Minkä takia soitetttu neljästi viikon sisään tuntemattomasta numerosta ja oranssitakkinen mies kävisi koputtelemassa ulko-oveen?
Ei kuulosta miltään suoramarkkinoinniltakaan ja esitutkintalaki luultavasti velvoittaisi suorempaan toimintaan, enkä keksi mitään muuta syytä miksi kenenkään kotona haluttaisiin vierailla tai ketään tavoittaa.
Kommentit (16)
No se varmaan selviää vastaamalla siihen puheluun.
Mulle puolestaan joku tuntematon soittelija, jolle en vastannut, laittoi perään kryptisen tekstiviestin "Postnord". Mitäköhän lie tarkoittanut, onko se samanlainen illuminaatin taikasana kuin "fnord".
Vierailija kirjoitti:
No se varmaan selviää vastaamalla siihen puheluun.
Laitoin puhelut menemään suoraan hylättyihin. Nyt sitten jos varaa taas iho-ja sukupuolitautien professorille puhelinaikaa, niin pitää muistaa kytkeä toiminto pois päältä
Mikä ihmeen pelko ihmisillä on puhelimeen vastaamisesta? Joo, en itsekään vastaa, jos puhelu tulee ulkomailta, mutta kotimaisiin numeroihin kyllä. Siinä puhelimessa kun on sellainen toiminnallisuus, että puhelun voi katkaista tarvittaessa.
Se myy jotain, kattoremontteja tai viemäriremontteja tai vartiointipalveluja. Meilläpäin varsinkin kattoremonttityypit ovat tosi sinnikkäitä.
Ne pakottaa sut HPK faniksi.. Älä avaa ovea!
Vierailija kirjoitti:
Mulle puolestaan joku tuntematon soittelija, jolle en vastannut, laittoi perään kryptisen tekstiviestin "Postnord". Mitäköhän lie tarkoittanut, onko se samanlainen illuminaatin taikasana kuin "fnord".
Googlaa "Postnord".
Se on ovella käynyt on Postin heppu tarjoamassa ruohonleikkauspalvelua. Näin syksyllä on hyvä myydä kuukausimaksullinen kausipalvelu koko talveksi!
https://www.posti.com/uutiset-ja-tiedotteet/ruohonleikkauspalvelulla-on…
Kyseessä on vihapuhepoliisi, miksi et vastaa ?
Itse käytän:
Kuka-soitti.fi sovellusta.
Kun kirjautuu niin siinä näkyy valikot.
Vihreä on ok punainen on Spämmi.
Mistä tiedät oranssitakkisen? Kurkkasitko ovi silmästä?
Mikä siinä puhelimeen vastaamisessa pelottaa? Jos joku on soitellut jo pidemmän aikaa niin itse epäilisin hänellä olevan asiaa. Jos se onkin joku huijari niin älä anna huijata itseäsi! Eikös nuo huijarit lähetä enempi sellaisia viestejä joissa on linkki jota pitäisi klikata? No helppo se minun on täällä sanoa kun minulla on suoramarkkinointikielto(0600-13404) puhelimessa joten ainoastaan oikeat asiapuhelut tulevat läpi. Kaikkiin puheluihin vastaan aina, takaisin en soita kuin sukulaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa "Postnord".
Hyvä vinkki
Varmaan postilla yrittivät jakaa sinulle pakettia. Oletko tilannut jotain?
Jos on 029 alkuinen voi olla viranomainen
Ei ainakaan meillä. E