Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL Hintayllätys makeishyllyllä Näin saat karkit ostettua jopa puolet halvemmalla

Vierailija
22.08.2025 |

Spoiler: irtokarkkihyllyllä on jotkut halvempia.

https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/5cef778c-d320-44fd-8a69-765…

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta irtokarkkeja hygieniasyistä, vaikka olisivat halvemmat.

Vierailija
2/11 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ostaisi irtokarkkihyllyltä kun itse ainakin laitan maistamani pahat karkit takaisin rasiaan.

Itse kyllä ostan kun en pelkää tauteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ostaisi irtokarkkihyllyltä kun itse ainakin laitan maistamani pahat karkit takaisin rasiaan.

0/5.

Vierailija
4/11 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva sokerointi tappaa bakteerit niin ei ole väliä vaikka joku vähemmän lahjakas olisi käynyt nuoleskelmassa makeiset, pailleille on käynyt huonosti, sokeri on kuin suola joka tappaa pasillit.

Jos pelkää että makeiset maistuvat paskalta niin ostamalla salmiakkimakeisia välttää sen koska salmiakki poistaa tehokkaasti paskan maun. 

Vierailija
5/11 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ikinä ostaisi mutta kyllä ostat?

Vierailija
6/11 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin huomannut tämän jo aikoja sitten. 200g maksaa 5,5e ei-irtona, ja 1 kg maksaa 8e irtona.

Vierailija
7/11 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut paikallisessa S-Marketissa että he nostavat jostain syystä kassan vierelle irtomakeisia n. 1 kg pusseihin pakattuna ja punalaputettuna -> -60% kun käy ostamasssa yöllä, olisiko sitten joku 4 euroa / kg, tietysti valikoima on rajattu siihen mitä kauppias on päättänyt poistaa.

Vierailija
8/11 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, jos sua terveys niin kiinnostaisi et söisi karkkeja ollenkaan. Olet ihan samaa kastia kuin joku kannabis-, peukku- tai pirinisti joka syö vain luomuruokaa.

Vierailija
9/11 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, jos sua terveys niin kiinnostaisi et söisi karkkeja ollenkaan. Olet ihan samaa kastia kuin joku kannabis-, peukku- tai pirinisti joka syö vain luomuruokaa.

En käytä päihteitä. Karkkeja syön harvoin, ja kun niitä syön niin haluan puhtaita karkkeja, enkä ole ainoa. 

Vierailija
10/11 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää ostan vaan peperipäällysteisiä mutta niitä on yleensä vain yhtä tai kahta sorttia. Mutta nekin vaan tarjoushinnalla.

Vierailija
11/11 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan postaa tuota uutista vähän väliä joka vuosi, ei varmaan oo enää kellekään yllätys että on halvempaa ostaa jotkut karkit irtona