Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei enää pariudu?

Vierailija
20.11.2022 |

Mikä on syynä tähän sun kokemuksen perusteella?

Kommentit (2819)

Vierailija
2721/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on vihdoin ymmärtänyt sen, että muiden virheistä voi oppia. Aiemmin kaikki miehet toistuvat muiden miesten virheet.

Nyt vihdoin evoluutiota on tapahtunut ja perimätieto on opettanut, että parisuhde useimmiten päättyy etävanhemman rooliin elatusmaksuineen.

Elämä voi olla paljon onnellisempaa ilman tuskaista avioeroa, lasten ikävää, elatusmaksuja ja kaikkia riitoja.

Vierailija
2722/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. "Rakkaus" on täyttä hölynpölyä, ei kannata sellaisen antaa vaikuttaa elämään. Säästyy monelta vaivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on liian n epävarma nykyään. Se voi päättyä milloin vain toisen oikkuun.

Vierailija
2724/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää ei siedetä toisen epätäydellisyyttä.

Siksi ei kannata edes aloittaa mitään. Olkoon.

Vierailija
2725/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaatimukset vaikuttavat kohtuuttomilta. Miehen pitäisi olla disney-prinssi, joka räjäyttää sukat pois jaloista heti 1.treffeillä tai muuten ei ole kemiaa.

Naisten vaatimukset ovat nousseet jo maata kiertävälle radalle 🙄

Vierailija
2726/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua akkaa nalkuttamaan korvan juurelleni.

Vierailija
2727/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sr että sinä et pariudu ei tarkoita että muut eivät pariudu.

Vierailija
2728/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2000 eteenpäin vallassa olleiden hallitusten syy. Kollektiivisesti.

Vierailija
2729/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on juoppoja, valehtelee ja pettää. Näin on omakohtaista kokemusta.

Ei kiitos. Pysyttelen omillani.

Eipähän tartte paskarantu kalsareita ja hikisiä Sukkia keräillä koneeseen kun äiti ei ole opettanut mitään kotitalous tapoja.

Vierailija
2730/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun piireissä mä oon ainut, joka ei ole pariutunut.

Aika sama täällä. Omissa ympyröissä on vain kaksi sinkkua: minä, ja eräs lyhyt, mielenterveysongelmista kärsivä mies.

Vierailija
2731/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ennen naiset selätin, nyt saisit musta elätin.

Oon hyvä, ottakee mut?

Vierailija
2732/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun ex halusi kovasti, pariutua, ihan kaikkien kans, mun kavereidenkin.

Siitä opin naisten käytösmallin.

Eli väitän et kyl naiset haluaa pariutua

Vierailija
2733/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tavismiehenä yrittänyt löytää parisuhdetta jo vuosikaudet.

Tuntuu, että en riitä naisille, koska heiltä tulee aina kipinä puuttuu -pakit.

Tämä ihmetyttää kun toisaalta saa aina lukea, että naiset "törmäävät" ns.pánomiehiin.

Miksi itsellä ei ole vientiä vaikka en ole pánomíes

Jos ei ole keskinäistä kemiaa niin on mahdotonta yrittää suhdetta. Olen sinkku nainen, ollut jo 5 vuotta enkä tunnu löytävän ketään. Syynä juurikin tämä kuvailemasi: kipinä puuttuu. Minulla ei edes ole mitään "pitää olla komea" vaatimuksia. Ainoat vaatimukset on että kemiaa löytyy ja luonne kohdallaan. Yksi mies etenkin jäi harmittamaan, kun oli luonteeltaan aivan ihana, ja hyvännäköinenkin, mutta en vaan tuntenut mitään häntä kohtaan.

En osaa sanoa miksi näin on. Toivottavasti löydät jonkun joka tuntee sitä kipinää sinun kanssasi.

Vierailija
2734/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun piireissä mä oon ainut, joka ei ole pariutunut.

Aika sama täällä. Omissa ympyröissä on vain kaksi sinkkua: minä, ja eräs lyhyt, mielenterveysongelmista kärsivä mies.

Mä olen ainoa sinkku mun ystäväpiirissä. Muut löytää eronkin jälkeen aina nopeasti uuden. Ärsyttävintä on se että varsinkin itseäni vanhemmat tuntemattomat naiset sanoo mulle usein: olet niin nätti että on varmaan kosioita jonoksi asti. No ei ole yhtäkään !

