IL Hintayllätys makeishyllyllä Näin saat karkit ostettua jopa puolet halvemmalla
Spoiler: irtokarkkihyllyllä on jotkut halvempia.
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/5cef778c-d320-44fd-8a69-765…
Kommentit (11)
En ikinä ostaisi irtokarkkihyllyltä kun itse ainakin laitan maistamani pahat karkit takaisin rasiaan.
Itse kyllä ostan kun en pelkää tauteja.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ostaisi irtokarkkihyllyltä kun itse ainakin laitan maistamani pahat karkit takaisin rasiaan.
0/5.
Vahva sokerointi tappaa bakteerit niin ei ole väliä vaikka joku vähemmän lahjakas olisi käynyt nuoleskelmassa makeiset, pailleille on käynyt huonosti, sokeri on kuin suola joka tappaa pasillit.
Jos pelkää että makeiset maistuvat paskalta niin ostamalla salmiakkimakeisia välttää sen koska salmiakki poistaa tehokkaasti paskan maun.
Vierailija kirjoitti:
Et ikinä ostaisi mutta kyllä ostat?
Olen todellakin huomannut tämän jo aikoja sitten. 200g maksaa 5,5e ei-irtona, ja 1 kg maksaa 8e irtona.
Olen huomannut paikallisessa S-Marketissa että he nostavat jostain syystä kassan vierelle irtomakeisia n. 1 kg pusseihin pakattuna ja punalaputettuna -> -60% kun käy ostamasssa yöllä, olisiko sitten joku 4 euroa / kg, tietysti valikoima on rajattu siihen mitä kauppias on päättänyt poistaa.
Vierailija kirjoitti:
En osta irtokarkkeja hygieniasyistä, vaikka olisivat halvemmat.
Hoh hoijaa, jos sua terveys niin kiinnostaisi et söisi karkkeja ollenkaan. Olet ihan samaa kastia kuin joku kannabis-, peukku- tai pirinisti joka syö vain luomuruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa, jos sua terveys niin kiinnostaisi et söisi karkkeja ollenkaan. Olet ihan samaa kastia kuin joku kannabis-, peukku- tai pirinisti joka syö vain luomuruokaa.
En käytä päihteitä. Karkkeja syön harvoin, ja kun niitä syön niin haluan puhtaita karkkeja, enkä ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Mää ostan vaan peperipäällysteisiä mutta niitä on yleensä vain yhtä tai kahta sorttia. Mutta nekin vaan tarjoushinnalla.
Noihan postaa tuota uutista vähän väliä joka vuosi, ei varmaan oo enää kellekään yllätys että on halvempaa ostaa jotkut karkit irtona