Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä on taas esimerkki miksi isyyden selvittäminen testeillä pitäisi tehdä aina.

Vierailija
11.11.2022 |

Ei pitäisi joutua näihin tilanteisiin. DNA-testit ovat lapsen etu.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009196562.html

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän lainen isä tämä kyseinen tyyppi on ollut? Jos hän on kuitenkin pitänyt kyseistä lasta omanaan 50 (!!) vuotta, MIKSI hän edes haluaa kumota isyytensä? Ettei se omana pitämäsi lapsi, joka on jo itsekin keski-iän ylittänyt, peri sinua?

Kuulostaa hienolta tyypiltä. Mitään elatusmaksujahan tuossa vaiheessa ei enää lapsen äidiltä saa takaisin (onko niitä tuolloin vielä edes ollut?), joten tämä lienee hänen ainoa motiivinsa, ja kuka on kärsivänä osapuolena? No se lapsi joka on ainut viaton osapuoli. Kuulostaa erinomaiselat isältä...

Vierailija
102/124 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta, kuulin eräältä Pappalta, että yhdeillantuttu  nainen oli  sanonut  miehelle ,  että  "lase sissään vaan,  mie oon kihlois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isosiskopuoli äidin puolelta. Äiti on isosiskopuolen yksin kasvattanut. Ei ole ikinä suostunut kertomaan kuka isä on. Mulla ja isosiskopuolella on melkeen 20 vuoden ikäero. Isosiskopuoli jo yli 60.

Isosiskopuoli on tosi tumma, aivan musta tukka ja iho tummenpi kuin suomalasilla yleensä. Äiti on ihan vaalea.

Hankala tilanne on, äiti ja isosiskopuoli ei ole väleissä. Isosiskopuoli on yrittänyt asiaa omatoimisesti selvittää, mutta kukaan sukulainenkaan ei tiedä mitään tai halua kertoa.

Ja elarit varastettu yhteiskunnalta sossun puolelta. Isä säästi pitkän pennin, kun ei tarvinnut  maksaa pennin hyrrää elareita. . Törkeää varastamista veronmaksajilta. Saisi hävetä isosti äiti.

Vierailija
104/124 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä isyystestistä  tulisi  tehdä laki.  Piste.

Vierailija
105/124 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi miehet ette pyydä niitä testejä ?

Ämmät uhkailee erolla, koska jos käry käy niin kasvojen menetys pistää käyttämään kaikki keinot.

Vierailija
106/124 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös naisena sitä mieltä, että miehellä tulisi olla oikeus saada automaattisesti pelkästään pyytämällä isyystesti. Ihan sama onko lapsen äidin kanssa avioliitossa tai ei. Tuohon testiin tulisi olla oikeus myös takautuvasti vuosienkin jälkeen. Tuloksesta riippuen isyys tulisi voida kumota.

Julkeita oikeusmurhia on tilanteet, joissa mies pakotetaan maksamaan lapsesta, jonka isä ei ole. Kyllä kiukuttaa

Vierailija
107/124 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavan helppoa huijata  avio/ avomiehiä oletetulla isyydellä. Kun yhdessä ollaan ja kotia leikitään, niin mies on automaattisesti  muka lapsen isä.  Kumma kun laitoksella ei varmisteta tätä automaattisesti.  Valeisiä Suomi pullollaan. Herätkää   2000 luvulla  tähän miehet,  jotka olette päättävissä asemissa

Vierailija
108/124 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi omat pojat on ihan isänsä näköisiä. Ei oo mitään epäselvyyttä isyydestä. Minähän sen tiedän muutenkin, mutta mies ei koskaan voi olla varma.

Et sinäkään voi olla varma. Voihan olla, että sinut on rai skattu kun olet sammunut tai vastaavaa. Maailmassa on paljon hirviöitä, niin miehissä kuin naisissa.

No kaikki ei dokaile itseään sammuksiin 🙄

Mä ainakin voin olla varma, että mun lapset on heidän virallisen isän biologisia jälkeläisiä.

Viimeksi sammuin 15 vuotiaana. Sittemmin dokaillut vähemmän. Eka lapsi syntyi kun olin 26, joten tuskin sai alkuaan, kun olin sammunut teininä.

,eri

No, mikä ongelma sulla sit on ?  Testiin vaan reippain, iloisin mielin.  Kaikki, suku, lapset ym kiittää.

Vierailija
109/124 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei mies näistä asioista suomessa päätä

niinpä. nainen uhkaa heti erolla, jos mies haluaa selvittää, onko oikea isä postinkantaja vai putkimies

Jos oma mies pyytäisi tuollaista testiä, kyllä, se olisi eron paikka. Se on niin suora epäluottamuksen lause minua kohtaan, että en näe, että me voisimme enää jatkaa yhdessä parisuhteessa.

Ja kuinka noloa, kun sieltä sitten syntyy se täysin isäntä piirteet omaava paketti ja dna testit täsmää täysin.

Taitaapi olla pelko  perc iis.

Vierailija
110/124 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isosiskopuoli äidin puolelta. Äiti on isosiskopuolen yksin kasvattanut. Ei ole ikinä suostunut kertomaan kuka isä on. Mulla ja isosiskopuolella on melkeen 20 vuoden ikäero. Isosiskopuoli jo yli 60.

Isosiskopuoli on tosi tumma, aivan musta tukka ja iho tummenpi kuin suomalasilla yleensä. Äiti on ihan vaalea.

Hankala tilanne on, äiti ja isosiskopuoli ei ole väleissä. Isosiskopuoli on yrittänyt asiaa omatoimisesti selvittää, mutta kukaan sukulainenkaan ei tiedä mitään tai halua kertoa.

Ja varasti siinä samalla yhteiskunnalta, veronmaksajilta elarit. Oikea isä pääsi kuin koira veräjästä säästämällä itselleen 18 vuoden elarit. Niin raivostuttavaa. Äitisi teki petoksen valtiota kohtaan, Kuitenkin tiesi kuka isä oli. Yhteiskunnan pohjasakk aa.,  Arvostus nolla. Tämän takia niita DNA testejä tarvitaan,  huijaajille  ym.  Kyllä kylällä tiedetään.

Vierailija
111/124 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet.

Ennen kuin laitatte pippeliä kenenkään sisään tai alatte lapsia hankkimaan, niin sanokaa siinä vaiheessa että haluatte aina sen isyystestin lapsestanne periaatteen vuoksi.

Noin. Ongelma on ratkaistu.

Suomella ei ole varaa tehdä turhia dna testejä vauvoille. 

Vierailija
112/124 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja varasti siinä samalla yhteiskunnalta, veronmaksajilta elarit. Oikea isä pääsi kuin koira veräjästä säästämällä itselleen 18 vuoden elarit. Niin raivostuttavaa. Äitisi teki petoksen valtiota kohtaan, Kuitenkin tiesi kuka isä oli. Yhteiskunnan pohjasakk aa.,  Arvostus nolla. Tämän takia niita DNA testejä tarvitaan,  huijaajille  ym.  Kyllä kylällä tiedetään.

Oikea isä on voinut olla joku murhaaja, raiskaaja, sarjarikollinen jne... Ehkä äiti yritti suojella lastaansa loppuun saakka. 

Vierailija
113/124 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Tällä palstalla vierailu pitäisi olla pakollinen jokaiselle nuorelle miehelle, jotta he osaavat suhtautua tuleviin parisuhteisiin oikealla tavalla. 

Vierailija
114/124 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea isä on voinut olla joku murhaaja, raiskaaja, sarjarikollinen jne... Ehkä äiti yritti suojella lastaansa loppuun saakka. 

Ei käy selitykseksi. Petos, mikä petos lusmuilemalla elatukset valtiolta. Hyi. Jokanen elättäköön isänsä kanssa omat kakaransa itse.

Vierailija
115/124 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau. Tällä palstalla vierailu pitäisi olla pakollinen jokaiselle nuorelle miehelle, jotta he osaavat suhtautua tuleviin parisuhteisiin oikealla tavalla. 

Joku järkevä mieopettaja voisi yläasteella käydä tunnillaan tämän keskustelun läpi ja pyytää kommennteja. Voipi säästää monelta nuorelta isänalulta sievoisen pitkän pennin. Tai poikien ISÄT  ja  ÄIDIT,    luetetuttakaa tämä keskustelu ja vastatkaa kysymyksiin.

Vierailija
116/124 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

raamattu jo opetti tämän kierrouden kolme juoppo hullua paimenta ryyppäsivät kedolla ja tajusvat että jonkun heistä maria arpoo isäksi. sit tuli kiire lahjomaan mariaa etten vaan minä. lahjukset olivat n,saman arvoisia maria keksi että jumala pani tuhkamuna joosef kun ei ollut saanut kuin sormi pillua hyväksyi toki

Vierailija
117/124 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina. Lapsia tehdään myös luovuttajan sukusoluilla, koska omia ei ole tai ne on kelvottomia. DNA-testi on silloin aivan turha.

Tehkööt ne testin jotka haluavat.

Vierailija
118/124 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai pitäisikö naisten lopettaa se vahingossa peniksen päälle kaatuminen?

Kyllä ne miehet sen peniksensä kanssa kaatuu mihin vain. Jokainen raskaus on 100% miehen aiheuttama.

Ja jos mies epäilee isyyttään niin tekee sen testin itse, niin helppoa se on. Ja suurin osa vastasyntyneistä on aivan isänsä näköisiä. Miesten ei kannata alkaa vainoharhaiseksi jonkun yksittäistapauksen vuoksi. Toki miehet elää tunteella niin minkä teet.

Totta, että mies 100% aiheuttaa raskauden. Mutta mitä se kertoo varatusta naisesta, joka antaa ilman kumia pettämällä miestään ja tulemalla raskaaksi toiselle.

Vierailija
119/124 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ämmät uhkailee erolla, koska jos käry käy niin kasvojen menetys pistää käyttämään kaikki keinot.

Mulla kävi niin, kun ilmotin dna testistä, niin alko raivoaminen ja erolla uhkailu. Se reaktio mun ilmotuksesta kerto jo etten ole isä. Enkä ollut. Onneksi tein. Siitä ilmeestä ja kiehumisesta tiesin. Säästin pitkän pennin

Mun neuvo on kaikille, että jos kumppani alkaa kiehumaan, niin se testi pitää varmasti tehdä.

Vierailija
120/124 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi niin, kun ilmotin dna testistä, niin alko raivoaminen ja erolla uhkailu. Se reaktio mun ilmotuksesta kerto jo etten ole isä. Enkä ollut. Onneksi tein. Siitä ilmeestä ja kiehumisesta tiesin. Säästin pitkän pennin

Mun neuvo on kaikille, että jos kumppani alkaa kiehumaan, niin se testi pitää varmasti tehdä.

Jep. Niin TOTTA. Hyväuskoisuuteen on idioottimaista uskoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi