Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä on taas esimerkki miksi isyyden selvittäminen testeillä pitäisi tehdä aina.

Vierailija
11.11.2022 |

Ei pitäisi joutua näihin tilanteisiin. DNA-testit ovat lapsen etu.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009196562.html

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa paistaa naisten piittaamattomuus lapsen edusta ja laitetaan oma kevytkenkäisyys etusijalle.

Vierailija
62/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä ole mikään ongelma teille.

1. Incel ei harrasta seksiä

2. Kortsu on keksitty ja niitä saa joka kaupasta

3. Isyystestin voi jokainen vaatia. Sen voi tehdä jopa salaa.

4. Tuhkamunan ei kantsi mainostaa aisankannatteluaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa paistaa naisten piittaamattomuus lapsen edusta ja laitetaan oma kevytkenkäisyys etusijalle.

Lapsen etu on näköjään se, ettei isä ole tiedossa.

----> pankki ja yksinhuoltajuus.

Ja MT-ongelmaisilta miehiltä johtimet solmuun.

Vierailija
64/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan ap möyhää kun sellaista tilannetta ei voi tulla, että häntä isäksi väitettäisiin. Kukaan niin hullu ole.

Vierailija
65/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä ole mikään ongelma teille.

1. Incel ei harrasta seksiä

2. Kortsu on keksitty ja niitä saa joka kaupasta

3. Isyystestin voi jokainen vaatia. Sen voi tehdä jopa salaa.

4. Tuhkamunan ei kantsi mainostaa aisankannatteluaan.

Kalahtiko kalikka? 😀

Miksi et rakasta lastasi?

Vierailija
66/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi omat pojat on ihan isänsä näköisiä. Ei oo mitään epäselvyyttä isyydestä. Minähän sen tiedän muutenkin, mutta mies ei koskaan voi olla varma.

Et sinäkään voi olla varma. Voihan olla, että sinut on rai skattu kun olet sammunut tai vastaavaa. Maailmassa on paljon hirviöitä, niin miehissä kuin naisissa.

No kaikki ei dokaile itseään sammuksiin 🙄

Mä ainakin voin olla varma, että mun lapset on heidän virallisen isän biologisia jälkeläisiä.

Viimeksi sammuin 15 vuotiaana. Sittemmin dokaillut vähemmän. Eka lapsi syntyi kun olin 26, joten tuskin sai alkuaan, kun olin sammunut teininä.

,eri

Vierailija
67/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi omat pojat on ihan isänsä näköisiä. Ei oo mitään epäselvyyttä isyydestä. Minähän sen tiedän muutenkin, mutta mies ei koskaan voi olla varma.

Et sinäkään voi olla varma. Voihan olla, että sinut on rai skattu kun olet sammunut tai vastaavaa. Maailmassa on paljon hirviöitä, niin miehissä kuin naisissa.

Mä ainakin voin olla varma, että mun lapset on heidän virallisen isän biologisia jälkeläisiä.

Viimeksi sammuin 15 vuotiaana. Sittemmin dokaillut vähemmän. Eka lapsi syntyi kun olin 26, joten tuskin sai alkuaan, kun olin sammunut teininä.

,eri

Sinä oletkin harvinainen tapaus. Suomessa naiset yleisesti käyttävät holtittomasti alkoholia ja sammuilevat jatkuvasti. Aamulla sitten ei muisteta kuinka monen miehen kanssa on harrastettu seksiä. Varsinkin näin pikkujoulu aikaan pettämistä tapahtuu. Itse ainakin aion saalistaa monta varattua naista pantavaksi näin pikkujoulun aikaan, kun heiltä on helppo saada.

Vierailija
68/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi miehet ette pyydä niitä testejä ?

Testien kysymistä pidetään loukkaavana. Mietitään etteikö luota kumppaniin. Siksi testit pitäisi tehdä automaattisesti.

Kannattaa siis keskustella ennen lasten hankintaa tuosta, että haluat testit lapsista. 

Eivät kaikki lapset ole suunniteltuja.

Miehen pitää itse suunnitella, kun paljaalla pitää panna ja hupsista sitten ollaankin ihmeissään.

Vierailija
69/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

,eri

Sinä oletkin harvinainen tapaus. Suomessa naiset yleisesti käyttävät holtittomasti alkoholia ja sammuilevat jatkuvasti. Aamulla sitten ei muisteta kuinka monen miehen kanssa on harrastettu seksiä. Varsinkin näin pikkujoulu aikaan pettämistä tapahtuu. Itse ainakin aion saalistaa monta varattua naista pantavaksi näin pikkujoulun aikaan, kun heiltä on helppo saada.

Varatut miehet ne vasta helppoja ovatkin, ne maksaa lomamatkat, hotellilomat ja mitä keksin pyytää, että saavat panna. 🤣 Nykin lähdemme Leville varatun varakkaan miehen kanssa, miehellä on työmatka ja minä otin ihan oikeasti lomaa töistä. Minulle muutaman tonnin matka maksaa nolla euroa.

Vierailija
70/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai pitäisikö naisten lopettaa se vahingossa peniksen päälle kaatuminen?

Kyllä ne miehet sen peniksensä kanssa kaatuu mihin vain. Jokainen raskaus on 100% miehen aiheuttama.

Ja jos mies epäilee isyyttään niin tekee sen testin itse, niin helppoa se on. Ja suurin osa vastasyntyneistä on aivan isänsä näköisiä. Miesten ei kannata alkaa vainoharhaiseksi jonkun yksittäistapauksen vuoksi. Toki miehet elää tunteella niin minkä teet.

Vierailija
71/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

,eri

Sammuneen makaaminen on rikos ja senkin rikoksen tekee miehet. Normaaliälyinen ei harrasta seksiä sammuneen tai todella päihtyneen kanssa. Ja moralisoit tässäkin naisia vaikka syypäät ja väärintekijät ovat täysin moraalittomat miehet kuten sinä. Todella monet miehet on miesh@uria vailla mitåän käsitystä ihmisyydestä. Yksi nainen monta miestä, ketkähän ne on ne huonot?

Vierailija
72/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä harrastava nainen ei ole kevytkenkäinen.

Miehet jahtaa kuin viimeistä päivää ketä vaan pantavaksi ja se on muka ok mutta ei se että miesten jahtaamisesta huolimatta nainen haluaa seksiä on moraalitonta.

Ja naiset hoitavat, kasvattavat ja elättävät aina lapsensa. Ne on monet miehet jotka kyllä panevat mutta eivät koskaan kanna mitään aikuisen vastuutaan.

Kuinka monta miljardia ne miesten maksamatta jättämät elatusmaksut taas olikaan? Ne mitä me muut joudumme maksamaan kun ns isät loisii? Ei mitään ajatusta oman lapsen hyvinvointiin ei elätä, ei hoida, kasvata eikä ota luokseen vaan hylkää. Hävetkää miehet!

Vierailija
73/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuhlata taas yhteiskunnan varoja, kun joku ei osata pitää haarojaan kiinni. Noup. 

Vierailija
74/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet herätkää kirjoitti:

Miksei sitä testiä tehdä lapsen syntymisen yhteydessä riippumatta siitä onko äiti vaimo vai avovaimo? 

Eli yhteiskunta osoittaisi juuri synnyttäneelle naiselle että epäillään häne pettåneen miestään? Kun lähes 100% lapsen isä on se jonka äiti on isäksi ilmoittanut.

Jokainen mies voi itse teettää sen, se ei ole vaikeaa. Yhteiskunnan ei pidä maksaa luulosairaitten miesten mielenhäiriöitä.

Ja jos teet testin niin suorittelen sen salaamista 100% aina lapsen äidiltä sillä kerrot harhallasi sen että olet itse pettänyt naistasi ja se asia tulee pilaamaan parisuhteenne. En jatkaisi pettäjämiehen kanssa. Ties mitä sukupuolitauteja toisi ja kutsu isyyden selvittämiseen voisi tippua postiluukkuun.

Vierailija
75/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja tuhlata taas yhteiskunnan varoja, kun joku ei osata pitää haarojaan kiinni. Noup. 

Miksi paheksut naisia kun raskaus on 100% miehen aiheuttama? Miehen tehtävä on varmistaa että ei ruiski siemeniään minne sattuu. Muutenkin ihmetyttää että miehet eivät ole munastaan ja siemenistään tarkkoja vaan jakavat niitä miten sattuu ja kenelle sattuu.

Ja seksi on ihana asia ei mitään haarojen aukomista va onko oletko sinä itse sellainen haarojen aukoja ehkä äitisi?

Vierailija
76/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mies näistä asioista suomessa päätä

Vierailija
77/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei mies näistä asioista suomessa päätä

niinpä. nainen uhkaa heti erolla, jos mies haluaa selvittää, onko oikea isä postinkantaja vai putkimies

Vierailija
78/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattinen isyyden selvittäminen on tasa-arvo asia. Miksi Vihreät eivät aja tätä?

Vierailija
79/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi paheksut naisia kun raskaus on 100% miehen aiheuttama? Miehen tehtävä on varmistaa että ei ruiski siemeniään minne sattuu. Muutenkin ihmetyttää että miehet eivät ole munastaan ja siemenistään tarkkoja vaan jakavat niitä miten sattuu ja kenelle sattuu.

Ja seksi on ihana asia ei mitään haarojen aukomista va onko oletko sinä itse sellainen haarojen aukoja ehkä äitisi?

Eiköhän tähän tarvita ihan kaksi ihmistä tai sitten kyseessä on raiskaus, joka on sitten aivan eri asia, eikä sitä nyt sotketa tähän. Minusta jokaisen pitää osata kantaa vastuunsa eli, jos avaa haarat vieraalle ilman kumia, olit sitten mies tai nainen, niin tulee siitä kertoa puolisolle, että nyt kävi näin ja kestää seuraukset! 

Vierailija
80/124 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testien kysymistä pidetään loukkaavana. Mietitään etteikö luota kumppaniin. Siksi testit pitäisi tehdä automaattisesti.

Kannattaa siis keskustella ennen lasten hankintaa tuosta, että haluat testit lapsista. 

Eivät kaikki lapset ole suunniteltuja.

Sen keskustelun voi käydä vaikka siinä vaiheessa, kun aloittaa seurustelun ennen kuin mitään vahinkoja tapahtuu. 

Mitähän tuokaan mitään auttaa?

Se, ettei nainen sitten suutu kun teette ne testit, koska hän on tietoinen että haluat tehdä ne periaatteen takia, et sen takia että epäilet naista pettämisestä. 

Kyllähän se koko testi perustuu nimenomaan epäilyyn pettämisestä. Olet jo ennalta päättänyt, että kuka tahansa nainen voi sinua pettää tälläisessä asiassa ja siksi haluat isyystestin. Eli epäilet jokaisen naisen rehellisyyttä, myös sen oman kumppanin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi