Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitko anteeksi maksullisella käymisen?

Vierailija
07.11.2022 |

Ystäväni mies jäi kiinni maksullisella käymisestä. Hierojalla muka tiuhaan kävi, mutta eihän siellä hierota kun etupuolta. Vaimo ymmärrettävästi shokissa. Osa ystävistämme on sitä mieltä, että ei tuossa ole mitään käynyt, että ei muuta kun avioliittoa jatkamaan. Itse olen tuon vaimon kannalla, että en jatkaisi enkä anteeksi antaisi, saati unohtaisi. Itseasiassa minulle tuo olisi suurin loukkaus mitä aviomies voisi tehdä.

Kommentit (317)

Vierailija
261/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on kaikkein kevyin pettäminen, jos mies maksullisella käy.

Siinä ei ole mukana tunteita. Pelkkää panoa.

Huolestuttavaa, vaarallista on pettäminen, jos siinä on tunteita mukana. Se tietää eroa suhteeseen.

Lähes vääjäämättä.

Eihän se aina niin mene, että nainen jättää kun saa tietää miehen pettävän.

Miies jättää, kun pettäminen tulee, koska on rakastunut siihen toiseen naiseen.

Miehelle on helpotus, kun asia viimein tulee ilmi, miehillä  kun uskomattoman vaikea kertoa suoraan, että haluaa erota, kun rakastunut syvästi toiseen.

Maksullisella käyminenhän on pahin pettämisen muoto. Mies on valmis harrastamaan seksiä naisen kanssa, joka ei sitä seksuaalista syistä halua. Normaalissa seksissä kuitenkin mies kunnioittaa naisen kehoa.

Vierailija
262/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan oikeasti ihan poikkeuksellinen nainen, mutta en osaa paheksua miesten huorissa käyntiä. Se on oikeasti maailman vanhin ammatti ja miehet kautta aikain ovat maksaneet seksistä siinä missä naiset myyneet. Jos kyseessä on pelkkä mekaaninen seksi ja miesten paineiden purku, en vetäisi hernettä nenään. Sen sijaan joku oikea salasuhde on pettämistä. Esim tiedän, että mun mies tykkää nuorista ja timmeistä naisista. Jos hän kävisi tällaisella maksullisella, en haluaisi tietää, kunhan hoitaisi hommat niin, että kondomi huolellisesti käytössä eikä tauteja. Eikä myöskään tunteita puolin tai toisin.

En pystyisi kunnioittamaan miestä, joka käyttää naista masturbointireikänä. Pelkkä ajatuskin on etova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen kautta, käynti maksullisella tarkoittaa, ettei miehellä mahdollisesti ainakaan ole mitään tunnesidettä siihen toiseen naiseen, jos kerran vain napsaiuttaa haluaa. Vaikka voi siitäkin riippuvuussuhde kehkeytyä, jos on aina sama maksullinen.

Sehän siitä juuri tekeekin niin sairasta, että naista käytetään vain reikänä. Normaalin pettämisen voisi vielä anteeksi, mutta ei maksulliseen masturbointia.

Vierailija
264/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti unohtuu se, että tuolla "esineellä", eli prostituoirulla on myös ihmisarvo. Moni väittää olevansa alalla vapaaehtoisesti ja niin tavallaan onkin. Tuolle alalle on vain usein ajanut joku cluster-b- tyyppinen ongelma, kuten rajatila. Se taas on muodostunut jo lapsuudessa toksisessa ympäristössä. Nyt aikuisena tuo prostituoitu voi kirkkain silmin todeta, että "tätä minä haluan tehdä", vaikka ei edes tiedä muunlaisesta mitään, eikä ole saanut kannustusta ja tukea fiksumpien töiden tekemiseen. Osalla on sitten ihan sutenöörit ja ihmiskauppa takana. En usko, että se tavallinen suomijamppa pystyy millään ilveellä selvittämään, onko tämäntyyppisestä ilmiöstä kyse. Silloin mahdollistaa itse rikollista toimintaa.

Vierailija
265/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamaanhan sitä joutuu joka tapauksessa. Vaimo se vasta kallis on ja vastinettakaan ei maksulleen saa.

Vierailija
266/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksamaanhan sitä joutuu joka tapauksessa. Vaimo se vasta kallis on ja vastinettakaan ei maksulleen saa.

Kannattaa pysytellä sinkkuna ja käydä huorissa. Tunteillahan ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
267/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän nämä miehet, jotka naisia haukkuvat horatsuiksi,  omat toimensa kestävät? Naisethan ovat  ne , jotka jäävät tyydyttyämättä, eivät miehet. Miehethän panevat oamaski ilkokseen.

