Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä lopettanut sheivaamisen 4kk tapailun jälkeen?

Vierailija
18.11.2022 |

Aikamoinen turn off ja eikö tuo kuulu ihan perus hygienaankin naisella?😒

M28

Kommentit (329)

Vierailija
321/329 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten naisen iho kestää sheivaamista? Minulla tulee järkyttävät punaiset näppylåt ja joskus siihen karvankasvukohtaan nousee valkoinen pää, kun karva alkaa kasvaa. En pysty sheivaamaan edes kainaloita. Käytän joskus karvanpoistoainetta. Se kutittaa ihoa, mutta ainakaan ei tule punaista näppylää.

Sä olisit Ralph Fiennesin unelmien nainen. Kattelin haastattelun missä pienessä sievässä kertoi että tykkää naisella pillunkarvoista eikä kainalokarvatkaan haittaa.

Anna osoite? Lennän sinne heti!

Vierailija
322/329 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan sheivannut miehen takia. Jos mies haluaa että minä poistan ihokarvani, hän joutuu maksamaan kaiken.

Minulle sopii hyvin se, että käyn kauneushoitolassa säännöllisesti (4 kertaa/kk). Sieltä saa monta hyödyllistä palvelua. Ihonhoito, manikyyri, pedikyyri, ihokarvojen poisto (vahaus). Mitäs pannaan? Brazilian wax?

Jep! Jotkut hölmöt miehet olettaa, että naisen velvollisuus on sheivata ja laittautua, mutta eivät itse tee mitään vastineeksi. Mies maksakoon suurimman osan parin kuluista sitten tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/329 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää miesten vaatimukset on kyllä älyttömiä.

324/329 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu hygieniaan sekä naisilla että miehillä. Ehkä protestoi kun säkään et pidä huolta hygieniastasi?

Eikä kuulu

Vierailija
325/329 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori posliinipillu paras. Ei tarvitse sheivata.

Vierailija
326/329 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että miehet nimenomaan haluavat niitä luonnonkauniita naisia?

Vierailija
327/329 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan sheivannut miehen takia. Jos mies haluaa että minä poistan ihokarvani, hän joutuu maksamaan kaiken.

Minulle sopii hyvin se, että käyn kauneushoitolassa säännöllisesti (4 kertaa/kk). Sieltä saa monta hyödyllistä palvelua. Ihonhoito, manikyyri, pedikyyri, ihokarvojen poisto (vahaus). Mitäs pannaan? Brazilian wax?

Jep! Jotkut hölmöt miehet olettaa, että naisen velvollisuus on sheivata ja laittautua, mutta eivät itse tee mitään vastineeksi. Mies maksakoon suurimman osan parin kuluista sitten tms.

Et oo parranajosta vissiin kuullut koskaan?

Vierailija
328/329 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että miehet nimenomaan haluavat niitä luonnonkauniita naisia?

Luonnonkaunis = luonnostaan vähäkarvainen.

Luonnonruma = luonnostaan runsaskarvainen.

Vierailija
329/329 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori posliinipillu paras. Ei tarvitse sheivata.

Tää on niin käsittämättömän karu kommentti, että kirjoittajan ei varmaan pitäisi kulkea vapaana ihmisten parissa, jos on tosissaan kirjoitettu.