroppien perään. Ei niinkään naiset. 

Ja parhaitne tämä näkyy, kun katsoo miehille suunnattujen toimintaelokuvien sankareita. Ei paljon naisten romanttisissa leffoissa Rambot ja Terminaattorit pullistele :D

Onko miesten fitness- ja bodybuilding-kisoissa yleisö siis enimmäkseen miehiä? Asiaa täytynee tutkia jostain videoilta. Veikkaan kylläkin, että miesten kisoissa yleisössä on paljo naisia ja päinvastoin.

Ainakin aikaisemmassa työpaikassani, jossa oli kolme kehonrakentajamiestä, niin kyllä he olivat ihan avoimen kiinnostuneita toistensa lihaksista ja treeniohjelmista, muiden kisaajien lihaksista ja kävivät ahkerasti sekä kisaamassa, että katsomassa kisoja.

En tunne yhtäkään naista, jota kiinnostaisi lihaskimppumies. Yleensä tuntuvat suosivat sellaista nallekarhua tai laihaa tyyppiä, jolla on vähän mahaa. Monella on ylipainoinen kumppani ja se on ihan just hyvä.

No johtunee siitä, että kehonrakentajan tarkoitus ei olekaan näyttää naisten silmissä seksikkäältä ja hyvältä. Esimerkiksi Christiano Ronaldo on lihaskimppu, joka nuorempana versiona oli yksi suosituimmista miehistä naisten keskuudessa. Ja oli äärimmilleen treenattu, ja on edelleenkin. On toki luonnollista, että naiset eivät käytä koko elämäänsä näiden miesten jahtaamiseen, koska tässä kunnossa olevia miehiä on Suomessa 1/50 000. Vaikka todellisuudessa toki haluaisivat maata tuon näköisen miehen kanssa toistuvasti.

Sinulta mitä ilmeisimmin puuttuu sairaudentunto, mutta suostuisitko haastamaan itsesi pieneen kokeiluun? Pystytkö jatkamaan tätä tai samanlaista muuta keskustelua mainitsematta kertaakaan jonkun ihailemasi miehen nimeä? Uskallatko ottaa haasteen vastaan?

Koska fakta on, että sinä olet fiksoitunut noihin ronaldoihin ja momoawhatever-miehiin. Emme me naiset.

Kokeillaanko?

Voidaan kokeilla. Aloita sinä kertomalla, minkä näköisistä miehistä naiset ovat yleisesti isossa mittakaavassa kiinnostuneita? Ja älä alota selittämään mistään huumorintajusta ja pilkkeestä silmäkulmassa, vaan millaisia miehiä naiset sitten katsovat komeiksi miehiksi, jos nuo prototyypit eivät niitä ole?

Vierailija
433/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

26-vuotias ei saa kakskymppisiä? Haha, vuosisadan vitsi.

Tutkimukset kertoo, että kun ihmiset valitsee vapaasti kumppaninsa niin he suosii omanikäisiään. Suurimmalla osalla pareista ikäeroa on alle 3 vuotta. Mitä suurempi ikäero sitä harvempia pareja on olemassa.

Mä oon m26 ja tapailukumppani on 21. Että kyllä voi vielä saada

Vierailija
434/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai minä sen tiedän. Mutta minä uskon 26-vuotiaalla olevan hyvät mahdollisuudet 20-vuotiaaseen fitnessbeibiin, jos vaan 26-vuotias on paksuhiuksinen, pitkä, lihaksikas, rasvaton jne. Minä tiedän muutamankin parin, joilla on tuon verran ikäeroa.

Mutta tavallisella 26v ikäloppu äijällä ei ole mahdollisuuksia 18-24v naisiin, näin se vaan on ja kuuluukin olla 

Vierailija
435/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukuisia kommenttejasi lukeneena mietin välillä, oletko potentiaalinen riski. Oletko vielä tulevaisuudessa mahdollisesti riski itsellesi tai jopa muille. Siinä vaiheessa, kun tajuat, ettei se hiustensiirto eikä kehonrakennus auttanut sinua millään tavalla lähemmäksi tavoitettasi, sitä että muut miehet ihailevat sinua ja sitä kuinka kaadat naisia oikealta ja vasemmalta.

Jos olisi mahdollista tehdä huoli-ilmoitus, tekisin. Ihan itsesi takia.

Vierailija
436/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tavallisella 26v ikäloppu äijällä ei ole mahdollisuuksia 18-24v naisiin, näin se vaan on ja kuuluukin olla 

Tavallisella miehellä ei ole iästä riippumatta yleensä mahdollisuuksia 18-24-vuotiaisiin naisiin.

Vierailija
437/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia hyvännäköisellä pitäisi olla hyvännäköinen kumppani? Tarkoitatko jotenkin tasavertainen? Minun mielestä kaikki ihmiset ovat tasavertaisia minun kanssani, miksi kaunis ajattelisi olevansa parempi? Vai nytkö niitä tasoja mitataan kauneuden saralla? Ja kuka niitä mittaa ja millä mitalla? Minun mielestä ihmiset voivat naida toisiaan halujensa mukaan, muttei ole mitään kirjoittamatonta sääntöä, että kauniille pitäisi kaunis olla.

Vierailija
438/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ja naisilla liian kovat vaatimukset. Ennen otettiin samalta kylältä kumppani kunhan ei aivan serkku ollut. Nykyään mielummin yksin jos ei löydä täydellistä.

Mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa, jonka epätäydellisyyksiä ei vain pysty sietämään. Suurin syy monen yksinoloon on henkinen väkivalta. 

Vierailija
439/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukuisia kommenttejasi lukeneena mietin välillä, oletko potentiaalinen riski. Oletko vielä tulevaisuudessa mahdollisesti riski itsellesi tai jopa muille. Siinä vaiheessa, kun tajuat, ettei se hiustensiirto eikä kehonrakennus auttanut sinua millään tavalla lähemmäksi tavoitettasi, sitä että muut miehet ihailevat sinua ja sitä kuinka kaadat naisia oikealta ja vasemmalta.

Jos olisi mahdollista tehdä huoli-ilmoitus, tekisin. Ihan itsesi takia.

Tekisitkö myös kaikista naisista huoli-ilmoituksen, jotka ottavat huulitäytteitä, meikkaavat, laittavat hiuksensa, käyvät salilla, sheivaavat säärensä jne.?

Vierailija
440/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeillaanko?

Voidaan kokeilla. Aloita sinä kertomalla, minkä näköisistä miehistä naiset ovat yleisesti isossa mittakaavassa kiinnostuneita? Ja älä alota selittämään mistään huumorintajusta ja pilkkeestä silmäkulmassa, vaan millaisia miehiä naiset sitten katsovat komeiksi miehiksi, jos nuo prototyypit eivät niitä ole?

Viimeksi, kun katsoin tämän ketjun otsikkoa, siinä puhuttiin pariutumisesta. Ei miesten komeudesta.

Tee erillinen ketju omasta fiksaatiostasi.