Naisille ei ole ko palveluita ollenkaan, ja jos vaan hakevat seksiä ihan vaikka tuttujen miesten kanssa, leimataan huonoiksi.

Missä on tämä ero miehen ja naisen välillä ja arvostuksessa.

Vierailija
268/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi en. Kuvottava, likainen, pilallinen, moraaliton ja täysin epäluotettava demonimies. Ihmisenä nolla.

Oliko se mies?

Vierailija
269/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpöhpö. naiset käyvät työssä ja tekevät maksutta kotitöitä ja lastenhoitoa.

Vierailija
270/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan oikeasti ihan poikkeuksellinen nainen, mutta en osaa paheksua miesten huorissa käyntiä. Se on oikeasti maailman vanhin ammatti ja miehet kautta aikain ovat maksaneet seksistä siinä missä naiset myyneet. Jos kyseessä on pelkkä mekaaninen seksi ja miesten paineiden purku, en vetäisi hernettä nenään. Sen sijaan joku oikea salasuhde on pettämistä. Esim tiedän, että mun mies tykkää nuorista ja timmeistä naisista. Jos hän kävisi tällaisella maksullisella, en haluaisi tietää, kunhan hoitaisi hommat niin, että kondomi huolellisesti käytössä eikä tauteja. Eikä myöskään tunteita puolin tai toisin.

En pystyisi kunnioittamaan miestä, joka käyttää naista masturbointireikänä. Pelkkä ajatuskin on etova.

No, mitenkäs käsien käyttö tai "taskulamppu" ?

Vierailija
271/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mitenkäs käsien käyttö tai "taskulamppu

Nuo ovat aivan eri asia kuin elävään ihmiseen masturbointi.

Vierailija
272/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaisitko anteeksi ilmaisissa käymisen? Sama homma.

Vierailija
273/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin erikoista, että jotkut miehet maksaa s eksistä tuntemattomalle, ja syynä se ettei kotona saa tms. Mutta maksakaapa vaimolle sama summa kertalaakista, niin kyllä alkaa homma luistamaan.

Vierailija
274/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se tieto huorissa käynnistä sinua haittaa, kun olet niin sinut asian kanssa ja ymmärtäväinen?

En mä tekisi sillä tiedolla mitään. Jotkut jutut voi pitää ihan itsellään. Kuitenkin meillä 20+ vuoden suhde takana, hyvin menee yhdessä ja vuosien varrella jotain ehkä tai ehkä ei ole ollut miehellä maksullisten tai muiden kanssa. En tiedä, ei edes kiinnosta. Mulle tärkeintä on, että meillä arki toimii sujuvasti. 

Vierailija
275/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hauskaa kun aina naiset on "kun ei kerta saa ilmaiseksi, niin on käytävä maksullisilla", kun ehdottomasti suurin osa maksullisissa käyvistä on varattuja miehiä. 

Eihän se varaus meinaa, että saisi.

Joo ei, senhän takia siellä maksullisella käydään. Mutta eri asia kun meidän palstan perusincelit. Se että on päätynyt parisuhteeseen tarkoittaa normaalisti myös seksielämää. 

Tiedä siitä normaalista. Rouva tinki ensin lapsia ja nyt niitä on. Enää ei seksi tunnu kiinnostelevan. Sitä omaa aikaa on kyllä ja kotitöitä tehdään yksin ja yhdessä. 

Vierailija
276/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en pidä sitä pettämisenä, jos käyn thai hieronnassa. Totta, että etupuolta siellä hierotaan (itse otan suikkari/käsihoito + rimjob). En ikinä ole kuitenkaan yhdynnässä. Mitään tunteita ei ole mukana, ei mitään romantiikkaa tms. Pelkkää paineiden purkua, oikeasti hierontaan verrattavissa oleva. Eri asia olisi pitää sivusuhdetta tai emotionaalisesti ihastua toiseen, ilman seksiä. Käyn säännöllisesti aasialaisilla maksullisilla nuolettamassa anustani ja rakastan vaimoani ja olen parisuhteeseen sitoutunut. En edes haluaisi vaimoni nuolevan persettä, mutta koska nautin siitä, että anusta nuollaan (samalla toiselta suuhoitoa), otan silloin tällöin näitä "hieronta"hoitoja. Suosittelen oikeasti ilman moraalipaheksuntaa. 

Ja vaimosi on varmaan tietoinen tästä sinun toiminnastasi ja hänelle se on ihan OK?

Tää on mun mielestä sellaista, jota vaimon ei tarvitse tietää. Noi suu/käsihoitoa ja anuksen nuolentaa antavat naikkoset eivät merkitse yhtään mitään sen kummempaa kun käyn salin urheiluhierojalla kerran kuussa. Tiedän, että tätä voi olla naisten vaikea hahmottaa, kun naisille usein seksiaktit vaatii jonkinlaisen tunnekontaktin. Mutta miehille kyseessä on toisinaan vain mekaaninen paineiden purku. Maksullisten kanssa tyhjennän kassit sellaisella käsittelyllä, johon en ikinä edes haluaisi pyytää vaimoani. Vaimoni kanssa sen sijaan rakastelen tunteiden kanssa ja haluan hänen nauttivan. 

Vierailija
277/317 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en pidä sitä pettämisenä, jos käyn thai hieronnassa. Totta, että etupuolta siellä hierotaan (itse otan suikkari/käsihoito + rimjob). En ikinä ole kuitenkaan yhdynnässä. Mitään tunteita ei ole mukana, ei mitään romantiikkaa tms. Pelkkää paineiden purkua, oikeasti hierontaan verrattavissa oleva. Eri asia olisi pitää sivusuhdetta tai emotionaalisesti ihastua toiseen, ilman seksiä. Käyn säännöllisesti aasialaisilla maksullisilla nuolettamassa anustani ja rakastan vaimoani ja olen parisuhteeseen sitoutunut. En edes haluaisi vaimoni nuolevan persettä, mutta koska nautin siitä, että anusta nuollaan (samalla toiselta suuhoitoa), otan silloin tällöin näitä "hieronta"hoitoja. Suosittelen oikeasti ilman moraalipaheksuntaa. 

Ja vaimosi on varmaan tietoinen tästä sinun toiminnastasi ja hänelle se on ihan

Tämä koko ketju tulee vaan siitä että nainen tuntee mustasukkaisuutta hyvää maksettua seksiä kohtaan.

Vierailija
278/317 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaimosi on varmaan tietoinen tästä sinun toiminnastasi ja hänelle se on ihan

Olet oksettava niin monella eri tasolla. Petät vaimoasi koko ajan, etkä edes itsellesi voi myöntää, että petät. Toiseksi, käytät ulkomaalaistaustaisia naisia hyväksesi ja esineellistät heitä. Kutsut "naikkosiksi" ja myönnät, että haluat heidän tekevän niin ällöttäviä juttuja sulle (toi perse reiän nuolenta), ettet sitä edes haluaisi vaimolta. Niin monin tavoin vastenmielistä, tulee paha olo lukea.

Vierailija
279/317 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin erikoista, että jotkut miehet maksaa s eksistä tuntemattomalle, ja syynä se ettei kotona saa tms. Mutta maksakaapa vaimolle sama summa kertalaakista, niin kyllä alkaa homma luistamaan.

Eli haluttoman vaimon paneminen onkin nyt sitten ok? Sivutolkulla moralisointia 'haluttoman' seksiammattilaisen panemisesta. Osalle ihmisiä seksi on asia jota voi myydä ja ostaa palveluna. Osan maailmankuvaan se ei taas kertakaikkiaan mahdu.

Vierailija
280/317 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan seksiä muutenkin mutta jos saisin edes satasen kerta omalta mieheltä niin panostaisin siihen kyllä kuin työhön, saisi kaikki muu jäädä "keikan" ajaksi :D

Joo ei varmaan haluttomaan toimi. 

Tosin pakko sanoa myös että eipä se seksin määrä kotona pettämistä estä, kyseessä on pettäjän luonnevika, epärehellinen pelkuri yleensä, oikeuttaa valehtelun saadakseen syödä ja säästää kakun. Toiminnassa ei kiinnijäädessä ole muka "mitään pahaa" mutta ulina alkaa kun seuraamukset osuu tuulettimeen eli mies tai vaimo lähtee. 

Tuossakin tuo yksi mieshän sanoo ettei vaimo edes voisi tarjota mitä hän haluaa koska hän itse on sen osalta estynyt ja haluaa hakea sen joltain "huonolta naiselta". Oma ex-mies petti juuri samantapaisella logiikalla. Jätin siihen paikkaan kun jäi kiinni. Ja olen ihan avoimesti tutuille kertonut miksi jätin jos on tullut puheeksi, tämä on exän mielestä myös kammottavaa väkivaltaa.