Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihtua kuin 30 min lenkki ei auta?

Vierailija
03.11.2022 |

Ostin älykellon jonka mukaan kulutavan vain vajaa 200 kaloria puolen tunnin lenkillä. Muuta en oikein jaksa päivisin tehdä, joten miten ihmeessä saada painoa alas? Olen 175 cm ja noin 85 kg. Syön mielestäni nyt jo terveellisesti?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän. Ihan mitä tahansa, mutta vähemmän.

Vierailija
2/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 164cm ja painoin 2,5 viikkoa sitten 100kg. Nyt 95kg, ja teen juurikin 5x viikossa tuollaisen puolen tunnin reipasta kävelyä lenkin. Myös työni on fyysistä. Muutin syömistottumuksiani, luulin minäkin syöneeni ennenkin "hyvin". Tuli vaan syötyä aterioiden välissäkin leikkele tuolta ja juusto täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30minuuttia...😂

Hyvin herättää ruokahalun,

Ja saatpahan myös raitista ilmaa.

Vierailija
4/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän!

Vierailija
5/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos tosissasi? Kuka uskoo laihtuvansa kävelemällä puoli tuntia?

Vierailija
6/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sen lisäksi yhdet pullakahvit päivässä väliin.

Vierailija
7/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen tunnin löntystely, juu et laihdu.

Vierailija
8/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän laihtuminen lähde liikkeelle liikunnasta, vaan syömisestä. Syömällä (oikein) laihtuu ja pysyy tavoitepainossaan. Liikunta siinä sivussa on vain bonusta.

Vierailija
9/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta et jaksa päivisin tehdä? Mitä se tarkoittaa? Olet passiivinen loput 23 ja puol tuntia vuorokaudesta? 80% painonpudotuksesta hoidetaan ruokailemalla oikein ja kulutuksen mukaan, liikunta on tärkeää toki liikkuvuuden ja sairauksien ehkäisyn kannalta mutta nostaa kyllä ruokahaluakin entisestään. Ole aktiivinen pitkin päivää äläkä ainakaan jättäydy istumaan/makaamaan. Pitää myös muistaa että jos laihtuu vaikka 5 kiloa niin energiaakin tarvitaan sitä vähemmän ja tätä pitäisi noudattaa lopun elämän tai tietysti kilot tulee aina laihtumisen jälkeen takaisin.

Vierailija
10/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, on sekin parempi kuin täysi liikkumattomuus. En siis sano että sillä laihtuu, mutta en myöskään lyttäisi kun ei yhtään tiedä "mistä ollaan lähdössä liikkeelle". Paras tapa saada ihmiset vihaamaan liikuntaa, on aloittaa liian raskaasti.

Tekemällä 30 min lenkkejä, voi rakentaa rutiinin josta on sitten hyvä jatkaa terveellisempää elämäntapaa. Vaikka venyttää lenkkejä tai ruveta hölkkäämään.

Vierailija
11/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis mun aloituksessa kysymyshän olikin että mitä muuta.... Olen aloittelija joten puolen tunnin lenkki välillä kävellen välillä hölkäten on mulle jo kova juttu.

En oikein tiedä miten syödä vähemmän kun syön nytkin vain 5 krt päivässä: aamiaisen, välipalan, päivällisen,välipalan ja iltapalan.

Niin ja nuo välipalat ovat pieniä, joko 1 ruisleipä tai banaani.

Nyt tsemppaatte ettekä ilkeile! ap

Vierailija
12/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 minuutin lenkin sijaan HK:n sininen lenkki.

Vierailija
13/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreeni kunnon painoilla , lisäksi uintia niin kovaa kuin jaksat. Jos kävely ei innosta.

Mutta ruokavalio on tärkein. Nopeat hiilarit pois, hyvää proteiinia tarpeeksi, ja kasviksia puoli kiloa päivässä. Aloita siitä.

Vierailija
14/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidennät lenkkiä ja vauhtia lisää.

Juuri tulin tunnin kävelylenkiltä, 609 kaloria eikä tahti edes ollut erityisen rivakka.

Vierailija
15/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käyttöön ruokailuajat ruokapöydän ääressä ilman mitään oheistoimintoa, on tehokkain metodi ikänä. 

Vierailija
16/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välipaloja! Puoli tibetisch ennen jokaista ruokaiua puolen litran lasillinen vettä, vähän sitruunan mehua joukkoon. Tsemppiä!

Vierailija
17/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta et jaksa päivisin tehdä? Mitä se tarkoittaa? Olet passiivinen loput 23 ja puol tuntia vuorokaudesta? 80% painonpudotuksesta hoidetaan ruokailemalla oikein ja kulutuksen mukaan, liikunta on tärkeää toki liikkuvuuden ja sairauksien ehkäisyn kannalta mutta nostaa kyllä ruokahaluakin entisestään. Ole aktiivinen pitkin päivää äläkä ainakaan jättäydy istumaan/makaamaan. Pitää myös muistaa että jos laihtuu vaikka 5 kiloa niin energiaakin tarvitaan sitä vähemmän ja tätä pitäisi noudattaa lopun elämän tai tietysti kilot tulee aina laihtumisen jälkeen takaisin.

Valitettavasti olen aika passiivinen.... ensin teen etätöitä himassa, sitten kampean itseni pimeässä tuolle 30 min lenkille jonka jälkeen syön päivällisen (kanaa ja riisiä useimmiten). Sitten illalla katselen telkkari/olen koneella jonka jälkeen nukkumaan.

En tiedä mitä tekisin sitten iltaisin vielä lisää? Jotain kotijumppaako?Ikääkin jo yli 50 v.

Vierailija
18/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidennät lenkkiä ja vauhtia lisää.

Juuri tulin tunnin kävelylenkiltä, 609 kaloria eikä tahti edes ollut erityisen rivakka.

Joko painat 200kg tai sun sykemittari antaa ihan utopistisia lukemia.

Uskoisin tuon jos olisit juossut tai edes hölkännyt..

Vierailija
19/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välipaloja! Puoli tibetisch ennen jokaista ruokaiua puolen litran lasillinen vettä, vähän sitruunan mehua joukkoon. Tsemppiä!

Jos laihtua haluaa niin välipalat nimenomaan kannattaa pitää, mutta kiinnittää huomiota siihen mitä se välipala on. Mitä harvemmin syöt sitä epätodennäköisemmin laihdut sillä kroppa säätää itsensä paastokuureilla säästöliekille.

Vierailija
20/83 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vakiolenkki 1h20min alle 6km/h vauhtia ja aktiivisuusrannekkeen mukaan kulutus n. 230kcal...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi