Naisystävä lopettanut sheivaamisen 4kk tapailun jälkeen?
Aikamoinen turn off ja eikö tuo kuulu ihan perus hygienaankin naisella?😒
M28
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan sheivannut miehen takia. Jos mies haluaa että minä poistan ihokarvani, hän joutuu maksamaan kaiken.
Minulle sopii hyvin se, että käyn kauneushoitolassa säännöllisesti (4 kertaa/kk). Sieltä saa monta hyödyllistä palvelua. Ihonhoito, manikyyri, pedikyyri, ihokarvojen poisto (vahaus). Mitäs pannaan? Brazilian wax?
Jep! Jotkut hölmöt miehet olettaa, että naisen velvollisuus on sheivata ja laittautua, mutta eivät itse tee mitään vastineeksi. Mies maksakoon suurimman osan parin kuluista sitten tms.
Luulin että miehet nimenomaan haluavat niitä luonnonkauniita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan sheivannut miehen takia. Jos mies haluaa että minä poistan ihokarvani, hän joutuu maksamaan kaiken.
Minulle sopii hyvin se, että käyn kauneushoitolassa säännöllisesti (4 kertaa/kk). Sieltä saa monta hyödyllistä palvelua. Ihonhoito, manikyyri, pedikyyri, ihokarvojen poisto (vahaus). Mitäs pannaan? Brazilian wax?
Jep! Jotkut hölmöt miehet olettaa, että naisen velvollisuus on sheivata ja laittautua, mutta eivät itse tee mitään vastineeksi. Mies maksakoon suurimman osan parin kuluista sitten tms.
Et oo parranajosta vissiin kuullut koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Luulin että miehet nimenomaan haluavat niitä luonnonkauniita naisia?
Luonnonkaunis = luonnostaan vähäkarvainen.
Luonnonruma = luonnostaan runsaskarvainen.
Vierailija kirjoitti:
Nuori posliinipillu paras. Ei tarvitse sheivata.
Tää on niin käsittämättömän karu kommentti, että kirjoittajan ei varmaan pitäisi kulkea vapaana ihmisten parissa, jos on tosissaan kirjoitettu.
Anna osoite? Lennän sinne heti!