Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä lopettanut sheivaamisen 4kk tapailun jälkeen?

Vierailija
18.11.2022 |

Aikamoinen turn off ja eikö tuo kuulu ihan perus hygienaankin naisella?😒

M28

Kommentit (329)

Vierailija
61/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano kyllä minun mies sanoo nykyään teen peräaukon valkaisunkin kun halusi on kuulemma takaapäin kivampi katsella..

Vierailija
62/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alueiden sheivaamisesta tässä on nyt kyse?

Olen ollut nykyisessä parisuhteessa yli 20 vuotta ja sheivaan kainalot ja sääret joka toinen päivä, lisäksi käyn brassisokeroinnissa kerran kuussa. En siksi että joku pyytää vaan koska itse haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen tai muuten sinkkuna sitä käydään salilla, kuntoillaan ja pysytään painon suhteenkin paremmassa kurissa....

Sitten kun parisuhde vakiintuu, niin kuntoilu jää vähemmälle, paino nousee, eikä pidetä itsestä niin hyvää huolta.

Monista eronneista tuon huomaa, etenkin naisista. Eron jälkeen laitetaan markkina-arvo paremmaksi ja pokataan uusi ukko. Sitten taas lössähdetään, kun suhde on tovin kestänyt.

Ei se noin mene. Eron jälkeen naisella on enemmän aikaa omaan hyvinvointiin, kun aikaa ei tarvitse käyttää mieheen ja kodinhoitoon. Ruokakin saa olla sellaista, mistä itse tykkää. Minäkin huomaan sen, jos mies on viikon tai pari poissa kotoa. Koti säilyy siistinä, vapaa-aikaa on enemmän ja ruoka terveellistä. Kyllähän se näkyy ulkonäössäkin.

Vierailija
64/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta alkaa myös pierrä - sitten suhde on ohi.

Ei tavallisen naisen kanssa voi olla suhteessa juuri tuon takia. Itse etsin itselleni muumin, ja suosittelen muillekin. Eivät piere eivätkä kakkaa. Se huono puoli tietysti, ettei voi laittaa kakkoseen kun sitä ei ole.

Vierailija
65/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, ketkä tuota sheivaamista ette harrasta karvatupen tulehduksien takia tai sängen takia niin käykää laseroimassa. Toki kallista lystiä, mutta itselle ainakin ollut mieletön apu jo ensimmäisestä kerrasta. Mun iho ei kestä karvoja. Niinkin luonnottomalta kuin kuulostaa, mutta saan siitä vielä pahemmat ihottumat ja ihoärsytykset kuin sheivaamisesta ja karvatupen ongelmista. Jouduin syömään useita antibiootteja tuohon ja loppui vasta kun ajoin nuo alakerran paksut karvat pois. Edelleen arpia sen takia. Säärikarvojen kanssa ei ollut yhtä pahaa ongelmaa, kainaloissa välillä.

Mutta mulla ei ole mitään tekemistä karvattomuuden ja miehen kanssa. Kun miehen kanssa ekaa kertaa päädyttiin sänkyyn niin olin juuri tuossa pahimmassa karva vaiheessa ja silti hän halusi. Ja haluaa edelleen ja nykyään olen täysin karvaton. Tai siis hiukset ja kulmat kasvaa, muut poistettu laserilla (koko kroppa käyty muuten läpi). Kallistahan tuo oli, käytin kaikkiin hoitoihin sen vuoden aikana noin 6000€. Nyt olen kuitenkin ollut karvaton jo muutaman vuoden.

Minun mies ei kyllä suostu maksamaan kuuttatonnia, että pääsen karvoistani eroon.

Vierailija
66/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lopetin sheivaamisen siihen kun exä alkoi tehdä sellaista ettei sitten tullutkaan vaikka oli sovittu treffit jne. Mitä sitten tuollaiseen vaivalloiseen ylläpitoon kun mitään takeita ei ole sille että mitään edes tapahtuisi.

Vierailija
67/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kinusi minua sheivaamaan puutarhani, sanoin että ole hyvä ja sheivaa se, jos karvat häiritsee. Pari kertaa höyläsi sen, mutta ilmeisesti totesi puuhan liian rasittavaksi kun loppui kinuaminen. 

Vierailija
68/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailun alussa nainen pysyy posliinina ja antaa miehelle aina kun mies ilmaisee haluavansa.

Jonkin aikaa myöhemmin sheivaaminen vähentyy merkittävästi, mutta halut kuitenkin pysyvät. Tämä ei itseäni kuitenkaan haitannut.

Seuraava askel haittasi ja haittaa edelleen: se, kun nainen alkoi antaa entistä harvemmin. Pisimmät tauot ovat kestäneet kuukausia. Olemme keskustelleet asiasta, mutta koska suhde on muuten todella hyvä, koska seksiä kuitenkin on vielä ja koska seksimme on edelleen tajunnanräjäyttävää molempien mielestä, niin en minä valita.

Tiedän vain, että nämä vaiheet ovat tapahtuneet monessa muussakin tapailutarinassa joissa on edetty pitkään parisuhteeseen.

Vierailija
69/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sillä hygienian kanssa ole muuta tekemistä kuin että se huonontua sheivaitessa.

100% silmäniloa se on ja tietty onhan sitä mukavampi sormeilla ja lipoa kielellä.

Tarpeeksi vanha mies

Karvaton pimloora on kuin pikkulapsen sellainen. Sellaisesta tykkäävät ovat varmaan jonkin asteisia insestisetiä? Itse en missään tapauksessa hyväksy karvatonta naista! Se on naisen merkki. Mutta kuten nurmikkokin, se ajetaan kunnolliseksi!

Vierailija
70/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu hygieniaan sekä naisilla että miehillä. Ehkä protestoi kun säkään et pidä huolta hygieniastasi?

Miehellä vähän eri juttu, näyttää pieneltä pojalta jos sheivaa.

AP

Ei näytä jos on miehen kokoinen kalu. Pahoitteluni toki sinulle.

Vierailija
71/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu hygieniaan sekä naisilla että miehillä. Ehkä protestoi kun säkään et pidä huolta hygieniastasi?

Miehellä vähän eri juttu, näyttää pieneltä pojalta jos sheivaa.

AP

Ei näytä jos on miehen kokoinen kalu. Pahoitteluni toki sinulle.

Kokovartalomlkku siellä kirjoittelee.

Vierailija
72/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliini123 kirjoitti:

Itse olen nainen ja erittäinkin sheivaan joka paikan.. En voisi kuvitella kauheata puskaa alakerrassa, siistityn ehkä, saati kainalokarvoja!! En kyllä halua että mieheni semmoisia joutuu katseleen. EN ymmärrä tätä uutta normia ettei edes kainaloita siistitä.. 

On se jalkakin sylissä mukavampi sileänä kuin karvaisena.. 

Olen toki hyvinkin posliini, enkä itse pidä karvoista itselläni. 

Mieheni sheivaa kainalot kun pysyy hajut paremmin kurissa, ja siistii jopa osan alapäästään, tosin ihan omasta tahdostaan ja teki näin jo ennen tapaamistamme.

Mutta jokainen tekee tyylillään ja etsiköön itselleen miellyttävää seuraa. Itse ymmärrän aloittajaa hyvin vaikka nainen olenkin!

Toivottavasti AP löytää naisen joka sheivaa mikäli semmoinen on mitä itse toivoo.

Jokaiselle suotakoon sopiva kumppani.

Eli ilmeisesti miehesikin sheivaa säärensä, kun ne jalat ovat kivemmat sylissä sileinä?

Vierailija
73/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sillä hygienian kanssa ole muuta tekemistä kuin että se huonontua sheivaitessa.

100% silmäniloa se on ja tietty onhan sitä mukavampi sormeilla ja lipoa kielellä.

Tarpeeksi vanha mies

Karvaton pimloora on kuin pikkulapsen sellainen. Sellaisesta tykkäävät ovat varmaan jonkin asteisia insestisetiä? Itse en missään tapauksessa hyväksy karvatonta naista! Se on naisen merkki. Mutta kuten nurmikkokin, se ajetaan kunnolliseksi!

Minulle kasvoi karvat 11-vuotiaana, ja ihan lapsi olin edelleen. Ei ole mikään naisen merkki.

Vierailija
74/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samalla tavalla. Nainen sai ansaan esittämällä että olisi huoliteltu ja jotenkin kiinnostunut myös puolisonsa mieltymyksistä. No, eihän se sitten niin ollut. Nyt on oltu jo niin monta vuotta naimisissa, että ihan sama miltä vaimon pimppi näyttää, yritän vältellä sitä näkemästä joka tapauksessa.

Vierailija
75/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa luonnollisia.Nää nykyajan kotkotukset on niin typeriä. Onko naiset tosiaan niin karvasia,että oikein sheivata pitää.

Vierailija
76/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtikö aloittaa lihomisen myös?

Vierailija
77/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein harmittaa niin osta lahjakortti kosmetologille brassiin. Hintalappuna 69€, eli panosta itse myös siihen ja tue. Ja ne höylät sun muut maksaa ihan mukavasti siteiden oheen. Eli kyllä naisella kuluu isompi penni itsensä huolehtimiseen kuin jätkillä. Ja silti se euron arvo on pienempi.

Vierailija
78/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lihominen alkanut? Naiset lakkaa huolehtimasta itsestään heti kun saavat miehen koukkuun 😕

Vierailija
79/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi vanha mies

Minulle kasvoi karvat 11-vuotiaana, ja ihan lapsi olin edelleen. Ei ole mikään naisen merkki.

Säärikarvatkin? Aikamoista.

80/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä ap ehdottaa sun uudelle tyttöystävälle, että sä alat maksaa hänen brassisokeroinnit 60-80€/kerta 6-8 viikon välein.

Mä muistan, kun viime joulukuussa olin tavannut erään tosi kivan miehen, jonka kanssa tapasin yhteensä kolme kertaa ja joka kerta harrastettiin seksiä. Sitten kävin brassisokeroinnissa, jotta hän ilahtuisi, kun näkisi minun paljaan pi*llun. Sitten kävikin niin, että mies ei enää halunnut tavata uudelleen. Eli olin käynyt kosmetologilla brassisokeroinnissa periaatteessa turhaan. Ihan turhaa kärsimystä ja rahanmenoa.