Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Pesen hiukseni shampoolla joka päivä. Jos en tekisi niin, tuntisin oloni sairaaksi.
Nykyisin sHampoissa ei ole enää ns.kemikaaleja. Silikooneja tai jotain muita voi olla.
Eli ns. Shampoita ei enää ole vaan monet pesevät hiuksensa näillä ns.pesuaineilla.
Hiukset ovat jopa jo seuraavana päivänä likaiset.
Eroa et edes juuri huomaa vaikka huuhtelisit hiuksesi vain vedellä.
Päivittäin kun tekee fyysisesti raskasta työtä, pää hikoaa todella paljon päivän aikana ja hiukset rasvoittuu.
En ole täällä lepäilemässä vaan tekemässä unelmistani totta.
Miksi apinat eivät voi olla hyviä laulajia? - Koska ne eivät osaa pitää ääntä kurissa.
Mistä apinat saavat proteiineja? - Apinapavuista.
Miks miä en ymmärrä miks ihmiset aina ruvvee kirjoittaa tällaista turhaa paskaa verkossa? Se on vaa turhaa aikaa haaskausta.
En ole täällä lepäilemässä vaan tekemässä unelmistani totta.
Älä koskaan ole liian ylpeä ottaaksesi neuvoja vastaan.
Matt Walsh Tries Vegan Milk And Cookies...and likes it?
Mitäs tuosta - jokainen tavallaan.
Miksi joulupukki ei saa syödä joulukarkkeja? - Koska hänen vyötärönsä jo kiristyy tarpeeksi.
Älä koskaan ole liian ujo pyytääkseen rahaa.
Miksi koira aina haukkuu peiliä? - Koska se näkee toisen koiran peilissä mutta ei tiedä että on seitse.
Onneksi minulla ei ole aikaa lukea tätä kakkaa
Ihan turhaa pälinää. Ei kiinnosta kenenkään kuontalot.
Pesen lähinnä perskarvat, rintakarvan sekä viikset. Käytän tervashampoota
Miksi joulupukki ei saa syödä joulukarkkeja? - Koska hänen vyötärönsä jo kiristyy tarpeeksi.
Miksi ihmiset aina ruveavat kirjoittamaan tällaista turhaa kakkaa
Ei tämä keskustelu ole edes mielenkiintoista
Miksei tätä voisi sensuroida?