Antaisitko anteeksi maksullisella käymisen?
Ystäväni mies jäi kiinni maksullisella käymisestä. Hierojalla muka tiuhaan kävi, mutta eihän siellä hierota kun etupuolta. Vaimo ymmärrettävästi shokissa. Osa ystävistämme on sitä mieltä, että ei tuossa ole mitään käynyt, että ei muuta kun avioliittoa jatkamaan. Itse olen tuon vaimon kannalla, että en jatkaisi enkä anteeksi antaisi, saati unohtaisi. Itseasiassa minulle tuo olisi suurin loukkaus mitä aviomies voisi tehdä.
Kommentit (317)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä, vaikka muun pettämisen voisin mahdollisesti antaakin anteeksi, riippuen toki tilanteesta! On säälittävää joutua maksamaan seksistä, ottaa tautiriski ja sen tartuttaminen kumppaniin. En ikinä antaisi anteeksi sitä, että omien halujen takia vaarantaisi minun terveyteni. Joku HIV näkyy testeissä vasta kuukausien päästä, hyi oksetus.
Lisäksi ihmiskauppaa tukeva ihminen ei olisi arvoiltaan sellainen ihminen, jonka haluaisin kumppanikseni. Tyhmä ja itsekeskeinen.
On kyllä säälittävää myös antaa anteeksi tuollainen ja vapaaehtoisesti suostua tautirulettiin. Saadako kuppa, herpes vai HIV luottamuksen menettämisen ja ala-arvoisen kohtelun lisäksi. Sen verran tulisi itseään kuitenkin arvostaa.
Umpityhmänä naisena et tajua että se on joillekkin ainut tapa saada. Oliko perinteinen puistor aiskaus sitten parempi. Se että olet nainen ja varmasti seksi ei me
Raiskaus on väkivaltaa, ei seksiä. Kertoo paljon, että näkee maksullisen seksin relevanttina vaihtoehtona raiskaukselle. Naisen haluton keho pitää saada omaan käyttöön tavalla tai toisella, väkivallalla, rahalla jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ketju ollut alun perin osiossa Aihe vapaa? Näyttää jossakin vaiheessa siirretyn Seksi osioon. Ilmankos tänne on tullut omituisen tuntuisia viestejä pervoilta.
Tämäkin on milenkiintoista, kirjoittajan mielestä siis ihmiset, jotka seksipalstalle kirjoittelevat, ovat luokiteltavissa 'pervoiksi'. Hassua sinänsä sanoa noin, kun kuitenkin perversion määritelmä lienee juuri niin, että henkilö on seksuaalisen taipumuksensa/tipumustensa vuoksi ns 'outo'. Herääkin kysymys, mikä se sellainen outous on, jos mies haluaa seksiä naiselta - vaikka jotain vastinetta vastaan (avioliitoissakin ja muissa vapaaehtoisissa suhteissa hyödykkeitä tai palveluksia tai suopeutta tarjoillaan ja usein seksi jotenkin noihinkin liittyy tavalla tai toisella, kummin päin vain)
Outoutta on kai sellainen, että poikkeaa kovin valtaväestöstä.... seksin haluaminen naiselta on kyllä kuul
Seksin haluaminen naiselta onkin normaalia mutta ei haluttoman naisen makaaminen ole millään tavalla normaalia. Miksi naisella olisi seksuaalireaktiot jos niiden ohittaminen olisi normaalia?
En antaisi anteeksi. En kykenisi kunnioittamaan miestä, joka maksaa seksistä.
Kuinka moni täällä kirjoittelija on kokenut tuollaisen maksullisissa juoksemisen? Itsellä on kokemusta vieraissa juoksevasta seurustelu kumppanista. Niin jäi kuin nalli kalliolle. Nykyisen kumppanin kanssa ollaan oltu kohta 40 vuotta yhdessä ja ihanaa on olla rakastavassa suhteessa. Enemmän kuin lottovoitto.
Vierailija kirjoitti:
Se on hauskaa kun aina naiset on "kun ei kerta saa ilmaiseksi, niin on käytävä maksullisilla", kun ehdottomasti suurin osa maksullisissa käyvistä on varattuja miehiä.
Eihän se varaus meinaa, että saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hauskaa kun aina naiset on "kun ei kerta saa ilmaiseksi, niin on käytävä maksullisilla", kun ehdottomasti suurin osa maksullisissa käyvistä on varattuja miehiä.
Eihän se varaus meinaa, että saisi.
Joo ei, senhän takia siellä maksullisella käydään. Mutta eri asia kun meidän palstan perusincelit. Se että on päätynyt parisuhteeseen tarkoittaa normaalisti myös seksielämää.
En oikein osaa kuvitella edes, mitä tekisin, jos oma aviomies olisi käynyt maksullisella naisella.
En ainakaan uskoisi, että se siihen jää, vaikka hän narahti. Ja jos jatkaisin liittoa senkin jälkeen, mies varmaan ajattelisi, ettei petos edes ollut kovin paha asia, kun kerran vaimokin haluaa edelleen jatkaa liitossa. Ja sitten hän menisi sinne taas
Toisen kautta, käynti maksullisella tarkoittaa, ettei miehellä mahdollisesti ainakaan ole mitään tunnesidettä siihen toiseen naiseen, jos kerran vain napsaiuttaa haluaa. Vaikka voi siitäkin riippuvuussuhde kehkeytyä, jos on aina sama maksullinen.
En siinä mielessä antaisi anteeksi, että suhde jatkuisi. Olisi myös hyvin vaikea kuvitella mieheni ominaisuuksien takia että hän niin tekisi joten siinä eron aikana olisi mielenkiintoista kyllä kuulla että mitä ja miksi nimenomaan maksullisesta on haettu.
Hänen kohdallaan joku ihastuminen ja rakastuminen toiseen jos olisi vaikka pitkä huono vaihe suhteessa olisi ainoa edes realistinen pettämisskenaario mitä keksin. Siinäkin tapauksessa eroaisin.
Miehenä en pidä sitä pettämisenä, jos käyn thai hieronnassa. Totta, että etupuolta siellä hierotaan (itse otan suikkari/käsihoito + rimjob). En ikinä ole kuitenkaan yhdynnässä. Mitään tunteita ei ole mukana, ei mitään romantiikkaa tms. Pelkkää paineiden purkua, oikeasti hierontaan verrattavissa oleva. Eri asia olisi pitää sivusuhdetta tai emotionaalisesti ihastua toiseen, ilman seksiä. Käyn säännöllisesti aasialaisilla maksullisilla nuolettamassa anustani ja rakastan vaimoani ja olen parisuhteeseen sitoutunut. En edes haluaisi vaimoni nuolevan persettä, mutta koska nautin siitä, että anusta nuollaan (samalla toiselta suuhoitoa), otan silloin tällöin näitä "hieronta"hoitoja. Suosittelen oikeasti ilman moraalipaheksuntaa.
Toteaisin, että jaa. Ja sanoisin, että oletan tyypin muuttavan muualle mahd. äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa kumppaninsa kanssa joskus anaaliakin ja kumppanin kanta on ehdottoman kielteinen niin, mistä muualta mies saisi kuin maksulliselta?
Aikuisten todellisessa maailmassa sellainen mies ei tietenkään edes jatka seurustelua naisen kanssa, joka ei halua anaalia, saati että menisi hänen kanssaan naimisiin.
Pyh. Tietenkin jatkaa. Kaikissa on puutteensa, mutta kokonaisuus voi silti olla paras saatavila oleva. Joku annelia auliisti jakava voi sitten olla vaikka täysin pa.
Onkohan oikeasti ihan poikkeuksellinen nainen, mutta en osaa paheksua miesten huorissa käyntiä. Se on oikeasti maailman vanhin ammatti ja miehet kautta aikain ovat maksaneet seksistä siinä missä naiset myyneet. Jos kyseessä on pelkkä mekaaninen seksi ja miesten paineiden purku, en vetäisi hernettä nenään. Sen sijaan joku oikea salasuhde on pettämistä. Esim tiedän, että mun mies tykkää nuorista ja timmeistä naisista. Jos hän kävisi tällaisella maksullisella, en haluaisi tietää, kunhan hoitaisi hommat niin, että kondomi huolellisesti käytössä eikä tauteja. Eikä myöskään tunteita puolin tai toisin.
Tietysti. Olisin myös kiinnostunut saamaan vinkkejä ammattilaisen toiminnasta. Ei airo soutamalla kulu.
Sehän on kaikkein kevyin pettäminen, jos mies maksullisella käy.
Siinä ei ole mukana tunteita. Pelkkää panoa.
Huolestuttavaa, vaarallista on pettäminen, jos siinä on tunteita mukana. Se tietää eroa suhteeseen.
Lähes vääjäämättä.
Eihän se aina niin mene, että nainen jättää kun saa tietää miehen pettävän.
Miies jättää, kun pettäminen tulee, koska on rakastunut siihen toiseen naiseen.
Miehelle on helpotus, kun asia viimein tulee ilmi, miehillä kun uskomattoman vaikea kertoa suoraan, että haluaa erota, kun rakastunut syvästi toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en pidä sitä pettämisenä, jos käyn thai hieronnassa. Totta, että etupuolta siellä hierotaan (itse otan suikkari/käsihoito + rimjob). En ikinä ole kuitenkaan yhdynnässä. Mitään tunteita ei ole mukana, ei mitään romantiikkaa tms. Pelkkää paineiden purkua, oikeasti hierontaan verrattavissa oleva. Eri asia olisi pitää sivusuhdetta tai emotionaalisesti ihastua toiseen, ilman seksiä. Käyn säännöllisesti aasialaisilla maksullisilla nuolettamassa anustani ja rakastan vaimoani ja olen parisuhteeseen sitoutunut. En edes haluaisi vaimoni nuolevan persettä, mutta koska nautin siitä, että anusta nuollaan (samalla toiselta suuhoitoa), otan silloin tällöin näitä "hieronta"hoitoja. Suosittelen oikeasti ilman moraalipaheksuntaa.
Ja vaimosi on varmaan tietoinen tästä sinun toiminnastasi ja hänelle se on ihan OK?
Vierailija kirjoitti:
En siinä mielessä antaisi anteeksi, että suhde jatkuisi. Olisi myös hyvin vaikea kuvitella mieheni ominaisuuksien takia että hän niin tekisi joten siinä eron aikana olisi mielenkiintoista kyllä kuulla että mitä ja miksi nimenomaan maksullisesta on haettu.
Hänen kohdallaan joku ihastuminen ja rakastuminen toiseen jos olisi vaikka pitkä huono vaihe suhteessa olisi ainoa edes realistinen pettämisskenaario mitä keksin. Siinäkin tapauksessa eroaisin.
Tuossa tapauksess mies eroaa, jos on rakastunut toiseen. Mies ei halua sinua, ei rakasta sinua enää.
Hän on jo pitkään elänyt mielessään uutta suhdetta naiseen, johon rakastanut.
Ei mies sitä murehdi eikä sure, että sinä haluat erota. Sillä hän itse halunnut jo pitkään erota, ei ole vain saanut sitä sanotuksi.
Ottaahan se varmaakin itsetunnolle, että mies on saanut rahalla parempaa ja taidokkaampaa seksiä kuin kotona. Tai onko kotona edes saanut.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan oikeasti ihan poikkeuksellinen nainen, mutta en osaa paheksua miesten huorissa käyntiä. Se on oikeasti maailman vanhin ammatti ja miehet kautta aikain ovat maksaneet seksistä siinä missä naiset myyneet. Jos kyseessä on pelkkä mekaaninen seksi ja miesten paineiden purku, en vetäisi hernettä nenään. Sen sijaan joku oikea salasuhde on pettämistä. Esim tiedän, että mun mies tykkää nuorista ja timmeistä naisista. Jos hän kävisi tällaisella maksullisella, en haluaisi tietää, kunhan hoitaisi hommat niin, että kondomi huolellisesti käytössä eikä tauteja. Eikä myöskään tunteita puolin tai toisin.
Miten se tieto huorissa käynnistä sinua haittaa, kun olet niin sinut asian kanssa ja ymmärtäväinen?
Mun mies on minun, ja jos muita haluaa. on entinen. Ei minun mieskään hyväksy mun menemistä muiden miesten kanssa sänkyyn.