Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia soitetttu neljästi viikon sisään tuntemattomasta numerosta ja oranssitakkinen mies kävisi koputtelemassa ulko-oveen?

Vierailija
08.09.2026 |

Ei kuulosta miltään suoramarkkinoinniltakaan ja esitutkintalaki luultavasti velvoittaisi suorempaan toimintaan, enkä keksi mitään muuta syytä miksi kenenkään kotona haluttaisiin vierailla tai ketään tavoittaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan meillä. E

Vierailija
2/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se varmaan selviää vastaamalla siihen puheluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle puolestaan joku tuntematon soittelija, jolle en vastannut, laittoi perään kryptisen tekstiviestin "Postnord". Mitäköhän lie tarkoittanut, onko se samanlainen illuminaatin taikasana kuin "fnord".

Vierailija
4/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se varmaan selviää vastaamalla siihen puheluun.

Laitoin puhelut menemään suoraan hylättyihin. Nyt sitten jos varaa taas iho-ja sukupuolitautien professorille puhelinaikaa, niin pitää muistaa kytkeä toiminto pois päältä

Vierailija
5/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pelko ihmisillä on puhelimeen vastaamisesta? Joo, en itsekään vastaa, jos puhelu tulee ulkomailta, mutta kotimaisiin numeroihin kyllä. Siinä puhelimessa kun on sellainen toiminnallisuus, että puhelun voi katkaista tarvittaessa.

Vierailija
6/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se myy jotain, kattoremontteja tai viemäriremontteja tai vartiointipalveluja. Meilläpäin varsinkin kattoremonttityypit ovat tosi sinnikkäitä.

Vierailija
7/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pakottaa sut HPK faniksi.. Älä avaa ovea!

Vierailija
8/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle puolestaan joku tuntematon soittelija, jolle en vastannut, laittoi perään kryptisen tekstiviestin "Postnord". Mitäköhän lie tarkoittanut, onko se samanlainen illuminaatin taikasana kuin "fnord".

Googlaa "Postnord".

Vierailija
9/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ovella käynyt on Postin heppu tarjoamassa ruohonleikkauspalvelua. Näin syksyllä on hyvä myydä kuukausimaksullinen kausipalvelu koko talveksi!

https://www.posti.com/uutiset-ja-tiedotteet/ruohonleikkauspalvelulla-on…

Vierailija
10/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on vihapuhepoliisi, miksi et vastaa ?

Vierailija
11/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän:

Kuka-soitti.fi sovellusta.

Kun kirjautuu niin siinä näkyy valikot.

Vihreä on ok punainen on Spämmi.

Vierailija
12/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät oranssitakkisen? Kurkkasitko ovi silmästä?

Vierailija
13/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä puhelimeen vastaamisessa pelottaa? Jos joku on soitellut jo pidemmän aikaa niin itse epäilisin hänellä olevan asiaa. Jos se onkin joku huijari niin älä anna huijata itseäsi! Eikös nuo huijarit lähetä enempi sellaisia viestejä joissa on linkki jota pitäisi klikata? No  helppo se minun on täällä sanoa kun minulla on suoramarkkinointikielto(0600-13404) puhelimessa joten ainoastaan oikeat asiapuhelut tulevat läpi. Kaikkiin puheluihin vastaan aina, takaisin en soita kuin sukulaisille.

Vierailija
14/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa "Postnord".

Hyvä vinkki

Vierailija
15/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan postilla yrittivät jakaa sinulle pakettia. Oletko tilannut jotain?

Vierailija
16/16 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 029 alkuinen voi olla viranomainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan