Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykypäivän deittailukulttuuri on niin raakaa, kylmää ja tylyä, ettei ihme jos syntyvyys laskee

Vierailija
13.11.2022 |

Joskus ennen naisillakin oli vielä moraali olemassa. Nykyään moraalia ei ole vaan deittailukulttuuri on muuttunut julmaksi ja kylmäksi. En ihmettele hetkeäkään, miksi syntyvyys laskee.
Kettumaisinta näin 37-vuotiaan silmillä on selittää asiaa yli 70-vuotiaille sukulaisille. He eivät asiaa ymmärrä vaikka vääntäisi rautalangasta. Eivät osaa muuta kuin paheksua ja halveksua.
M37

Kommentit (199)

Vierailija
21/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on deittailijana melkoinen maratoonari. Ei siinä mitään, saatat tuollakin matkalla maaliin jaksaa. Mietin vaan, että jos deittailu ja naiset olivat ennen parempia, niin miksi kuljit onnesi ohi? Iskikö ahneus vai kultaako aika muistot?

Olen nelikymppinen nainen enkä todellakaan deittailisi 37-vuotiasta, kun voin saada 27-vuotiaan.

Olen 27-vuotias mies ja en todellakaan deittailisi äitini ikäistä nelikymppistä kun voin saada 17-vuotiaankin.

Aika nuorena on äitis sut saanu.

Lipasehan poeka rönttöstä 

Vierailija
22/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntyvyys laskee siksi, koska lapsissa on niin kova työ ja iso rahanmeno.

Se on aina ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on nykyään outoja kun heti olet kova, kylmä, vaativa ja ties mitä kun laitat selkeät rajat rakkauspommittamiselle ja rakkauslööpereille. Jos on tosissaan liikkeellä niin ei harrasta tuollaista pellekäytöstä.

Vierailija
24/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske ap sitä tasoasi, niin alkaa sitä naisseuraa löytyä!

En usko että ap:n tasoa on mahdollista laskea yhtään.

Vierailija
25/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aina ollut.

Lapsia hemmotellaan nykyään enemmänn. Pitää olla älypuhelin jo 8-vuotiaalla

Vierailija
26/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aina ollut.

Ei niin paljon kuin nyt.

Vierailija
27/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aina muistaa, että pariutumisiässä miehiä on joku prosentti enemmän kuin naisia. Poikalapsia syntyy Suomessa 104 sataa tyttölasta kohden. Joten väkisin joku jää yksin. Ehkä se vaan nyt on AP.

Poíkalapsia myös menehtyy tapaturmaisesti enemmän. Luonto tasapainottaa.

Vierailija
28/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on deittailijana melkoinen maratoonari. Ei siinä mitään, saatat tuollakin matkalla maaliin jaksaa. Mietin vaan, että jos deittailu ja naiset olivat ennen parempia, niin miksi kuljit onnesi ohi? Iskikö ahneus vai kultaako aika muistot?

Olen nelikymppinen nainen enkä todellakaan deittailisi 37-vuotiasta, kun voin saada 27-vuotiaan.

Olen 27-vuotias mies ja en todellakaan deittailisi äitini ikäistä nelikymppistä kun voin saada 17-vuotiaankin.

Tuskin häntä kiinnostaakaan tapailla pedofiilia.

Vierailija
29/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee mies aasiaan ja voimaannu.

Itse haluan puhua samaa äidinkieltä. 

M37

Vaatimuksia, vaatimuksia

Vierailija
30/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen akateeminen, hyvätuloisessa virassa valtiolla. Liikuntaa tulee harrastettua ahkerasti ja terveelliset elämäntavat muutenkin. Meitä hyvätuloisia, akateemisia sinkkumiehiä on vain nykyään melko runsaasti markkinoilla. 

M37

Vierailija
31/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aina muistaa, että pariutumisiässä miehiä on joku prosentti enemmän kuin naisia. Poikalapsia syntyy Suomessa 104 sataa tyttölasta kohden. Joten väkisin joku jää yksin. Ehkä se vaan nyt on AP.

Poíkalapsia myös menehtyy tapaturmaisesti enemmän. Luonto tasapainottaa.

Suomi miehistä vähintään 10% on kaappihomoja joten tasottuu se silläkin.

Vierailija
32/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisen sinkkumiehen lisääntyminen on lähinnä teoreettinen kysymys.

Vierailija
33/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identifioidu naiseksi ja purkaudu Facebookin Naistenhuoneella että miksi heteromiesten top10 ei koe sinua seksuaalisesti viehättäväksi.

Sinulla on täysi oikeus saada haluamasi mies!

Vierailija
34/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on 8 miljardia ihmistä ja joku huolehtii syntyvyyden laskusta.

Vierailija
35/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen akateeminen, hyvätuloisessa virassa valtiolla. Liikuntaa tulee harrastettua ahkerasti ja terveelliset elämäntavat muutenkin. Meitä hyvätuloisia, akateemisia sinkkumiehiä on vain nykyään melko runsaasti markkinoilla. 

M37

Onneksi olkoon virastasi ja liikunnallisuudestasi. Naisvihasi kuitenkin pudottaa markkina-arvosi pakkasen puolelle naisten silmissä. Ja miesten silmissä olet virastorotta joka ei edes saa naista.

Vierailija
36/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, naisilla on velvollisuus deittailla sinua. Ap, otan osaa - miten tuo kamala, vastakkainen sukupuoli voi olla niin raaka ja kylmä! Vika ei ole meissä, hyvä veli, se on näissä kaikissa muissa.

Tässä hyvä esimerkki AP:n tarkoittamasta ihmistyypistä.

Vierailija
37/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset!

Muistakaa, että teidän kannattaa mennä hyvissä ajoin kunnallisen lapsettomuusklinikan jonoon silloin kun olette vielä hedelmällisessä iässä. Eli viimeistään noin 35 vuotiaana.

Ei kannata antaa hedelmällisyyden mennä ohi parisuhdetta odotellessa. Minulle kävi niin ja olen lapseton. Olkaa te muut lapsia haluavat fiksumpia!

Vierailija
38/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on vihdoin mahdollisuus elää elämäänsä niikuin haluaa. Tuliko yllätyksenä ettei monen unelma ole olla orja, kodinhoitaja, äiti, terapeutti tai vakip***" miehille :)))))))))))))))

Vierailija
39/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisen sinkkumiehen lisääntyminen on lähinnä teoreettinen kysymys.

Kuten samanikäisen sinkkunaisenkin.

Vierailija
40/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä onnellinen siitä, että löysin puolisokseni fiksun ja aidosti hyvän miehen jo nuorena naisena. Olisi kauheaa olla sinkkuna nykypäivän deittimarkkinoilla. Miehet syyttävät naisia kaikesta, mikä heidän elämässään on pielessä ja sitten ihmettelevät, kun tämä naisviha ei sytytäkään naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme