Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä lopettanut sheivaamisen 4kk tapailun jälkeen?

Vierailija
18.11.2022 |

Aikamoinen turn off ja eikö tuo kuulu ihan perus hygienaankin naisella?😒

M28

Kommentit (329)

Vierailija
101/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu hygieniaan sekä naisilla että miehillä. Ehkä protestoi kun säkään et pidä huolta hygieniastasi?

Miehellä vähän eri juttu, näyttää pieneltä pojalta jos sheivaa.

AP

Sheivattu nainen näyttää pikkutytöltä. Aikuisella naisella on karvat.

Höpsistä, ei näytä.

Vierailija
102/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kunnon karvat kuin pistelevä sänki ja ärtyneitä näppyjä vierivieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaa talviturkkia että tarkenee talvella. Kokeile jos se alkaisi taas sheivaamaan, jos ostat sille minkkiturkin ettei tarvitse palella.

Vierailija
104/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu hygieniaan sekä naisilla että miehillä. Ehkä protestoi kun säkään et pidä huolta hygieniastasi?

AP

Joo ehkä jos on pienen pojan pili - muuten ei.

Vierailija
105/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni kirjoittaa ettei vaikuta hygieniaan vaikka oliskin karvoja.

Itellä ei ole kivin runsasta karvoitusta vaikken sheivaisikaan mutta on se nyt taivaan tosi että vaikuttaahan se hygieniaan jos ei sheivaa!

Itellä ei hiki haise mutta jos oon ollut muutaman viikon ajelematta kainaloita ja ne muutamat karvat on kasvaneet siellä vähän niin illalla haisee kainaloissa pikkuisen hiki. Mitenkähän on jos ihan kunnon karvat olisi?

Tällaista ei ole jos ei karvoja ole.

Myös alapään kaavoitus. Sama juttu. Jos et joka vessakäynnin jälkeen pese alapäätä niin tarttuuhan niihin karvoihin nyt kaikkea. Ihan jo v-vuotoakin, puhumattakaan menkoista jos käyttää vielä siteitä plus virtsaa.

Kyllä oma alapää on frechimpi silloin kun on ajeltu.

Eikä ainut vaihtoehto ole ajelu jos ei iho sitä kestä. Myös sokeroinnit sun muut vahat on keksitty. Samoin epilaattorit ja laser.

Karvatupentulehduskaan ei ole automaatio. Itsellä ei ole ikinä ollut sellaista tässä neljässäkymmenessä vuodessa.

Varmaan jos on runsas ja paksu karvoitus niin silloin voi tullakin herkemmin.

Uskon myös että tällaisen karvoituksen poisto on turhauttavaa ja jäisi varmaan minultakin tekemättä.

Itse sheivaan muutaman kerran kuussa ja se käy äkkiä muutamalla vedolla per sheivattava alue. Jos pitäisi joka toinenkin päivä tehdä karvanpoisto ajelemalla tai käydä jatkuvasti sokeroinnissa niin ei varmaan tapahtuisi.

Silti tuohon hygienia-asiaan täytyy siitä huolimatta sanoa että karvaton/vähäkarvainen on hygienisempi.

Jokainen päättää silti itse sheivaako enkä ikinä tekisi sitä miehen takia. Esim täys posliinia en ajelisi ikinä.

Vierailija
106/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Höpsistä, ei näytä.

Kyllä se näyttää, ja on myös ihan tieteellistä tutkimusta, jossa todetaan hedelmättömyyden merkeistä kiihottumisen olevan pedofiliaan liittyvää. Minulle tällainen piirre miehessä olisi iso Red Flag.

Vierailija
107/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulee saaneensa miehen koukkuun niin voi lösäyttää itsensä perusmoodiin.

Niin nainen ei saa olla oma itsensä ja jos on niin ei ole miehen mieleen.

Vierailija
108/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen tai muuten sinkkuna sitä käydään salilla, kuntoillaan ja pysytään painon suhteenkin paremmassa kurissa....

Sitten kun parisuhde vakiintuu, niin kuntoilu jää vähemmälle, paino nousee, eikä pidetä itsestä niin hyvää huolta.

Monista eronneista tuon huomaa, etenkin naisista. Eron jälkeen laitetaan markkina-arvo paremmaksi ja pokataan uusi ukko. Sitten taas lössähdetään, kun suhde on tovin kestänyt.

Kyllä se on niin että miehet ovat aina lössähtäneitä ennen aikaan ja jälkeen parisuhteen. Osa naisista lihoo huonossa parisuhteessa ja eron jälkeen laihtuu ihan itsestään kun raskas suhde on päättynyt.

Vierailija
109/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena täältä vinkki niille, jotka haluaisivat sheivata, mutta tulee erinäisiä haittoja siitä: ladyshaver! En pysty sheivaamaan ja sokerointikaan ei sopinut (molemmista tulehduksia, kutinaa ynm), mutta ladyshaverilla saan ajeltua paikat ilman haittoja. Sänkikään ei ole niin terävän tuntuinen, kuin höylätessä.

Vierailija
110/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteistä naista halutaan, mutta kaikilla nykyajan ulkomuotokotkotuksilla kuitenkin. Ei silloin 50 vuotta sitten kukaan sheivannut mitään, vaan luomuna menivät mummot ja mammat. Mut silloin miehetkin oli miehiä eikä mitään androgyynejä hipstereitä.

Kyllä minä ainakin kainloni sheivasin jo vuonna 1972.

Vierailija
111/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulee saaneensa miehen koukkuun niin voi lösäyttää itsensä perusmoodiin.

Niin nainen ei saa olla oma itsensä ja jos on niin ei ole miehen mieleen.

Kuka nainen? Kenen miehen?

Yksikään ihminen, sen paremmin mies kuin nainen, ei ole kieltänyt minua olemasta oma itseni. Kaikkien en ole odottanutkaan tykkäävän, mutta enpä heistä olisi kiinnostunutkaan. Riittää, että kohtasin sen, joka tykkää.

Vierailija
112/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa kalenteria - on marraskuu. Monet naiset kuorruttavat itsensä melkoisella vaatekerroksella. Sheivaaminen (tai ainakin säännöllinen ja huolellinen sellainen ) on enemmän kesäkuukausien juttu. Ei sillä niin väliä ole aikana, jolloin ollaan 99% ajasta lämpimät vaatteet yllä.

Tämä nyt yksi näkökulma asiaan.

Vierailija
113/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pitäisi siitä jos vaimoni alapää olisi posliini. Seksikäs tuollainen lyhyeksi ajeltu tumma karvoitus. 

Itse pidän pallit sileänä vaimoni pyynnöstä. Tai vaimo ne pallit sheivaa. 

Vierailija
114/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Niin kuin nainenkin näyttää pikkutytöltä ilman karvoja

Vierailija
115/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma että se on nainen

Vierailija
116/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sheivannut enkä sheivaa. Ajeltu kalkkunapilde on ruminta mitä tiedän. T. Esteetikko

Vierailija
117/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä ei ole kivin runsasta karvoitusta vaikken sheivaisikaan mutta on se nyt taivaan tosi että vaikuttaahan se hygieniaan jos ei sheivaa!

Itellä ei hiki haise mutta jos oon ollut muutaman viikon ajelematta kainaloita ja ne muutamat karvat on kasvaneet siellä vähän niin illalla haisee kainaloissa pikkuisen hiki. Mitenkähän on jos ihan kunnon karvat olisi?

Myös alapään kaavoitus. Sama juttu. Jos et joka vessakäynnin jälkeen pese alapäätä niin tarttuuhan niihin karvoihin nyt kaikkea. Ihan jo v-vuotoakin, puhumattakaan menkoista jos käyttää vielä siteitä plus virtsaa.

Eikä ainut vaihtoehto ole ajelu jos ei iho sitä kestä. Myös sokeroinnit sun muut vahat on keksitty. Samoin epilaattorit ja laser.

Karvatupentulehduskaan ei ole automaatio. Itsellä ei ole ikinä ollut sellaista tässä neljässäkymmenessä vuodessa.

Uskon myös että tällaisen karvoituksen poisto on turhauttavaa ja jäisi varmaan minultakin tekemättä.

Itse sheivaan muutaman kerran kuussa ja se käy äkkiä muutamalla vedolla per sheivattava alue. Jos pitäisi joka toinenkin päivä tehdä karvanpoisto ajelemalla tai käydä jatkuvasti sokeroinnissa niin ei varmaan tapahtuisi.

Silti tuohon hygienia-asiaan täytyy siitä huolimatta sanoa että karvaton/vähäkarvainen on hygienisempi.

Jokainen päättää silti itse sheivaako enkä ikinä tekisi sitä miehen takia. Esim täys posliinia en ajelisi ikinä.

Olisi ihan kiva olla karvaton, mutta karvojen poistamiseen liittyy sen verran kipua ja epämukavuutta, että en itse vaan halua sellaista. Siksi oma ratkaisuni on vain lyhentää karvat, niin ettei ole mitään pöheikköä, mutta ei myöskään ole itselle epämukava.

Vierailija
118/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa siinä että kyllä on monia vaihtoehtoisia tapoja poistaa alapään karvoitus ja haalia siten naisilta rahaa ja aikaa. (Ja tieteellisesti on edelleenkin todistettu että alapää pysyy terveempänä kun karvoja ei poisteta.)

Vierailija
119/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yläpää tulee myös frechiksi, kun luen tällaista.

Vierailija
120/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Höpsistä, ei näytä.

Kyllä se näyttää, ja on myös ihan tieteellistä tutkimusta, jossa todetaan hedelmättömyyden merkeistä kiihottumisen olevan pedofiliaan liittyvää. Minulle tällainen piirre miehessä olisi iso Red Flag.

Esimerkiksi uusperheessä tällainen posliinifanimies olisi suora vaaranpaikka lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän