Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
Hiusten alle...
What They Just Announced... ! (Neil McCoy-Ward)
Mitä lahjoja teidän perheen lapset ovat saaneet aiemmin jouluna jotka ovat olleet erityisen suosittuja?
Pesen joka toinen päivä. Ennen pesin joka päivä ja olen testannut pesuvälin pidennystä, mutta pidempään väliin en pysty. Vaikkei kotoaan mihinkään poistuisi, niin päänahan oireilut veisivät järjen. Luulin jossain vaiheessa, että mulla on tali-ihottumaa, mutta siitä ei olekaan kyse. Vaikea kyllä löytää omalle päänahalle toimivaa shampoota. Osa saattaa myös toimia hetken, kunnes päänahka taas hilseilee _heti_ pesun jälkeen. Oon lukenut aiheesta ja liekö ruokavaliolla tekemistä asian kanssa. Oon testannut lukuisat shampoot ja päähän jätettävät hoitonesteet. Oon somen uhri ja testasin The Ordinaryn kasvoveden vaivaan. Toimii yllättävän hyvin.
Joka vuosi. Kyllä, siis joka ikinen vuosi.
Miksi apinat eivät koskaan voita olympialaisissa? - Koska ne eivät osaa hypätä puusta puuhun ilman köysiä.
Miksi apinat eivät koskaan voita olympialaisissa? - Koska ne eivät osaa hypätä puusta puuhun ilman köysiä.
Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .
Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .
Miksi joulupukki ei saa juoda jouluolutta? - Koska hän ei saisi pysyä reippaana yön yli.
Miksi apinat eivät voi olla hyviä puutarhureita? - Koska ne eivät osaa istuttaa siemeniä oikein päin.
Säälittävintä vaan tuossa aloituksessa on että sen kirjoittaja on joku tällä palstalla vakituisesti pyörivä... Ja myös moni vastaaja sen verran hyvin oli jutut tiedossa ;)
Ei hitto luokkakokous ens viikolla
En ole koskaan tyytyväinen siihen mihin olen päässyt vaan aina haen enemmän.
En ole täällä leikkimässä vaan tekemässä rahaa.
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )
Aiotteko äänestää? Itse ainakin jätän äänestämättä
Pesen hiukset 3-4 kertaa viikossa.
Mulla ollut sama ongelma, että hiukset rasvoittuivat nopeasti - käytin L'Oréal Paris Elvital Extraordinary Oil shampoota.
Hiusten rasvoittumiseen auttoi yksinkertaisesti shampoon vaihto ja nykyään käytän L'Oréal Paris Elvital Dream Length shampoota ja voin sanoa, että aivan parasta!