Vierailija
2735/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken aikaa ihmiset pariutuvat.

Kaikki pyörii nykyään seksin ympärillä. Pysyn joko sinkkuna selibaatissa lopun ikääni tai sitten löydän jonkun jonka kanssa menen naimisiin ja pysyn naimisissa. En jaksa enää panomiehiä, joten helppo tapa karsia ne on sanoa että en paneskele ennen avioliittoa.

Vierailija
2736/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei pariudu, koska odotukset ovat etukäteen täysin naurettavat, ja vailla mitään kosketusta todellisuuteen. Ihmiset ei pariudu, koska ovat niin typeriä, että valitsevat ensin pari kertaa niissä harhoissaan täysin väärän ihmisen, ja sitten kuvittelevat että kaikki ovat samanlaisia. Ihmiset eivät pysy pariutuneina, koska eivät kykene itse muuttumaan, mutta kuvittelevat, että voivat muuttaa sen toisen osapuolen itselleen sopivaksi, välittämättä siitä että haluaako se toinen muuttua. Tai kykeneekö edes.

Vierailija
2737/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa vaimo ja pitää huolta siitä, että kumpikaan ei petä toisiansa. Vuosikausia avioliitossa olleena en hyväksynyt kun vaimo petti. Se otti koville. Pitää kunnioittaa toista niin paljon ,että ei petä vaan keskustelemalla päivittäin toisen kanssa selvittää erimielisyyydet. Joskus työ vie koko ajan ja sitten sitä mennään vaan eteenpäin eikä mietitä liikaa. Jos saisin aloittaa alusta katsoisin tarkasti kenet haluan vierelleni. Kodikas, rehellinen, tervejärkinen ja rakastava vaimo sen pitää olla. Turha intoilla mistään seksistä. Se on aika sivujuttu. Hankkikaa lapsia 2-3 ja nauttikaa perhe-elämästä. Se on kuitenkin parasta. Kriisien kautta voittoon niinkuin sanotaan. Hyvää Juhannusta!Terveiset Länsi-Suomesta. En kaipaa Juhannuskokkoa vaan pelkkä rauhainen kesäpäivä riittää. Tanssiparketit eivät kiinnosta. 

Vierailija
2738/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä sitä pitää tehdä eikä pariutua. Pariutuminen on laiskojen elämäntapapummien elämää..

Vierailija
2739/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon pohjalainen kirjoitti:

Kannattaa ottaa vaimo ja pitää huolta siitä, että kumpikaan ei petä toisiansa. Vuosikausia avioliitossa olleena en hyväksynyt kun vaimo petti. Se otti koville. Pitää kunnioittaa toista niin paljon ,että ei petä vaan keskustelemalla päivittäin toisen kanssa selvittää erimielisyyydet. Joskus työ vie koko ajan ja sitten sitä mennään vaan eteenpäin eikä mietitä liikaa. Jos saisin aloittaa alusta katsoisin tarkasti kenet haluan vierelleni. Kodikas, rehellinen, tervejärkinen ja rakastava vaimo sen pitää olla. Turha intoilla mistään seksistä. Se on aika sivujuttu. Hankkikaa lapsia 2-3 ja nauttikaa perhe-elämästä. Se on kuitenkin parasta. Kriisien kautta voittoon niinkuin sanotaan. Hyvää Juhannusta!Terveiset Länsi-Suomesta. En kaipaa Juhannuskokkoa vaan pelkkä rauhainen kesäpäivä riittää. Tanssiparketit eivät kiinnosta. 

Hyvä nähdä, että sellaisiakin miehiä on, jotka arvostavat naisessa muutakin kuin nuoruutta ja ulkonäköä. Ja ilmeisesti olet myös uskollinen itse ja perheeseen sitoutunut. Olet hyvin harvinainen mies! Annat minulle toivoa, että ehkä kaltaisiasi on enemmänkin.

Vierailija
2740/2819 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kärjistettynä, miehet haluavat seksiä ja (alistuvan) kodinhoitajan ilman sitoumuksia, naiset haluavat kuoleman rajatkin ylittävän suuren rakkauden joka pysyy rinnalla koko elämän.

Ei toiveet ja tarpeet kohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi