Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykypäivän deittailukulttuuri on niin raakaa, kylmää ja tylyä, ettei ihme jos syntyvyys laskee

Vierailija
13.11.2022 |

Joskus ennen naisillakin oli vielä moraali olemassa. Nykyään moraalia ei ole vaan deittailukulttuuri on muuttunut julmaksi ja kylmäksi. En ihmettele hetkeäkään, miksi syntyvyys laskee.
Kettumaisinta näin 37-vuotiaan silmillä on selittää asiaa yli 70-vuotiaille sukulaisille. He eivät asiaa ymmärrä vaikka vääntäisi rautalangasta. Eivät osaa muuta kuin paheksua ja halveksua.
M37

Kommentit (199)

Vierailija
81/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se millä antaumuksella miehet ja naiset vihaavat toisiaan, niin on ehkä ihan hyvä juttu, että syntyvyys laskee.

Todellakin näin. 

Vielä kun päästäisiin tulonsiirrosta naisille niin miehet voisivat rauhassa keskittyä itseensä.

Mitäs jos me kaikki alettais maksamaan eurommääräisesti saman verran veroja? Jos ei tulot riitä niin taksvärkkiä kehiin.

Vierailija
82/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on liikaa maailman jokaisessa maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on deittailijana melkoinen maratoonari. Ei siinä mitään, saatat tuollakin matkalla maaliin jaksaa. Mietin vaan, että jos deittailu ja naiset olivat ennen parempia, niin miksi kuljit onnesi ohi? Iskikö ahneus vai kultaako aika muistot?

Olen nelikymppinen nainen enkä todellakaan deittailisi 37-vuotiasta, kun voin saada 27-vuotiaan.

Ootsä joku ikäfetisisti? 

Vierailija
84/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä että palstamiehillä repesi nyt hermot totaalisesti.

Ja siitä minä nautin :)

N45, suhteessa

Pakko myöntää että tästä palstasta on paljon huvia. N43, myös suhteessa

Ihanaa että te miesvihaajat olette löytäneet toisenne

Ei se mitään miesvihaa ole, vaikka nauraa vilpittömästi ihmisille jotka menettävät hermonsa ja alkavat riehua. Ehkä jos vähän miettisitte, huomaisitte itsekin miten naurettavaa se rähjääminen on.

Vierailija
85/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pariskuntia syntyy silti yhtä paljon ku ennenki. 

Ihmiset vaan tekee nykyään vähemmän lapsia ku 60-luvulla. Ei oo enää 7 lapsen perheitä 

Tuo pariskuntien määrää on tosin asiavirhe, niitä ei tynny samalla tavalla kuin ennenkin.

Vierailija
86/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tulee osuma. Vaihdetaan muutama viesti ja jompikumpi poistaa osuman. Yhtään ei anneta aikaa tutustumiselle.

Vierailija
87/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45, suhteessa

Ei se mitään miesvihaa ole, vaikka nauraa vilpittömästi ihmisille jotka menettävät hermonsa ja alkavat riehua. Ehkä jos vähän miettisitte, huomaisitte itsekin miten naurettavaa se rähjääminen on.

Kenelle kohdistit tekstisi? Kenen tulee miettiä rähjäämistään?

Vierailija
88/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse Mahatma Gandhilta menisi hermot, jos joutuisi viettämään edes minuutin palstanaisten kanssa.

Niin no - pakkohan täällä ei meidän kanssa tarvitse olla. Oli sitten Gandhi tai ei.

Vierailija
89/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tulee osuma. Vaihdetaan muutama viesti ja jompikumpi poistaa osuman. Yhtään ei anneta aikaa tutustumiselle.

Ne ekat viestit on sama asia kuin baarissa tervehtiminen. Joko natsaa tai sit ei. Turha sitä on jäädä märehtimään jos sen näkee että nainen on vain elättäjän perässä kyselemässä koska mies maksaa treffit.

Vierailija
90/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45, suhteessa

Sinun.

Vierailija
91/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45, suhteessa

Sinun.

En ole rähjännyt joten mitäs nyt tehdään?

Vierailija
92/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset!

Muistakaa, että teidän kannattaa mennä hyvissä ajoin kunnallisen lapsettomuusklinikan jonoon silloin kun olette vielä hedelmällisessä iässä. Eli viimeistään noin 35 vuotiaana.

Ei kannata antaa hedelmällisyyden mennä ohi parisuhdetta odotellessa. Minulle kävi niin ja olen lapseton. Olkaa te muut lapsia haluavat fiksumpia!

Munat ajoissa jemmaan pakkaseen! Siis ne naisten....!!

Vierailija
93/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä negatiivisia kommentteja. Minusta aloittaja vaikutti ihan fiksulta tyypiltä joka ei vaan vielä ole tavannut oikeaa elämänkumppania.

Itse olen myös joskus miettinyt, että jos miehelleni sattuisi jotain ja jäisin leskeksi, niin olisi tosi vaikeaa aloittaa deittailu kun vaikuttaa, että deittailu on nykyään muuttunut pinnallisemmaksi.

Mutta tsemppiä aloittajalle! Suurin osa tapaamistani naisista ja miehistä on mukavia, vastuunkantavia rehellisiä ihmisiä. Tämä palsta antaa useimiten hyvin eri käsityksen.

Vierailija
94/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, syntyvyys laskee omalta osaltani ainakin puhtaasti sen vuoksi, koska en halua lapsia. Mies kyllä löytyy.

Vierailija
95/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset!

Muistakaa, että teidän kannattaa mennä hyvissä ajoin kunnallisen lapsettomuusklinikan jonoon silloin kun olette vielä hedelmällisessä iässä. Eli viimeistään noin 35 vuotiaana.

Ei kannata antaa hedelmällisyyden mennä ohi parisuhdetta odotellessa. Minulle kävi niin ja olen lapseton. Olkaa te muut lapsia haluavat fiksumpia!

Munat ajoissa jemmaan pakkaseen! Siis ne naisten....!!

Onneksi seuraava hallitus poistaa lapsettomuushoidot kunnalliselta puolelta.

Vierailija
96/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske ap sitä tasoasi, niin alkaa sitä naisseuraa löytyä!

En usko että ap:n tasoa on mahdollista laskea yhtään.

Itse olen akateeminen, hyvätuloisessa virassa valtiolla. Liikuntaa tulee harrastettua ahkerasti ja terveelliset elämäntavat muutenkin. Meitä hyvätuloisia, akateemisia sinkkumiehiä on vain nykyään melko runsaasti markkinoilla. 

M37

Olet aika matalatasoinen. Toimistotyöntekijä, joka ei osaa kertoa itsestään muuta kuin että on "terveelliset elämäntavat". Voiko tylsempää olla?

Eikö tässä ole yksi nykyisen syntyvyyden juurisyy? Ennen vanhaan ne tasaisen tylsät perusmiehet kelpasivat monelle. Haluttiin elää tasaista elämää. Nykyään sellainen vähän yli keskituloinen on tylsä mies.

Meitä vastaavia miehiä on sinkkumarkkinoilla paljonkin. 

M37

Vierailija
97/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen akateeminen, hyvätuloisessa virassa valtiolla. Liikuntaa tulee harrastettua ahkerasti ja terveelliset elämäntavat muutenkin. Meitä hyvätuloisia, akateemisia sinkkumiehiä on vain nykyään melko runsaasti markkinoilla. 

M37

Olet aika matalatasoinen. Toimistotyöntekijä, joka ei osaa kertoa itsestään muuta kuin että on "terveelliset elämäntavat". Voiko tylsempää olla?

Tasoista en tiedä mitään, mutta samaa mieltä kyllä olen. Ei niillä hyvä palkkasilla töillä tai terveellisillä elämäntavoilla puolisoa löydetä. Persoonalla ja mielenkiinnonkohteilla se löytyy. En minä ainakaan etsi miestä, jonka kanssa suoritetaan vain sitä normin mukaista keskiluokkaista elämää. Terveellisesti elävä akateeminen virkailija ei kerro ihmisestä yhtään mitään.

Vierailija
98/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksykää jo ihmiset, että se syntyvyys laskee, koska ihmiset EI HALUA NIITÄ PENSKOJA STANA!!!!

Vierailija
99/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Eikö tässä ole yksi nykyisen syntyvyyden juurisyy? Ennen vanhaan ne tasaisen tylsät perusmiehet kelpasivat monelle. Haluttiin elää tasaista elämää. Nykyään sellainen vähän yli keskituloinen on tylsä mies.

M37

kelpaat kyllä toiselle kierrokselle kun maltat odottaa.

Omaa jälkikasvua et tietenkään saa, mutta jos oikein kerjäät niin nainen huomioi sinut kerran kuussa.

Vierailija
100/199 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M37

Jos kännykkämyyjä tyrkyttää sinulle viiden vuoden takaista mallia ja perustelee että ennen se riitti, ostatko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi