Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Miks miä en ymmärrä miks ihmiset aina ruvvee kirjoittaa tällaista turhaa paskaa verkossa? Se on vaa turhaa aikaa haaskausta.
Jos se on turhaa, niin miksi vastasit?
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että menet kunnon osaavalle kampaajalle, joka oikeasti leikkaa hiuksesi siten, että ne sopii. Jos hiukset rasvoittuvat, niin suosittelen shampoon ja hoitoaineen vaihtoa. Äläkä käytä mitään niitä geelejä tai muotovaahtoja, koska jos hiukset on leikattu hyvin niin ne eivät niitä tarvitse. Itse suosin tätä https://tinyurl.com/phyajjzp Olapexia, koska se luo sellaisen kalvon hiuksiin joka juuri estää tuota rasvoittumista ja suojaa niitä.
Miten pitkät hiukset eroaa lyhyistä? Perustele.
Tää ois just semmonen tyhmä kysymys mutta oisko sul joku idea miten saisin parannettua mun suomen kielen kirjoitustaitoja?
En koskaan. Joka päivä kuitenkin käyn suihkussa ja pesen kaikki paikat pelkällä vedellä. Kyllä täytyy olla hölmö jos luulee että itsensä pesemiseen tarvitsee kemikaaleja. Mitenköhän me ihmiset ollaankaan selvitty aikana ennen shampoota!
Miksi koira on huonompi kuin koiranpentu? - Koira ei osaa enää mätsätä paperia.
Älä koskaan ole liian ujo pyytääkseen rahaa.
Miksi joulupukki ei saa syödä jouluruuaksi valmistettua kalkkunaa? - Koska hän ei saisi pysyä kohtuullisessa painossa tarpeeksi.
Miksi joulupukki ei saa syödä jouluruuaksi valmistettua kalkkunaa? - Koska hän ei saisi pysyä kohtuullisessa painossa tarpeeksi.
Kerran viiikossa. Kesäisin en pese shamppoolla ollenkaan, kun on lämpöiset järvivedet.
Hyvin tulee pelkällä vedelläkin puhtaaksi.
Teepuuölypalasaippualla pari kertaa viikossa. Ei rasvoitu hiukset.
En ymmärrä miten joku voi pitää tästä'
Älä koskaan kysy mistä tuote on peräisin.
Pesen hiukseni shampoolla joka päivä. Jos en tekisi niin, tuntisin oloni sairaaksi.
Minulla on tarvittava osaaminen ja tahto saavuttaakseni menestyksen Wall Streetilla.
Nykyajan naiset ovat saastaisia olentoja.
Miks miä en ymmärrä miks ihmiset aina ruvee valittaa jostain pienestä asiasta? Se on vaa pieni asia ei se mitään merkitse.
Olen täysin samaa mieltä. Oli tosi hienoa kuulla teidän viestejä.
Miks miä en ymmärrä miks ihmiset aina ruvvee kirjoittaa tällaista turhaa paskaa verkossa? Se on vaa turhaa aikaa haaskausta.