Antaisitko anteeksi maksullisella käymisen?
Ystäväni mies jäi kiinni maksullisella käymisestä. Hierojalla muka tiuhaan kävi, mutta eihän siellä hierota kun etupuolta. Vaimo ymmärrettävästi shokissa. Osa ystävistämme on sitä mieltä, että ei tuossa ole mitään käynyt, että ei muuta kun avioliittoa jatkamaan. Itse olen tuon vaimon kannalla, että en jatkaisi enkä anteeksi antaisi, saati unohtaisi. Itseasiassa minulle tuo olisi suurin loukkaus mitä aviomies voisi tehdä.
Kommentit (317)
Saakos nainenkin sitten käydä "hoidossa" kun vertaatte esim kampajalla käyntiin? Tekeekö se maksun antaminen seksisttä hyväksyttävämpää?
Vähintäänkin outo logiikka!
Hirveetä moraalipaheksuntaa tässä ketjussa. Mun mielestä bordellit pitäisi normalisoida siinä missä joku kampaajalla käynti. Väitän, että jos huorissa käyminen, niin varattuna kuin sinkkunakin, ei olisi tabu, meillä olisi yhteiskunnasta paljon vähemmän avioeroja ja parempia parisuhteita. Samoin (nuorten, yksinäisten) miesten mielenterveys paranisi huomattavasti, jos olisi helposti saatavilla olevaa ja edullista reikää tarjolla vaikkapa valtion ylläpitämässä bordellissa. Samoin ukkomiesten ei tarvisi kärvistellä, jos vaimo pihtaa, ei muuta kuin töiden jälkeen bordellin kautta kotiin hyvällä mielellä.
Vierailija kirjoitti:
Saakos nainenkin sitten käydä "hoidossa" kun vertaatte esim kampajalla käyntiin? Tekeekö se maksun antaminen seksisttä hyväksyttävämpää?
Totta kai saa, sama tautiturvallisuus huomioon ottaen
Miksi tuntemattoman naisen kanssa pano, rahalla, on joidenkin mielestä hyväksyttävämpää kuin jonkun tutun jossa tunteetkin olis mukana , ilman rahaa? En vaan tajua.
en
prostituutio on naisten hyväksikäyttöä
pettäminen on pettämistä
Siskon mies panee kaikki mitä liikkuu, horotkin, mutta sisko lähti rahan takia matkaan. Eli raha ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei mitään väliä, ollaan kuin ellun kanat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin tilanne on reilu eikä siinä varmasti ole mitään salailtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en pidä sitä pettämisenä, jos käyn thai hieronnassa. Totta, että etupuolta siellä hierotaan (itse otan suikkari/käsihoito + rimjob). En ikinä ole kuitenkaan yhdynnässä. Mitään tunteita ei ole mukana, ei mitään romantiikkaa tms. Pelkkää paineiden purkua, oikeasti hierontaan verrattavissa oleva. Eri asia olisi pitää sivusuhdetta tai emotionaalisesti ihastua toiseen, ilman seksiä. Käyn säännöllisesti aasialaisilla maksullisilla nuolettamassa anustani ja rakastan vaimoani ja olen parisuhteeseen sitoutunut. En edes haluaisi vaimoni nuolevan persettä, mutta koska nautin siitä, että anusta nuollaan (samalla toiselta suuhoitoa), otan silloin tällöin näitä "hieronta"hoitoja. Suosittelen oikeasti ilman moraalipaheksuntaa.
Pettävä l o r t t o olet. Toivottavasti vaimosi saa tietää ja ottaa eron sekä vie lapset. Tuollainen mies ei sovi edes isäksi
Jos käy maksullisella, mies kuvittelee että naisen voi ostaa. En antaisi anteeksi ikinä. Sairas ajatusmaailmaa sellaisella miehellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en pidä sitä pettämisenä, jos käyn thai hieronnassa. Totta, että etupuolta siellä hierotaan (itse otan suikkari/käsihoito + rimjob). En ikinä ole kuitenkaan yhdynnässä. Mitään tunteita ei ole mukana, ei mitään romantiikkaa tms. Pelkkää paineiden purkua, oikeasti hierontaan verrattavissa oleva. Eri asia olisi pitää sivusuhdetta tai emotionaalisesti ihastua toiseen, ilman seksiä. Käyn säännöllisesti aasialaisilla maksullisilla nuolettamassa anustani ja rakastan vaimoani ja olen parisuhteeseen sitoutunut. En edes haluaisi vaimoni nuolevan persettä, mutta koska nautin siitä, että anusta nuollaan (samalla toiselta suuhoitoa), otan silloin tällöin näitä "hieronta"hoitoja. Suosittelen oikeasti ilman moraalipaheksuntaa.
Pettävä l o r t t o olet. Toivottavasti vaimosi saa tietää ja ottaa eron sekä vie lapset. Tuollainen mies ei sovi edes isäksi
Mitenkähän mies voi olla lort-to?? Kyseinen sana tarkoittaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Jos käy maksullisella, mies kuvittelee että naisen voi ostaa. En antaisi anteeksi ikinä. Sairas ajatusmaailmaa sellaisella miehellä
Naisen voi ostaa. Tiedoksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen voi ostaa. Tiedoksi vaan.
Todellakin voi. Ihan älytön ajatuskin, ettei voisi. Trophy wife sanonta jenkeissä lähti liikkeelle juuri tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaimosi on varmaan tietoinen tästä sinun toiminnastasi ja hänelle se on ihan
Tuo on vain todella kuvottavaa, että jaat naiset kahteen kastiin. En ikinä olisi miehen kanssa, joka haluaisi jotenkin suojella minua seksiltä ja rakastella "tunteen kanssa" samalla kun polkee haluttomia maksullisia ja pitää näitä esineinä. Koko kommentista huokuu näkemys, että seksi pilaa naisen.
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä moraalipaheksuntaa tässä ketjussa. Mun mielestä bordellit pitäisi normalisoida siinä missä joku kampaajalla käynti. Väitän, että jos huorissa käyminen, niin varattuna kuin sinkkunakin, ei olisi tabu, meillä olisi yhteiskunnasta paljon vähemmän avioeroja ja parempia parisuhteita. Samoin (nuorten, yksinäisten) miesten mielenterveys paranisi huomattavasti, jos olisi helposti saatavilla olevaa ja edullista reikää tarjolla vaikkapa valtion ylläpitämässä bordellissa. Samoin ukkomiesten ei tarvisi kärvistellä, jos vaimo pihtaa, ei muuta kuin töiden jälkeen bordellin kautta kotiin hyvällä mielellä.
Oletko ajattellut, että mitä tämä tekee niille rei'illä, joita ilman kostumista ja klitoriksen erektiota nuohotaan monta kertaa päivässä haluttomina?
Ja se, että mies käyttää haluttomia "reikiä" omaan tyydytykseensä, ei todellakaan paranna yhtäkään parisuhdetta. Itse olen hyvin seksuaalinen nainen enkä koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, joka kykenee käyttämään naisia patjoina.
Vierailija kirjoitti:
No antaisitko anteeksi ilmaisissa käymisen? Sama homma.
Ei ole sama homma ja ilmaisen saattaisinkin antaa anteeksi, maksullista en ikinä. Maksullisessa mies käyttää naista reikänä eikä välitä naisen seksuaalireaktioista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt unohdat aivan olennaisen seikan. Iso osa miehistä haluaa, että myös nainen haluaa oikeasti seksiä. Ei yksinäisyys ja puutteessa eläminen tarkoita sitä, että haluaisi käyttää naista yksipuolisesti. Maksullisissa ramppaavat ovat aivan omaa, saastaista kastiaan.
Ihan sama antaisiko joku anteeksi, kun eihän kukaan saisi kuitenkaan koskaan tietää, että onko käyty maksullisella vai ei.
Kampaaja, jalkahoito, hieroja, kylpylä ja muut hemmotteluhoidot, kunhan tauteja ei tuoda kotiin ja palveluntuottaja on vapaaehtoisesti hommassa mukana.