Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
Kolme tai neljä kertaa riippuen siitä, kuinka monta kertaa olen harrastanut hikiliikuntaa. Jos käyn vain tekemässä lihaskuntoa salilla, en pese hiuksia mutta reippaassa kardioharjoituksessa hiki virtaa niin, että hiukset on pestävä.
Eivät kyllä ole kauniita, ainakaan kaikki.
Nuoret ihmiset ovat kauniita. Myös tavikset.
Liikaa itseään kempparituotteilla häsläävät ikääntyvät ovat kurttuisia ja hiukset kärsineitä.
Kuvia otetaan suodattimien läpi.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että menet kunnon osaavalle kampaajalle, joka oikeasti leikkaa hiuksesi siten, että ne sopii. Jos hiukset rasvoittuvat, niin suosittelen shampoon ja hoitoaineen vaihtoa. Äläkä käytä mitään niitä geelejä tai muotovaahtoja, koska jos hiukset on leikattu hyvin niin ne eivät niitä tarvitse. Itse suosin tätä https://tinyurl.com/phyajjzp Olapexia, koska se luo sellaisen kalvon hiuksiin joka juuri estää tuota rasvoittumista ja suojaa niitä.
Ei se aina mene niin, että on leikkauksesta kiinni. Kaikkihan riippuu onko kiharaa,haluaako suoraa , onko suora ja haluaako kiharaa. Lisäksi on aika hankalia hiuslajeja ja pyörteitä ym. Oma tukkani on todella jäykkä ja epäsuomalainen lisäksi pörröinen ja kihara takaa, edesta sileä ja piikkisuora. Jos haluan kihartaa puolipitkät hiukseni niin vaativat todella jämäkät aineet ja myös todella kuuman raudan/ laitteen.
Ei se tukka siitä pesusta kärsi, vaan siitä miten sitä käsittelet sen jälkeen, kuivaat, käännät, suoristat jne.
Pesen 2 kertaa viikossa. Hiukset eivät näytä yhtään rasvaisilta.
2 x vko ja shampooharja aivan ehdoton,hiukset näyttävät puhtailta pesujen välissäkin.
Beatlesin sininen tupla soi steroista
Voi taivas tätä myötähäpeän määrää
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
1-2 kertaa viikossa.
Ja käytän lasten shampoota nykyään. On niin harva ja hentonen tukka jo, kuin vanhuksella.
Pesen yleensä jos on menoa, eipä usein ole, olen erakko eläkkeellä. Kalju paistaa vähemmän jos on äskettäin pesty, niin jos pitää jossain käydä, pesen edellisiltana tai aamulla.
N50.
Pörröpää kirjoitti:
Ei se tukka siitä pesusta kärsi, vaan siitä miten sitä käsittelet sen jälkeen, kuivaat, käännät, suoristat jne.
Jaa no harva mitenkään muutoin käsittelee kuin pesee vaan, esim minä, ja kyll se tukka vsan kuivuu ja hapertuu pois, kai shampoo on iän lisäksi toinen syyllinen.
Kolme kertaa viikossa. Kuiva tukka ja talvi vielä päälle. Hoitoainetta käytän enemmän nyt kuin shampoota. Kesäkuumalla toinen juttu, silloin voi pestä shampoolla vaikka joka päivä.