Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko huonekasvit istuttaa puutarhamultaan?

Vierailija
11.11.2022 |

Puutarhamultaa on iso säkillinen. Tuntuisi vähän tyhmältä ostaa lisää hieman erilaista multaa, nyt kun kaikessa pitää muutenkin säästää. Kuolevatko viherkasvit puutarhamullassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi tappaa, eivät kestä kylmää.

Vierailija
2/6 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kuole mutta eivät kukoistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sopii puutarhamulta sisäkasveille, on hieman rakeisempaa, oksia ja juuria mukana mutta voit laittaa vaikka kukkasoraa pinnalle jos näky haittaa. Ulkomulta on myös hieman miedommin lannoitettua.

Vierailija
4/6 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvi tappaa, eivät kestä kylmää.

Ei se ap:n tarkoitus ole niitä ulos laittaakaan.  Kysymys on mullasta.  Minä en osaa vastata.

Vierailija
5/6 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina halvinta multaa, saattaa olla puutarhakin, koska niissä on tikkuja sun muita. Jos hoito muutenkin kohdillaan, ainakin mun kiinanruusu osuu kattoon jo. Eli lämpötila, vesi, ravinteet valo ok, niin käy puutarhamulta.

Vierailija
6/6 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne voi istuttaa mihin vain, pääasia, että juuret saa ravinteita. Puutarhamullassa on sitten usein ötököitä tai niiden munia, joten varaudu siihen, että sisätiloissa voi alkaa lennellä ja ryömiä miloin minkäkinlaista öttiäistä. Niistä kyllä pääsee eroon, mutta kunhan olet varuillasi ja muistat tarkkailla multaa ja kasvin lehtiä