Naisystävä lopettanut sheivaamisen 4kk tapailun jälkeen?
Aikamoinen turn off ja eikö tuo kuulu ihan perus hygienaankin naisella?😒
M28
Kommentit (329)
Kyllä nainen joka ei sheivaa on iso red flag. Mitä kaikkea muuta laimin lyö parisuhteessa? Yksi murheen ryyni tuollainen nainen.
M26
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen joka ei sheivaa on iso red flag. Mitä kaikkea muuta laimin lyö parisuhteessa? Yksi murheen ryyni tuollainen nainen.
M26
Joo. Kyllä sun on pakko olla ilman parisuhdetta tai siirtyä miehiin.
Vierailija kirjoitti:
M26
Voi pikku märkäkorvaa. Kam tu mami...
Vierailija kirjoitti:
Hiki haisee jos ei sheivaa.
Et suihkusta ja muusta pesytymisestä oo kuullut?
Minä ymmärsin sheivaamisella kaikki vartalon karvat, mutta monille sheivaus näyttää tarkoittavan vain yhtä paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos päivän aikana hikoilet niin ne kainalot alkaa aika pian haista dödöstä huolimatta, jos siellä kasvaa kunnon karvat.
Itse olen nainen ja erittäinkin sheivaan joka paikan.. En voisi kuvitella kauheata puskaa alakerrassa, siistityn ehkä, saati kainalokarvoja!! En kyllä halua että mieheni semmoisia joutuu katseleen. EN ymmärrä tätä uutta normia ettei edes kainaloita siistitä..
On se jalkakin sylissä mukavampi sileänä kuin karvaisena..
Olen toki hyvinkin posliini, enkä itse pidä karvoista itselläni.
Mieheni sheivaa kainalot kun pysyy hajut paremmin kurissa, ja siistii jopa osan alapäästään, tosin ihan omasta tahdostaan ja teki näin jo ennen tapaamistamme.
Mutta jokainen tekee tyylillään ja etsiköön itselleen miellyttävää seuraa. Itse ymmärrän aloittajaa hyvin vaikka nainen olenkin!
Toivottavasti AP löytää naisen joka sheivaa mikäli semmoinen on mitä itse toivoo.
Jokaiselle suotakoon sopiva kumppani.
posliini123 kirjoitti:
Itse olen nainen ja erittäinkin sheivaan joka paikan.. En voisi kuvitella kauheata puskaa alakerrassa, siistityn ehkä, saati kainalokarvoja!! En kyllä halua että mieheni semmoisia joutuu katseleen. EN ymmärrä tätä uutta normia ettei edes kainaloita siistitä..
On se jalkakin sylissä mukavampi sileänä kuin karvaisena..
Olen toki hyvinkin posliini, enkä itse pidä karvoista itselläni.
Mieheni sheivaa kainalot kun pysyy hajut paremmin kurissa, ja siistii jopa osan alapäästään, tosin ihan omasta tahdostaan ja teki näin jo ennen tapaamistamme.
Mutta jokainen tekee tyylillään ja etsiköön itselleen miellyttävää seuraa. Itse ymmärrän aloittajaa hyvin vaikka nainen olenkin!
Toivottavasti AP löytää naisen joka sheivaa mikäli semmoinen on mitä itse toivoo.
Jokaiselle suotakoon sopiva kumppani.
Hyvä tyttö.
M46 dom
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos päivän aikana hikoilet niin ne kainalot alkaa aika pian haista dödöstä huolimatta, jos siellä kasvaa kunnon karvat.
Miehilläkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu hygieniaan sekä naisilla että miehillä. Ehkä protestoi kun säkään et pidä huolta hygieniastasi?
Miehellä vähän eri juttu, näyttää pieneltä pojalta jos sheivaa.
AP
Ja nainen näyttää pikku tytöltä. Pitäiskö olla huolissaan sun suuntautumisesta 😳🤢
Ap on ikänsä puolesta pikkupoika. Varmaan tyttiskin.
Perinteistä naista halutaan, mutta kaikilla nykyajan ulkomuotokotkotuksilla kuitenkin. Ei silloin 50 vuotta sitten kukaan sheivannut mitään, vaan luomuna menivät mummot ja mammat. Mut silloin miehetkin oli miehiä eikä mitään androgyynejä hipstereitä.
Itse olen siinä suhteessa onnellisessa asemassa, että mieheni pitää karvoituksestani.
Eron jälkeen tai muuten sinkkuna sitä käydään salilla, kuntoillaan ja pysytään painon suhteenkin paremmassa kurissa....
Sitten kun parisuhde vakiintuu, niin kuntoilu jää vähemmälle, paino nousee, eikä pidetä itsestä niin hyvää huolta.
Monista eronneista tuon huomaa, etenkin naisista. Eron jälkeen laitetaan markkina-arvo paremmaksi ja pokataan uusi ukko. Sitten taas lössähdetään, kun suhde on tovin kestänyt.
Onnistuu saunassakin.