Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näennäisen normaali ihminen jolla elämänhallinta hukassa

Vierailija
15.11.2022 |

Olen törmännyt useampaan ihmiseen, jotka ovat koulutettuja ja työuraakin löytyy. Silti elämänhallinta täysin hukassa; koti kuin kaatopaikka, laskut maksamatta - jopa ulosotossa, lapsista huolehtiminen vaikeaa. Jopa oman hygienian laiminlyöntiä. Alla ei ole mt-ongelmia tai päihdeongelmaa, jotenkin touhu ei vain luonnistu. Esimerkkeinä psykologi ja lakimies. Mikä näillä ihmisillä *on*?

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tarkkaavaisuushäiriö, olen asiantuntijatyössä.

Vierailija
2/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein 10v duunarihommia ennen asiantuntijatöitä. Sain niiden aikana ihan vääristyneen kuvan työelämästä, että se on kuin lomaa.

Vierailija
4/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuntemani hyvätuloiset tekevät töitä yli 100h/vko.

Vierailija
5/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän asiantuntijatyötä tekevän naisen, ja meno on hyvin likipitäen saastaista, siis ihan oikeasti. Hänet tuntien kyse on silkasta välinpitämättömyydestä: ei yksinkertaisesti kiinnosta. Ei itsenä tai muiden vuoksi. Ja nyt puhun tilasta, jossa ihan oikeasti saattaisi kodista löytyä lian ja paskan seasta jopa elämää. En menisi kylään mistään hinnasta.

Vierailija
6/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko nukkua työpaikalla, jos ei ehdi kotiin saati siivoamaan sitä? Sotkeminen kuitenkin kiireessä nopeampaa.

Vierailija
7/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasiassa orjatehtaalta? Itse taas kävin yliopistolinjan, jossa oli lähinnä varakkaita tai tulevia varakkaita ja en tunne ketään, joka väittäisi tekevän tuollaisia tunteja.

Vierailija
8/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni kuvauksestasi ja en itsekään tiedä mikä mättää. Jotkin oireet viittaavat siihen, että minulla saattaisi olla adhd, mutta olen kyllä miettinyt masennustakin. Saamattomuus on vain pahentunut vuosien varrella ja on aika selvää, ettei tämä ole enää normaalia. 

Vierailija
9/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Täällä kuvaillaan tyyliin narkkikämppiä täysin työkykyisillä ja vakavaraisilla ihmisillä? 🤔

Vierailija
10/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko kämppä sotkeentua, kun yksi tärkeä ihmissuhde loppui (seksi, intohimo, rakkaus). En tiedä miksi. Koko ajan olen käynyt töissä ja en tietääkseni haise, suihkussa kyllä käyn.

Mutta tavaraa alkoi kertyä kämppään ja imuri jäi nurkkaan. Ainoa mikä edelleen on tärkeää, on puhtaat vuodevaatteet. Muu kämppä on sitten mitå on.

Vierailija
11/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhillä&laiskoilla on aikaa ulista täällä rahojen riittämättömyyttä.

Vierailija
12/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas laiskuus ja saamattomuus. Ei se oikeasti muuta ole. Välinpitämättömyys. 

Ammatti tai työnkuva ei kerro yhtään ihmisestä oikeasti. Sä voit olla ihan mikä vaa ja silti olla kaikkea näitä kolmee. Ihmisen ei tarvi aina olla työtön. 

Vierailija
13/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei enää kertynyt tavaraa kämppään kun vaan ei ottanut enää lahjoja vastaan. Niitä kun tuotiin ihan jätesäkeittäin.

Vierailija
14/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obsessice hoardereissa todettiin että usealla hamstraajalla joku kirjaindiagnoosi. Taikka autismia. Selittää mielestäni hyvin ongelman.

Vierailija
15/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei enää kertynyt tavaraa kämppään kun vaan ei ottanut enää lahjoja vastaan. Niitä kun tuotiin ihan jätesäkeittäin.

Mt-ongelmaisia.

Vierailija
16/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Obsessice hoardereissa todettiin että usealla hamstraajalla joku kirjaindiagnoosi. Taikka autismia. Selittää mielestäni hyvin ongelman.

Minulla on Asperger, ja olen aivan hirvittävän tarkka ja hygieeninen.

Vierailija
17/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ulosotossa, mutta koen arjen pyörittämisen todella tylsäksi.

Jos kiireisen työpäivän jälkeen vaihtoehtoina on lukea kirjaa tai siivota, valitsen kirjan.

Vierailija
18/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ulosotossa, mutta koen arjen pyörittämisen todella tylsäksi.

Jos kiireisen työpäivän jälkeen vaihtoehtoina on lukea kirjaa tai siivota, valitsen kirjan.

Eikö sinua häiritse sotku/lika/saastaisuus/haju?

Vierailija
19/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen suoraan nukkumaan kun pääsen töistä. Herätessä on jo kiire töihin.

Vierailija
20/100 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menen suoraan nukkumaan kun pääsen töistä. Herätessä on jo kiire töihin.

Mulla kanssa tämä. Nukun samoilla vaatteilla, enkä todellakaan jaksa suihkutella/pestä hampaita. Ympäristöstä puhumattakaan. Duunia ja unta, siinä se. Sitten kuollaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän