Miksi ihmiset ei enää pariudu?
Kommentit (2819)
Olisin halunnut pariutua, mutta ajauduin tapailusuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on juoppoja, valehtelee ja pettää. Näin on omakohtaista kokemusta.
Ei kiitos. Pysyttelen omillani.
Eipähän tartte paskarantu kalsareita ja hikisiä Sukkia keräillä koneeseen kun äiti ei ole opettanut mitään kotitalous tapoja.
Kiitos tästä kehopositiivinen kukkahattu. Ei tuollaista nalkuttajaa jaksais sekuntiakaan katella.
Menestyvä mies ei tarvitse riesakseen veneen keikuttajaa. Nainenhan yleensä sanoo joka asiaan viimeisen sanan. Sitten kun kaikki asiat ovat päin helvettiä, niin se onkin miehen syy.
Olen nelikymppinen mies, pitkä ja kuulema ihan komea. En ole koskaan ollut parisuhteessa, jotain pientä säätöä ja flirttiä on ollut. Olen ihastunut vain kaksi kertaa, viimeisin pari vuotta sitten. Yksipuolisiksi ovat jääneet.
En todellakaan osaa sanoa miksi näin on käynyt. Ei ole masennusta, testosteroniarvot ovat normaalit tai jopa koholla (urheilen aktiivisesti enkä juo). Olen toki aika erakko, mutta tapaan naisia töiden puolesta todella paljon. Ei vain herää mitään tunteita, paitsi kahden kohdalla.
Olen elänyt vaiheet: parisuhde ja perhe.
Olen ollut naimisissakin. En jaksa tutustua uusiin miehiin. Niillä on vain seksi ja alkoholi mielessä. Eläimiä ja lapsia en halua toisen mukana elämääni.
Nautin nyt, kun saan tehdä mitä haluan. Ja olla tekemättä, jos en halua.
N47
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei pariudu, koska odotukset ovat etukäteen täysin naurettavat, ja vailla mitään kosketusta todellisuuteen. Ihmiset ei pariudu, koska ovat niin typeriä, että valitsevat ensin pari kertaa niissä harhoissaan täysin väärän ihmisen, ja sitten kuvittelevat että kaikki ovat samanlaisia. Ihmiset eivät pysy pariutuneina, koska eivät kykene itse muuttumaan, mutta kuvittelevat, että voivat muuttaa sen toisen osapuolen itselleen sopivaksi, välittämättä siitä että haluaako se toinen muuttua. Tai kykeneekö edes.
Väärin. ihmiset eivät pariudu koska toisen ihmisen sietäminen omissa ympyröissä on niin vaikeaa. Mikäli kumppani toisi pelkkää vaivaa, vastusta ja velvoitteita on helpompi olla yksin. Parisuhteessa varsinkin naisille ei koidy mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei pariudu, koska odotukset ovat etukäteen täysin naurettavat, ja vailla mitään kosketusta todellisuuteen. Ihmiset ei pariudu, koska ovat niin typeriä, että valitsevat ensin pari kertaa niissä harhoissaan täysin väärän ihmisen, ja sitten kuvittelevat että kaikki ovat samanlaisia. Ihmiset eivät pysy pariutuneina, koska eivät kykene itse muuttumaan, mutta kuvittelevat, että voivat muuttaa sen toisen osapuolen itselleen sopivaksi, välittämättä siitä että haluaako se toinen muuttua. Tai kykeneekö edes.
Väärin. ihmiset eivät pariudu koska toisen ihmisen sietäminen omissa ympyröissä on niin vaikeaa. Mikäli kumppani toisi pelkkää vaivaa, vastusta ja velvoitteita on helpompi olla yksin. Parisuhteessa varsinkin naisille ei koidy mitään hyvää.
I rest my case :D
aina voi löytyä parempi lukuisista deittisovelluksista
Koska ei löydy kelpo ja hyvää miestä. Ja sellaista joka ei etsimällä etsi draamaa.
On pilattu tämä maa. Lisääntyy melkein enää tulonsiirroilla elävät. Ei ole kauniita ihmisiä kohta enää Suomessa, tilalle tulee muuta.
Petteri Orponkin hallitus suunnittelee jättävänsä noin 25% omista maanmiehistään ja naisistaan ja lapsistaan heitteille, joten olkaa ilman kakaroita sitten minun puolestani. Ajetaan koko s-tanan p-ska seinään.
Pariutumisessa on se riski, että sen myötä lisääntyy, ja se on ilmaston tuho.
Miks ihmeessä pitäis pariutua?
Eihän jorma uotisellakaan ole lapsia.
Eikä kuulema pariakaan enää.
Syynähän on ihan yksinkertaisesti mielenkiintoisten ja kelvollisten nuorten naisten puuttuminen nyky-Suomesta.
Nykynaiset eivät kertakaikkiaan pysty tarjoamaan mitään menetetyn vapauden ja taloudellisen rasituksen vastineeksi. On parempi pysyä yksin.
Kuka sitä enää jaksaa kusivehkeitään hangata toisiin !
Pariutuminen ja parisuhde toimiakseen vaatii henkilöltä ominaisuuksia, joita nykyajan ihmisillä ei ole. Harmi, että kuitenkaan vietti pariutumiseen ei ole vielä kokonaan kadonnut ja tästä ristiriidasta aiheutuu monille paljon turhaa kärsimystä. Halutaan jotain, mitä ei kuitenkaan kyetä käsittelemään ja hallitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
aina voi löytyä parempi lukuisista deittisovelluksista
Joo, siellä onkin aivan loistava valinnanvara.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on todella kovat vaatimukset. En tosin etsi miestä, koska olen suhteessa jo kolmattakymmenettä vuotta. Silloin aikanaan tiedekuntien bileissä tuli metsästettyä sitä koulutettua ja riittävän kilttiä. Nuorena tosin ei osannut ajatella psyykkisiä painolasteja, joita meillä kummallakin oli toksisista lapsuudenperheistä mukanamme. Mieheni onneksi suostuu käsittelemään niitä ja kasvamaan kanssani vuosi vuodelta. Nyt jos pitäisi etsiä uusi, en mistään hinnasta ottaisi taakakseni sellaista, joka vasta viisikymppisenä alkaa tehdä havaintoja ja löytöjä siitä, että "oho, taitaa se isä- tai äitisuhde näkyä käytöksessäni tuossa ja tässä asiassa". Jestas!
Riittävän kiltti. Just, eli alistuva nössö. :D Noitahan voimasuhteiden vääristymiä riittää. En avaa tätä netissä enempää.
Kyllä, juuri näin👍