Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykypäivän deittailukulttuuri on niin raakaa, kylmää ja tylyä, ettei ihme jos syntyvyys laskee

Vierailija
13.11.2022 |

Joskus ennen naisillakin oli vielä moraali olemassa. Nykyään moraalia ei ole vaan deittailukulttuuri on muuttunut julmaksi ja kylmäksi. En ihmettele hetkeäkään, miksi syntyvyys laskee.
Kettumaisinta näin 37-vuotiaan silmillä on selittää asiaa yli 70-vuotiaille sukulaisille. He eivät asiaa ymmärrä vaikka vääntäisi rautalangasta. Eivät osaa muuta kuin paheksua ja halveksua.
M37

Kommentit (199)

Vierailija
41/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisen sinkkumiehen lisääntyminen on lähinnä teoreettinen kysymys.

Kuten samanikäisen sinkkunaisenkin.

Itse asiassa ei. Nainen voi hankkia lapsen yksin.

Vierailija
42/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aina muistaa, että pariutumisiässä miehiä on joku prosentti enemmän kuin naisia. Poikalapsia syntyy Suomessa 104 sataa tyttölasta kohden. Joten väkisin joku jää yksin. Ehkä se vaan nyt on AP.

Tää on ihan paska-analyysiä. Useat ihmiset ei kaipaa parisuhdetta ollenkaan ja ylensä useampi miehestä ei sitä kaipaa. Sinällään jokaiselle parisuhteen haluavalle miehelle kyllä varmaan löytyy parisuhteen haluava nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset!

Muistakaa, että teidän kannattaa mennä hyvissä ajoin kunnallisen lapsettomuusklinikan jonoon silloin kun olette vielä hedelmällisessä iässä. Eli viimeistään noin 35 vuotiaana.

Ei kannata antaa hedelmällisyyden mennä ohi parisuhdetta odotellessa. Minulle kävi niin ja olen lapseton. Olkaa te muut lapsia haluavat fiksumpia!

Noin vanha tuskin saa kunnallisella hoitoa.

Lisäksi vuoden päivät pitää "yrittää" ennenkuin edes pääset jonoon. Eli ensikontaktista vasta vuoden päästä pääset jonoon, mikä on noin reilun vuoden mittainen.

Ennemmin kannattaa mennä yksityiselle, hoitojen aloitus parhaillaan parissa viikossa.

Skippaat inseminaatiot, ne on ihan huuhaata, suoraan vaan ivfään tai icsiin.

Tietty ne maksaa sen joku viis tonnia per laaki, mut tulosta tulee jos on tullakseen.

Vierailija
44/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että voi, ei tarkoita, että näin useimmiten melkein nelikymppisten naisten kohdalla tapahtuu. Lisäksi naisten hedelmällisyys laskee aiemmin, kuin miehillä. Eli ihan yhtä teoreettista.

Vierailija
45/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on onnellisin sinkkuna. M27

Vierailija
46/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pariutuminen aina on varmaan kylmää ja raakaa ollut.

Syntyvyyden lasku on toki paljon monimutkaisempi ongelma, järjellä vois ajatella että ensin kannattas ottaa helpot pois ja miettiä niitä joilla peruspuitteet lastensaamiseen on olemassa mutta eivät esim taloudellisista tai muista syistä sitten halua hankkia (lisää) lapsia. 

Vierailija
47/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aina muistaa, että pariutumisiässä miehiä on joku prosentti enemmän kuin naisia. Poikalapsia syntyy Suomessa 104 sataa tyttölasta kohden. Joten väkisin joku jää yksin. Ehkä se vaan nyt on AP.

Tää on ihan paska-analyysiä. Useat ihmiset ei kaipaa parisuhdetta ollenkaan ja ylensä useampi miehestä ei sitä kaipaa. Sinällään jokaiselle parisuhteen haluavalle miehelle kyllä varmaan löytyy parisuhteen haluava nainen.

Muoriko elelee vielä puussa ja luulee että äänekkäin sähisijä olisi jotenkin vahvoilla?

Vierailija
48/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske ap sitä tasoasi, niin alkaa sitä naisseuraa löytyä!

En usko että ap:n tasoa on mahdollista laskea yhtään.

Itse olen akateeminen, hyvätuloisessa virassa valtiolla. Liikuntaa tulee harrastettua ahkerasti ja terveelliset elämäntavat muutenkin. Meitä hyvätuloisia, akateemisia sinkkumiehiä on vain nykyään melko runsaasti markkinoilla. 

M37

Ai, moi, kelpuuttajajankuttaja!

Muista myös lisätä, että mielestäsi rahan käyttäminen esimerkiksi salaatinkastikkeeseen tai viiniin on täysin turhaa, ja että etsit rasvatonta naiskehoa, et oikeastaan persoonaa.

Hauskaa seuraa, eikö?

Vierailija
49/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttis jää yksin.

Kyllä suomimammoista löytyy sellaisia kurahaaroja jotka voitelevat useamman Suomimiehen ja riittää jaettavaksi vielä hiekkamaista tulleillekin.

Ap.

Oot kyllä niin sulopuheinen lepertelijä että ihme kun ei naiset syty.

Vierailija
50/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että voi, ei tarkoita, että näin useimmiten melkein nelikymppisten naisten kohdalla tapahtuu. Lisäksi naisten hedelmällisyys laskee aiemmin, kuin miehillä. Eli ihan yhtä teoreettista.

Ei ole. 37-vuotias nainen voi aivan hyvin mennä hedelmöityshoitoihin. Miehen ainut keino on yrittää löytää nainen. Ja melkein nelikymppiselle se on jokseenkin mahdotonta.

Vierailija
51/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä mistä te puhutte, mikä ihmeen deittailu? Eikö seurustelu naisen kanssa ala missä ja milloin vain? Ei se paikkaa katso, ainakin minulla on syntynyt suhteita työpaikoilla, kassajonossa, etelänmatkoilla, tansseissa, baareissa, bussimatkalla, opiskellessa, bordellissa yms. paikoissa. Joskus yksi kerrallaan, joskus  kolmekin, mikä toki on hankalaa, mutta aina niistä joku sitten tipahtaa poiskin. Eläkää, älkää tehkö elämästä suorittamista.

Vierailija
52/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä onnellinen siitä, että löysin puolisokseni fiksun ja aidosti hyvän miehen jo nuorena naisena. Olisi kauheaa olla sinkkuna nykypäivän deittimarkkinoilla. Miehet syyttävät naisia kaikesta, mikä heidän elämässään on pielessä ja sitten ihmettelevät, kun tämä naisviha ei sytytäkään naisia.

Kaikki naiset on ihania mutta kaikki miehet kauheita naisvihaajia?

Vierailija
53/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka menee jonnekin Tinderiin deittailemaan se on m u n a n ja p i l l u n kipeille jotka haetaan naamavärkin perusteella.

No, itse löysin Tinderistä kumppanin, jota rakastan. Hänellä on tosiaan naama ja sukuelin.

Kuka mitenkin :)

Vierailija
54/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran olen katukuvasta huomannut, että Suomi tytöt ovat löytäneet nachot ja muut tummat. Alkaa olla harvinaisuus kohta enää suomi-Suomi matsit parisuhteessa.

Ihan selkee muutos täällä opiskelijakaupungissa.

Mitä meidän Suomipojille tapahtuu....ne vaan löytää oman käden kun ei uskalla lähestyä tyttöjä. Nämä tummaveriset löytää heti Suomi-neidon kun se epätoivoissaan on sinkku ja joku tummapoju sitä löhestyy.... miettikäääpä tätä....

Onko tämä mikään ihme?

Työskentelen esihenkilönä alalla, jossa miltei pelkästään 18-30v miehiä.

Suomalaisilta nuorilta miehiltä todella monelta puuttuu täysin sosiaaliset taidot.

Tuntemattomalle jutteleminen on heille kuin maailmanloppu.

Ei osata jutella, esitellä itseään, mutistaan hihaan ja katsellaan maahan tai näprätään puhelinta kun pitäisi katsoa silmiin ja puhua.

Ulkomaalaistaustaisilta nämä perustaidot luonnistuvat, vaikka kielitaito olisi hyvin heikko.

Vierailija
55/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 37-vuotias nainen voi aivan hyvin mennä hedelmöityshoitoihin. Miehen ainut keino on yrittää löytää nainen. Ja melkein nelikymppiselle se on jokseenkin mahdotonta.

Se että voi, ei tarkoita, että näin useimmiten melkein nelikymppisten naisten kohdalla tapahtuu. Eli ihan yhtä teoreettista.

Vierailija
56/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama saatanan paska-aloitus joka ainoa päivä.

naisten moraali blaa blaa

Ap tukehdu paskaasi.

Vierailija
57/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske ap sitä tasoasi, niin alkaa sitä naisseuraa löytyä!

En usko että ap:n tasoa on mahdollista laskea yhtään.

Itse olen akateeminen, hyvätuloisessa virassa valtiolla. Liikuntaa tulee harrastettua ahkerasti ja terveelliset elämäntavat muutenkin. Meitä hyvätuloisia, akateemisia sinkkumiehiä on vain nykyään melko runsaasti markkinoilla. 

M37

Nyt olen kaiken nähnyt. Joku kehuskelee sillä että on valtion virassa. Ja mikä pakkomielle miehillä on mainostaa liikkumistaan ja elämäntapojaan? 95 prosenttia yli 25-vuotiaista miehistä mainostaa noita.

Vierailija
58/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että voi, ei tarkoita, että näin useimmiten melkein nelikymppisten naisten kohdalla tapahtuu. Eli ihan yhtä teoreettista.

Tuo aivovamma joka saa jankuttamaan noin ei myöskään auta miestä pariutumaan.

Vierailija
59/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ymmärrä mistä te puhutte, mikä ihmeen deittailu? Eikö seurustelu naisen kanssa ala missä ja milloin vain? Ei se paikkaa katso, ainakin minulla on syntynyt suhteita työpaikoilla, kassajonossa, etelänmatkoilla, tansseissa, baareissa, bussimatkalla, opiskellessa, bordellissa yms. paikoissa. Joskus yksi kerrallaan, joskus  kolmekin, mikä toki on hankalaa, mutta aina niistä joku sitten tipahtaa poiskin. Eläkää, älkää tehkö elämästä suorittamista.

Ei.

Se, että kaupan kassatyttö sanoo sulle "moi, kiitos, nähdään!" EI tarkoita sitä että olette parisuhteessa.

Se kuuluu hänen työnkuvaansa.

Vierailija
60/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntyvyys laskee siksi, koska lapsissa on niin kova työ ja iso rahanmeno.

Tämähän se. Ja vielä tänäkin päivänä lapsista aiheutuva työ kasautuu usein suurelta osin naisen harteille. Onneksi nykyään on mahdollisuus valita eikä perhettä ole pakko perustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi