Nykypäivän deittailukulttuuri on niin raakaa, kylmää ja tylyä, ettei ihme jos syntyvyys laskee
Joskus ennen naisillakin oli vielä moraali olemassa. Nykyään moraalia ei ole vaan deittailukulttuuri on muuttunut julmaksi ja kylmäksi. En ihmettele hetkeäkään, miksi syntyvyys laskee.
Kettumaisinta näin 37-vuotiaan silmillä on selittää asiaa yli 70-vuotiaille sukulaisille. He eivät asiaa ymmärrä vaikka vääntäisi rautalangasta. Eivät osaa muuta kuin paheksua ja halveksua.
M37
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisen sinkkumiehen lisääntyminen on lähinnä teoreettinen kysymys.
Kuten samanikäisen sinkkunaisenkin.
Itse asiassa ei. Nainen voi hankkia lapsen yksin.
Se että voi, ei tarkoita, että näin useimmiten melkein nelikymppisten naisten kohdalla tapahtuu. Lisäksi naisten hedelmällisyys laskee aiemmin, kuin miehillä. Eli ihan yhtä teoreettista.
Miesten hedelmällisyys laskee samaan aikaan kuin naisilla. Lisäksi suuri osa yli kolmekymppisistä miehistä on niin matalatasoisia, että ei niitä kukaan nainen kelpuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran olen katukuvasta huomannut, että Suomi tytöt ovat löytäneet nachot ja muut tummat. Alkaa olla harvinaisuus kohta enää suomi-Suomi matsit parisuhteessa.
Ihan selkee muutos täällä opiskelijakaupungissa.Mitä meidän Suomipojille tapahtuu....ne vaan löytää oman käden kun ei uskalla lähestyä tyttöjä. Nämä tummaveriset löytää heti Suomi-neidon kun se epätoivoissaan on sinkku ja joku tummapoju sitä löhestyy.... miettikäääpä tätä....
Onko tämä mikään ihme?
Työskentelen esihenkilönä alalla, jossa miltei pelkästään 18-30v miehiä.
Suomalaisilta nuorilta miehiltä todella monelta puuttuu täysin sosiaaliset taidot.
Tuntemattomalle jutteleminen on heille kuin maailmanloppu.Ei osata jutella, esitellä itseään, mutistaan hihaan ja katsellaan maahan tai näprätään puhelinta kun pitäisi katsoa silmiin ja puhua.
Ulkomaalaistaustaisilta nämä perustaidot luonnistuvat, vaikka kielitaito olisi hyvin heikko.
Ujompia varmaan 18-30v naiset on ku miehet
Lähtokohtaisesti näin. Tuollaiset 18-30 vee naiset pelkäävät kuollaakseen antavan vääriä signaaleja. Siksi eivät kovin helpolla itse lähesty miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisen sinkkumiehen lisääntyminen on lähinnä teoreettinen kysymys.
Kuten samanikäisen sinkkunaisenkin.
Itse asiassa ei. Nainen voi hankkia lapsen yksin.
Se että voi, ei tarkoita, että näin useimmiten melkein nelikymppisten naisten kohdalla tapahtuu. Lisäksi naisten hedelmällisyys laskee aiemmin, kuin miehillä. Eli ihan yhtä teoreettista.
Miesten hedelmällisyys laskee samaan aikaan kuin naisilla. Lisäksi suuri osa yli kolmekymppisistä miehistä on niin matalatasoisia, että ei niitä kukaan nainen kelpuuta.
Ei laske samaan aikaan. Ota asioista selvää.
Se millä antaumuksella miehet ja naiset vihaavat toisiaan, niin on ehkä ihan hyvä juttu, että syntyvyys laskee.
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto suomieukko on yli 70-kiloinen ja L-kokoinen läski, joka usein äänestää jotain vihertuholaisia ja potee jatkuvaa ilmastoahdistusta tai kärsii muista mt-ongelmista. Tänne tulisi hankkia ulkomailta laadukkaampia naikkosia.
Tässä vanhenevan väestön massa jaksat itkeä tuota aivan järkyttävää 70 kg:n keskivertoelopainoa :D
Etsi tilastot itseäsi kiinnostavan ikäisistä naisista ja itke sitten, jos on enää perusteltua.
Toki, jos kasivitosetkin sytyttävät, niin mikäs siinä. Luulisi vain, ettei sen hoikkuudenkaan olisi pakko enää olla niin justiinsa.
Näyttää siltä että palstamiehillä repesi nyt hermot totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske ap sitä tasoasi, niin alkaa sitä naisseuraa löytyä!
En usko että ap:n tasoa on mahdollista laskea yhtään.
Itse olen akateeminen, hyvätuloisessa virassa valtiolla. Liikuntaa tulee harrastettua ahkerasti ja terveelliset elämäntavat muutenkin. Meitä hyvätuloisia, akateemisia sinkkumiehiä on vain nykyään melko runsaasti markkinoilla.
M37
Olet aika matalatasoinen. Toimistotyöntekijä, joka ei osaa kertoa itsestään muuta kuin että on "terveelliset elämäntavat". Voiko tylsempää olla?
Vierailija kirjoitti:
Itse Mahatma Gandhilta menisi hermot, jos joutuisi viettämään edes minuutin palstanaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä minä nautin :)
N45, suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse Mahatma Gandhilta menisi hermot, jos joutuisi viettämään edes minuutin palstanaisten kanssa.
Uskottele sinä itsellesi että et ole niin heikko että sinut voi trollata raivon valtaan minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45, suhteessa
Pakko myöntää että tästä palstasta on paljon huvia. N43, myös suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskottele sinä itsellesi että et ole niin heikko että sinut voi trollata raivon valtaan minuutissa.
Se, että palstanaisten meriitteihin kuuluu vittumaisuus, ei kai nyt teitä ihan hirveästi imartele. Mutta voit uskotella itsellesi, että imartelee.
Mielestäni seksiä ja ulkonäköasioita tuputetaan joka rintamalla nyt liikaa muihin ihmissuhteisiin kuuluvien asioiden sijaan. Samalle linjalle siirtyneet jopa aiemmin arvostamani mediat, ilmeisesti ainoastaan tämä myy. Median rooli ihmisten sivistäjinä ja tiedottajina tuntuu jäävän kohta taka-alalle, kun pitää raportoida Jeminan voimaantumisesta avoimessa suhteessa. Ihmiset muuttuvat kyynisemmiksi ja kylmemmiksi.
Mutta: jokainen voi tehdä itse sen muutosliikkeen. Äänestää jaloillaan. Eli ei lue eikä seuraa sellaista, mikä vahingoittaa omaa sielua. Tämän kun tunnistaa, om jo hyvällä muutospolulla. Ja sitten: lika barn leka bäst.
T. Reversalisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että palstanaisten meriitteihin kuuluu vittumaisuus, ei kai nyt teitä ihan hirveästi imartele. Mutta voit uskotella itsellesi, että imartelee.
Miksi pidät vittumaisuutena toden kertomista?
Vierailija kirjoitti:
Joo, naisilla on velvollisuus deittailla sinua. Ap, otan osaa - miten tuo kamala, vastakkainen sukupuoli voi olla niin raaka ja kylmä! Vika ei ole meissä, hyvä veli, se on näissä kaikissa muissa.
Esitettiinkö jossain väite että naisilla olisi velvollisuus deittailla ap:ta?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni seksiä ja ulkonäköasioita tuputetaan joka rintamalla nyt liikaa muihin ihmissuhteisiin kuuluvien asioiden sijaan. Samalle linjalle siirtyneet jopa aiemmin arvostamani mediat, ilmeisesti ainoastaan tämä myy. Median rooli ihmisten sivistäjinä ja tiedottajina tuntuu jäävän kohta taka-alalle, kun pitää raportoida Jeminan voimaantumisesta avoimessa suhteessa. Ihmiset muuttuvat kyynisemmiksi ja kylmemmiksi.
Mutta: jokainen voi tehdä itse sen muutosliikkeen. Äänestää jaloillaan. Eli ei lue eikä seuraa sellaista, mikä vahingoittaa omaa sielua. Tämän kun tunnistaa, om jo hyvällä muutospolulla. Ja sitten: lika barn leka bäst.
T. Reversalisti
Minun sieluani ei vahingoita lukea avoimista suhteista. Jos joku ei kestä sellaista lukea, ei ole koskaan kasvanut aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45, suhteessa
Pakko myöntää että tästä palstasta on paljon huvia. N43, myös suhteessa
Ihanaa että te miesvihaajat olette löytäneet toisenne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidät vittumaisuutena toden kertomista?
Täällä kerrotaan totuuksia...? Haluan samoja sieniä, mitä sinä olet vetänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miesten percceenreikien autonomia on uhka suominaisten itsemääräämisoikeudella, täten valtiolllisen anustappikomitea tulee perustaa, jonka tarkoituksena on "tapittaa" jokaisen miehen rectumi! Vain näin naiset voivat voimaantua!
Turhaa, ulínan perusteella peppuun sattuu jo riittävästi :D
T. eräs nelikymppinen nainen, suhteessa
Ujompia varmaan 18-30v naiset on ku miehet