Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä lopettanut sheivaamisen 4kk tapailun jälkeen?

Vierailija
18.11.2022 |

Aikamoinen turn off ja eikö tuo kuulu ihan perus hygienaankin naisella?😒

M28

Kommentit (329)

Vierailija
21/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaatko itse? Jos daami katsoi, ettet itsekään pidä "hygieniasta" huolta, niin hänenkään ei tarvitse.

Eli jos häiritsee, vetele itsesi ensin kaljuksi ja pidä yllä hommaa kuukausi pari. Vielä niin, ettei sänkeä näy ikinä. Muista kainalot, koivet, kädet, persvako ja kulkuset. Ja toki rinta, vatsa ja selkä ovat itsestäänselvät. Ehkä daamikin innostuu taas omasta "hygieniastaan" uudelleen.

Vierailija
22/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla uusi normaali on nurmikko, koska kaikkien iho ei kestä jatkuvaa terällä höyläystä. 

Mulla ei kestä iho alapään sheivaamista yhtään. Viikkokausia punaisia näppylöitä ja kutina on niin pahaa, että herään öisin siihen että raavin pil lu ni verille. Kävely pahentaa kutinaa niin paljon että olen joutunut kerran saikuttamaankin tämän takia, kun en voinut kävellä tai liikkua tai kutina alkoi heti. Ai niin ja saan sheivaamisesta aina myös hiivatulehduksen. Siis aina. Toivoisin että vitsailisin.

Kerroitko pomolle saikun syyn :D ? Anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢🤢🤢

Sano asiasta suoraan, naiset arvostavat sitä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
24/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee viidakkoon!

Vierailija
25/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä vaihtoon, kohta se paljastaa minkälaiset monsterivarpaatkin sillä todellisuudessa on!

Vierailija
26/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on se +35kg ja collegeasu

Vierailija
27/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu hygieniaan sekä naisilla että miehillä. Ehkä protestoi kun säkään et pidä huolta hygieniastasi?

Miehellä vähän eri juttu, näyttää pieneltä pojalta jos sheivaa.

AP

Höh, isommaltahan se kalusto näyttää sheivattuna. Myöskin kaljamahan kutistaminen toimii samalla tapaa.

Vierailija
28/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu hygieniaan sekä naisilla että miehillä. Ehkä protestoi kun säkään et pidä huolta hygieniastasi?

AP

Sheivattu nainen näyttää pikkutytöltä. Aikuisella naisella on karvat.

Karvat kasvaa jo monella 12-vuotiaalla. Lapsia ne minusta kyllä vielä on. Muutenkin niin naurettava argumentti, jotain vikaa on päässä jos ei muuten aikuista erota lapsesta kuin karvoista.

Vierailija
29/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä jätin mies ystäväni!

Vierailija
30/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Nainen se vasta pikkutytöltä näyttääkin karvattomana.

Vierailija
31/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
32/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvapillu hyvä pillu.

-karvapillu-pro-

Vierailija
33/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, ketkä tuota sheivaamista ette harrasta karvatupen tulehduksien takia tai sängen takia niin käykää laseroimassa. Toki kallista lystiä, mutta itselle ainakin ollut mieletön apu jo ensimmäisestä kerrasta. Mun iho ei kestä karvoja. Niinkin luonnottomalta kuin kuulostaa, mutta saan siitä vielä pahemmat ihottumat ja ihoärsytykset kuin sheivaamisesta ja karvatupen ongelmista. Jouduin syömään useita antibiootteja tuohon ja loppui vasta kun ajoin nuo alakerran paksut karvat pois. Edelleen arpia sen takia. Säärikarvojen kanssa ei ollut yhtä pahaa ongelmaa, kainaloissa välillä.

Mutta mulla ei ole mitään tekemistä karvattomuuden ja miehen kanssa. Kun miehen kanssa ekaa kertaa päädyttiin sänkyyn niin olin juuri tuossa pahimmassa karva vaiheessa ja silti hän halusi. Ja haluaa edelleen ja nykyään olen täysin karvaton. Tai siis hiukset ja kulmat kasvaa, muut poistettu laserilla (koko kroppa käyty muuten läpi). Kallistahan tuo oli, käytin kaikkiin hoitoihin sen vuoden aikana noin 6000€. Nyt olen kuitenkin ollut karvaton jo muutaman vuoden.

Vierailija
34/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan sheivannut miehen takia. Jos mies haluaa että minä poistan ihokarvani, hän joutuu maksamaan kaiken.

Minulle sopii hyvin se, että käyn kauneushoitolassa säännöllisesti (4 kertaa/kk). Sieltä saa monta hyödyllistä palvelua. Ihonhoito, manikyyri, pedikyyri, ihokarvojen poisto (vahaus). Mitäs pannaan? Brazilian wax?

Vierailija
35/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, ketkä tuota sheivaamista ette harrasta karvatupen tulehduksien takia tai sängen takia niin käykää laseroimassa. Toki kallista lystiä, mutta itselle ainakin ollut mieletön apu jo ensimmäisestä kerrasta. Mun iho ei kestä karvoja. Niinkin luonnottomalta kuin kuulostaa, mutta saan siitä vielä pahemmat ihottumat ja ihoärsytykset kuin sheivaamisesta ja karvatupen ongelmista. Jouduin syömään useita antibiootteja tuohon ja loppui vasta kun ajoin nuo alakerran paksut karvat pois. Edelleen arpia sen takia. Säärikarvojen kanssa ei ollut yhtä pahaa ongelmaa, kainaloissa välillä.

Mutta mulla ei ole mitään tekemistä karvattomuuden ja miehen kanssa. Kun miehen kanssa ekaa kertaa päädyttiin sänkyyn niin olin juuri tuossa pahimmassa karva vaiheessa ja silti hän halusi. Ja haluaa edelleen ja nykyään olen täysin karvaton. Tai siis hiukset ja kulmat kasvaa, muut poistettu laserilla (koko kroppa käyty muuten läpi). Kallistahan tuo oli, käytin kaikkiin hoitoihin sen vuoden aikana noin 6000€. Nyt olen kuitenkin ollut karvaton jo muutaman vuoden.

Ei mun tarvi laseroida, kun mun iho voi hyvin karvoineen päivineen ihan ilmaiseksi.

Vierailija
36/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt suhde naiseen, täysin karvaton alapää ,ei sänkeä, virheetön iho .Miten?

Vierailija
37/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä sheivaamisen? Alapään? En ole ikinä sheivannut sieltä, hyi mikä ajatuskin.

Vierailija
38/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvoitus kuuluu pimppiin

M34

Vierailija
39/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa peseytyminen on perus hygieniaa.

Vierailija
40/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa peseytyminen on perus hygieniaa.

Mulla ei ole suihkua, ulkosauna vaan. Sisään tulee vesi kyllä muuten, vessaan ja keittiöön. Mutta perushygieniaa hoidan kyllä pesemällä itseäni saunassa ja sisälläkin onnistuu tuheron pesu.