Tässä on taas esimerkki miksi isyyden selvittäminen testeillä pitäisi tehdä aina.
Ei pitäisi joutua näihin tilanteisiin. DNA-testit ovat lapsen etu.
Kommentit (124)
Tehtäisiin komedioita vain valkoisista miehistä. Me olemme riittävän älykkäitä nauramaan myös itsellemme. Jätetään naiset ja muun väriset niistä pois. Tärkeintä ettei komedia taidemuotona häviä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen etu kertoa hänelle oikea isä.Tulee selvitetyksi jokatapauksessa tulevaisuudessa, ja sitten se onkin traumaattisempaa kaikille.
Ei aina.
Sain parikymppisenä tietää biologisen isän henkilöllisyyden ja se oli helvetti. Kyseinen henkilö on tuomittu, kamalia asioita tehnyt rikollinen, jonka tekemisiä on puitu mediassa useaan kertaan.
Olin koko elämäni elänyt äidin kanssa ja tiesin biologisesta isästä vain sen että hän oli muualla. Vaikka minua valmisteltiin tietoon useaan kertaan, oli se silti shokki. En olisi mitenkään voinut käsitellä tätä tietoa lapsena. Tieto aiheutti aikuisenakin tarpeeksi kauhean kriisin ja harkitsin monta vuotta elämäni lopettamista, koska en halunnut olla minä biologisen isän henkilöllisyyden takia.
Uskollisuustesti olisi parempi, koska pettymyksen ja eron käsittely on joka tapauksessa erittäin raskas prosessi, joka voi johtaa esimerkiksi päihdeongelmiin.
Ihmettelen näitä naisia jotka ivat avioliiton ulkopuolisessa suhteessa ilman ehkäisyä ja kun tulevat raskaaksi vielä sitten valehtelevat/piilottelevat vakituiselta kumppaniltaan/aviomieheltään että lapsi ei olekaan hänen vaan jonkun muun.
Miten sellaisen valheen kanssa voi elää, varsinkin jos kuulee,kun miehensä leikkii lapsen kanssa ja sanoo lapselle vaikka isin tyttö. Ja itse tietää ettei ole.
Kertokaa te. naiset jotka olette näin toimineet.
Vierailija kirjoitti:
Outoa että halusi isyyden kumoamista tossa vaiheessa. Hirveä mies
Ei mun mielestä. Kun vähän aikaa mietin itteäni isän tilanteeseen tuli monta asiaa joita miettiä.
Kaikista hirvein tässä keississä on äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen etu kertoa hänelle oikea isä.Tulee selvitetyksi jokatapauksessa tulevaisuudessa, ja sitten se onkin traumaattisempaa kaikille.
Ei aina.
Sain parikymppisenä tietää biologisen isän henkilöllisyyden ja se oli helvetti. Kyseinen henkilö on tuomittu, kamalia asioita tehnyt rikollinen, jonka tekemisiä on puitu mediassa useaan kertaan.
Olin koko elämäni elänyt äidin kanssa ja tiesin biologisesta isästä vain sen että hän oli muualla. Vaikka minua valmisteltiin tietoon useaan kertaan, oli se silti shokki. En olisi mitenkään voinut käsitellä tätä tietoa lapsena. Tieto aiheutti aikuisenakin tarpeeksi kauhean kriisin ja harkitsin monta vuotta elämäni lopettamista, koska en halunnut olla minä biologisen isän henkilöllisyyden takia.
Onko isäsi Putin?
Miksei sitä testiä tehdä lapsen syntymisen yhteydessä riippumatta siitä onko äiti vaimo vai avovaimo?
Vierailija kirjoitti:
No miksi miehet ette pyydä niitä testejä ?
Kun minulla ei ole munaa siihen. Mamma voi suuttua. T. Mies
miehet herätkää kirjoitti:
Miksei sitä testiä tehdä lapsen syntymisen yhteydessä riippumatta siitä onko äiti vaimo vai avovaimo?
Miksi se pitäisi kaikille tehdä kun valtaosassa tapauksista asiasta ei ole mitâän epäilystä? Jokainen pariskunta hoitakoon luottamuspulansa itse, omilla rahoilla. Helppo homma
Vierailija kirjoitti:
Synnärillä dna testit tietysti, miten kukaan voisi olla tätä vastaan? Kaikkien etu että pettävät naiset jäävät samantien kiinni, lapsi saa tietää oikean biologisen isänsä sekä se merkitään oikein papereihin ja naisen silloinen mies saa tietää totuuden.
Oikeesti kuvittelet, että dna testi vaan kuin taikaiskusta osaa kertoa lapsen isän todellisen identiteetin?
Pakkohan se on muualta siittiöitä hankkia, jos mies on heikkospermainen.
Vierailija kirjoitti:
Kun dna-tutkimus kehittyy ja aletaan ennakoimaan perinnöllisiä sairauksia tutkimuksilla, nämä tulevat väkisin eteen. Tulee paljon rikkinäisiä sydämiä, kun vuosikymmenten jälkeen valheet paljatuvat.
DNA testejä on voinut teettää jo ajat sitten, jos itse on niin halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä. Kun vähän aikaa mietin itteäni isän tilanteeseen tuli monta asiaa joita miettiä.
No hän on kuitenkin lastaan ajatellut vaikka totaalisen väärin toiminutkin, isä taas ihan perseestä.
Koska suurin osa meistä äideistä on selväpäisiä.
Jokainen voi sen teetättää halutessaan. Turha siihen on veronmaksajien rahoja tuhlata. Vuosittain syntyy noin 50 000 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä naisia jotka ivat avioliiton ulkopuolisessa suhteessa ilman ehkäisyä ja kun tulevat raskaaksi vielä sitten valehtelevat/piilottelevat vakituiselta kumppaniltaan/aviomieheltään että lapsi ei olekaan hänen vaan jonkun muun.
Miten sellaisen valheen kanssa voi elää, varsinkin jos kuulee,kun miehensä leikkii lapsen kanssa ja sanoo lapselle vaikka isin tyttö. Ja itse tietää ettei ole.
Kertokaa te. naiset jotka olette näin toimineet.
Melkoinen loton päävoitto, jos vielä mies ei ole tajunnut missään vaiheessa suhteessa olevan perustavaa laatua olevia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnärillä dna testit tietysti, miten kukaan voisi olla tätä vastaan? Kaikkien etu että pettävät naiset jäävät samantien kiinni, lapsi saa tietää oikean biologisen isänsä sekä se merkitään oikein papereihin ja naisen silloinen mies saa tietää totuuden.
Oikeesti kuvittelet, että dna testi vaan kuin taikaiskusta osaa kertoa lapsen isän todellisen identiteetin?
Kaikista testeihin osallistuvista isäoletuista voi luoda DNA rekisterin, jonka kautta sitten voi kohdistaa oikeat isät 😌 ... myös muista suhteista syntyneille lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hän on kuitenkin lastaan ajatellut vaikka totaalisen väärin toiminutkin, isä taas ihan perseestä.
Miten ajatellut lastaan? Pitämällä tämän valheessa, itsekkäistä syistä. Nyt se lapsi sitten järkyttyi tiedosta, miksi, kun äiti kerran niin hienosti ajatellut lastaan?
Isästä ei tietoa kuinka persee stä on ollut, kun ei sitä isää tiedetä.